Obnova Celje-Zidani Most

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a: Škoda, da nimajo komande nad evropskimi železnicami Kitajci. V revni Afriki se vse nove proge (vsaj v Vzhodni, kjer jih grade Kitajci) grade za osni pritisk 25 ton. Takšna bo tudi vsa Svilna pot. Na evropski meji bodo pa bojda prekladali, pa ne zaradi tirne širine, temveč neustrezne kategorije D, ker bo Evropa še vedno pri svojih "tramvajskih" kategorijah osnih obremenitev. Škoda!

LPL

In če bi imeli komando Kitajci,kaj misliš da bi vlaki "leteli" 300km/h? :roll:


Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In če bi imeli komando Kitajci,kaj misliš da bi vlaki "leteli" 300km/h? :roll:
Nikjer ni govora o 300 km/h, tudi Svilna pot ne bo hitra železnica, kakor v Sloveniji ni potrebe po hitri železnici, temveč bo služila tovornemu prometu. Potrebe pa so v Evropi po komercialno uspešni tovorni železnici, česar pa ni brez primerno visokih osnih obremenitev (in ustreznih dolžin vlakov). Ameriški standard je dandanes 30-35 ton/os, od Evrope proti Vzhodu je tudi vsaj 25 t/os (Ukrajina in naprej). In Kitajci nove normalnotirne proge v nerazviti Afriki grade za višje štandarde kakor se grade/modernizirajpo pan-evropski koridorji v najrazvitejšem delu sveta, Evropi. Razumi kdor more!?. In kakor stavri stoje, še dolgo evropske železnice s svojimi "tramvajskimi" osnimi in dolžinskimi obremenitvami ne bodo konkurenče na prostem trgu. Več o tem recimo najdeš v Long Freight Trains in Poland...

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Nikjer ni govora o 300 km/h, tudi Svilna pot ne bo hitra železnica, kakor v Sloveniji ni potrebe po hitri železnici, temveč bo služila tovornemu prometu. Potrebe pa so v Evropi po komercialno uspešni tovorni železnici, česar pa ni brez primerno visokih osnih obremenitev (in ustreznih dolžin vlakov). Ameriški standard je dandanes 30-35 ton/os, od Evrope proti Vzhodu je tudi vsaj 25 t/os (Ukrajina in naprej). In Kitajci nove normalnotirne proge v nerazviti Afriki grade za višje štandarde kakor se grade/modernizirajpo pan-evropski koridorji v najrazvitejšem delu sveta, Evropi. Razumi kdor more!?. In kakor stavri stoje, še dolgo evropske železnice s svojimi "tramvajskimi" osnimi in dolžinskimi obremenitvami ne bodo konkurenče na prostem trgu. Več o tem recimo najdeš v Long Freight Trains in Poland...

LPL

Dobro "ljubitelj" dragi reciva da maš prav in da ni nikjer govora o 300km/h in reciva da imaš tudi prav za to,da ni v Sloveniji potrebe po hitri železnici.
Ampak povej mi sledečo stvar in sicer zakaj bi ti progo za osni pritisk 25t? Ni mi jasno...res mi ni jasno.... [-X :(
Že trenutna situacija je taka,da se to vse skupaj "flika" od zapore do zapore,ti bi pa osni pritisk 25t =D>

Oprosti,ne gojim nobenih zamer do nobenega tukaj na forumu ampak nemoreva primerjat naše Slovenije z eno Kitajsko,Afriko. :wink:
Vsaka čast za tvojo idejo oziroma mnenje,ampak nam ne rabijo ne Kitajci , ne Afroti .... ampak MAKINE in novi delavci,kateri bodo strokovno usposobljeni za upravljanje vlečnih vozil za vožnjo vlakov in premik. 8)

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

jaz bi rekel, da se je Ljubitelj nekaj naučil iz tem o zgodovini železnic =D> =D>

Poleg tega je pogruntal, kakšen biznis lahko narediš s progo, ki ji povečaš osno nosilnost (poglejte si njegove poste iz polarnega kroga) :beg
Dobro, narediti je potrebno še marsikaj drugega...



Ali kdo ve, kolikokrat so na "Južni železnici"* povečevali osni pritisk v vsej njeni zgodovini :?:

Zavedati se je potrebno, da to ne pomeni samo zamenjavo tirnice (tako kot so naredili šov za neuke v Celju v glavni vlogi prime ministra), ampak je to kompleksna naloga za špecialiste.

Če samo pogledaš, da je potrebno zamenjati recimo most v Mariboru :roll: :beg

Pride čas, ko ga ne moreš ojačevati več s paličicami :roll:

Pride čas, ko temelji rečejo: dovolj imamo :roll:

....

* "Južna železnica" = zaenkrat še: proga Dunaj - Maribor - Trst (najkrajša pot po zaslugi nadvojvode Janeza/Erzherzog Johann von Österreich: glej https://de.wikipedia.org/wiki/Johann_vo ... 6sterreich)

Slika

Če ne bi izsilil potek proge preko Semmeringa, danes Gradca/Graz ne bi bilo. Delal bi konkurenco recimo...Ptuju (poglejte si temo, kako so obljubljali Ptuju železniško povezavo z Mariborom :roll:



pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Danes se da tehnično marsikaj rešiti, politično bistveno manj in dvig na 250kN/os presega slovenske meje.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Danes se da tehnično marsikaj rešiti, politično bistveno manj in dvig na 250kN/os presega slovenske meje.
Tudi sam se zavedam, da dvig osnih obremenitev presega slovenske meje. Končno, dvig samo v Sloveniji skorajda nič ne prispeva k dvigu racionalnosti prevoza, ker se večina prevozov opravi v luškem tranzitu. problem so okostenele evropske strukture, ki se ne zavedajo, ali pa vsaj do nedvne preteklosti niso zavedale, da je železnica lahko konkurenčna v tovornem prometu le s povečano racionalnostjo prevoza. Če se pogleda današnje stanje prevoza razsutih tovorov se hitro vidi, da je pri prevozu v Falsu 1/3 bruto teže staro železo, za katero bi bilo najbolje, da kar ostane v jeklarni. V sodobnih tovornih železnicah pa je to mnoooogooo nižje. O tem sem že pisal. V razvitem svetu in Afriki, tudi na ozkotirni železnici, namreč tehta polno naložen 4 osni vagon tudi 140 ton, od tega preko 110 ton tovora. V nerazviti Evropi, se pa sanja o hitrostih, ne o ekonomiji. Pa so Francozi že pred 40-50 leti ugotovili, da tovor in hitri vlak ne sodita na isto progo.
In tako se Evropa povezuje s panevropskimi koridorji kategorije D-4, hitrostmi nekih 160 km/h, nameso da bi preskočili tole vmesno kategorijo in se pridružili Nemcem, ki uporabljajo vedno bolj kategorijo E. Hudič bo, ko bodo prišli Kitajci do Evrope in bo potrebno popnovno zagrabiti lopate in ojačevati tramvajske proge. Pa da ne bi kdo mislil, kakšnen je zgornji ustroj za proge s 25o kN/os. 1660 pragov/km, tirnice UIC 60 ali 54 so dovolj močne za obremenitev do 350 kN/os, prav tako, kakor so UIC49 še dovolj za 20t/os. Spodnji ustroj je pa kritičen predvsem zaradi večjih dolžinskih obremenitev, kar velja za podporne zidove in mostove. Pri tem se ne sme pozabiti, da tovorni vlaki vozijo počasi in so dinamične obremenitve mnogo manjše, še zlasti pri sodobnih lokomotivah v primerjavi s starejšimi (izračuni, o čemer sem že pisal, kažejo da ima lokomotiva serije 541 manjše dinamične obremenitve gornjega ustroja proge od 363 z nižjo osno obremenitvijo do nekako 80 km/h. Kar primerjajte lokomotivo 541 ki vozi 230 (ali vsaj 160) km/h in 12 ton težjo tovorno 4-osno, ki vleče tovrni vlak z 80 km/h. Kje se vam zdi, da so obremenitve večje?

LPL
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Slika

1849 leta ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ljubitelj napisal/-a:
300 mio eur bomo dali za spremembo kategorije proge iz C v D za odsek in postaje med Zidanim M in Celjem.
Škoda, da nimajo komande nad evropskimi železnicami Kitajci. V revni Afriki se vse nove proge (vsaj v Vzhodni, kjer jih grade Kitajci) grade za osni pritisk 25 ton. Takšna bo tudi vsa Svilna pot. Na evropski meji bodo pa bojda prekladali, pa ne zaradi tirne širine, temveč neustrezne kategorije D, ker bo Evropa še vedno pri svojih "tramvajskih" kategorijah osnih obremenitev. Škoda!

LPL
NATO se boji, da bodo Kitajčki naložili svoje težke tanke in jih v šusu prepeljali nad nas, zato so se taktično odločikli za varijanto D. :wink: :D
Simpl je tanartabul.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ljubitelj napisal/-a:
In če bi imeli komando Kitajci,kaj misliš da bi vlaki "leteli" 300km/h? :roll:
Nikjer ni govora o 300 km/h, tudi Svilna pot ne bo hitra železnica, kakor v Sloveniji ni potrebe po hitri železnici, temveč bo služila tovornemu prometu. Potrebe pa so v Evropi po komercialno uspešni tovorni železnici, česar pa ni brez primerno visokih osnih obremenitev (in ustreznih dolžin vlakov). Ameriški standard je dandanes 30-35 ton/os, od Evrope proti Vzhodu je tudi vsaj 25 t/os (Ukrajina in naprej). In Kitajci nove normalnotirne proge v nerazviti Afriki grade za višje štandarde kakor se grade/modernizirajpo pan-evropski koridorji v najrazvitejšem delu sveta, Evropi. Razumi kdor more!?. In kakor stavri stoje, še dolgo evropske železnice s svojimi "tramvajskimi" osnimi in dolžinskimi obremenitvami ne bodo konkurenče na prostem trgu. Več o tem recimo najdeš v Long Freight Trains in Poland...

LPL

Smo se že menili o gumaškem lobiju, torej se ne jezi preveč in si raje privošči požirek hladnega. :thumbupr
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a casio »

Ja obnova tega odseka bo kar zahtevna, ŽGP pa tako in tako že ima izkušnje glede rekonstrukcij prog =D> .Sedaj bodo tudi postajni objekti spremenili svojo podobo in posodobitev, me pa zanima kako bo glede peronov v Celju ali se bo kaj spremenilo :?:
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

casio napisal/-a:Ja obnova tega odseka bo kar zahtevna, ŽGP pa tako in tako že ima izkušnje glede rekonstrukcij prog =D> .Sedaj bodo tudi postajni objekti spremenili svojo podobo in posodobitev, me pa zanima kako bo glede peronov v Celju ali se bo kaj spremenilo :?:
Izkušnje že, samo delavcev nima več ...
+
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dvigal za dostop na perone v Celju naj ne bi bilo, bodo pa v Laškem in Rimskih :P
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a cokla »

Regan 664 napisal/-a:Dvigal za dostop na perone v Celju naj ne bi bilo, bodo pa v Laškem in Rimskih :P
V Celju bo ostal prometnik in bo lahko pomagal... :lol:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a holding »

...a ostane sam zunanji..?...al' vsi... :? ...
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a casio »

mario napisal/-a:
Izkušnje že, samo delavcev nima več ...
Delavcev bo se ve katerih da ne omenjam pač tako je. :mrgreen:
Odgovori