Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
bodo počakali da garancija mine pol pa počasna vožnja do onemoglosti,drugače se pa spet nekaj razkopava zaradi menjave elektronike na postajah, ne vem no da se ni to istočasno z remontom proge moralalo narediti.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ni se moglo ker se ne bi moglo mastno dodatno zaslužiti....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Dvomim da se bo kaj mastno zaslužilo. Že ves čas se ve, da se bodo TK naprave nadgradile v dveh fazah, poleg tega pa še ločen razpis za potniški informacijski sistem na postajah. Na omenjenem odseku, kjer so rukerji in velja za zelo zahteven odsek, je bila ponujena cena skromnih 63.689.149,44 EUR brez DDV, ker je bila maksimalno postavljena cena tudi preveč skromna. Poleg tega, je bila nuja da odsek dobi D4 kategorijo, preden Avstrija zakonsko zapre Karavanke, kar bi luko in SŽ spravilo v težave. In kot že vrsto let gre modernizacija v smeri čim nižje cene in pritožb na kvaliteto razpisov, zato pa je kvaliteta, takšna kot je.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Nisem zasledil, zakaj bi Avstrija zapirala Karavanke?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
A, zdaj mi je jasno. Hvala za odgovor.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Dobro čemu se potem vgrajuje tolčenec z verda namesto granita?Re 4/4 napisal/-a: ↑30.03.2022, 17:53 Dvomim da se bo kaj mastno zaslužilo. Že ves čas se ve, da se bodo TK naprave nadgradile v dveh fazah, poleg tega pa še ločen razpis za potniški informacijski sistem na postajah. Na omenjenem odseku, kjer so rukerji in velja za zelo zahteven odsek, je bila ponujena cena skromnih 63.689.149,44 EUR brez DDV, ker je bila maksimalno postavljena cena tudi preveč skromna. Poleg tega, je bila nuja da odsek dobi D4 kategorijo, preden Avstrija zakonsko zapre Karavanke, kar bi luko in SŽ spravilo v težave. In kot že vrsto let gre modernizacija v smeri čim nižje cene in pritožb na kvaliteto razpisov, zato pa je kvaliteta, takšna kot je.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ne ne to. Avstrija je že leta zahtevala izboljšanje varnosti v predoru Karavanke. Če se stanje ne bi izboljšalo do leta 2021, bi lahko naknadno zakonsko zaprla odsek Podrožnica - Jesenice, Štajerka pa bi lahko še ostala na C3, če se ne bi na hitro lotili remontov. Pol denarja je tako ali tako iz Bruslja priletelo. Avstrijci so zelo občutljivi na besedo predor. Kaprun, Tauern 1999...
Iz istega razloga, ker še vedno lahko vgrajujejo lesene pragove (čeprav se podpisuje, da se gozdov več ne bo krčilo, pa zelo zdravo impregniranje), E49 tirnice in ker je preposto naš. Zakonodaja, pravilniki, poceni, naše in še in še.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Da malo obudimo tole temo...
Že dolgo časa me zanima, kakšne so bile hitrosti na tej progi pred posodobitvijo (na tistih mestih kjer so zdaj table za hitrosti, kakšne so bile hitrosti tam nekoč)? Ker me zanima, ali so se kakšne hitrosti sploh kaj dvignile... Pa še to me zanima tudi za odsek Slovenska Bistrica - Pragersko (vem sicer da ne sodi to v to temo, ampak bolje to, kot pa da bi dve temi smetil, a ne?) Za vse odgovore se že vnaprej zahvaljujem!
Že dolgo časa me zanima, kakšne so bile hitrosti na tej progi pred posodobitvijo (na tistih mestih kjer so zdaj table za hitrosti, kakšne so bile hitrosti tam nekoč)? Ker me zanima, ali so se kakšne hitrosti sploh kaj dvignile... Pa še to me zanima tudi za odsek Slovenska Bistrica - Pragersko (vem sicer da ne sodi to v to temo, ampak bolje to, kot pa da bi dve temi smetil, a ne?) Za vse odgovore se že vnaprej zahvaljujem!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Na celjskem koncu se hitrosti (še) niso spremenile, razen čez postajo Celje je iz 50 poskočila sedaj na neverjetnih 60 km/h.
Na drugem omenjenem odseku pa so se hitrosti dvignile samo na odseku Poljčane - Križni Vrh - Slovenska Bistrica za od 5 do 10 km/h in na postaji Slovenska Bistrica ni več 50, ampak 140.
Na drugem omenjenem odseku pa so se hitrosti dvignile samo na odseku Poljčane - Križni Vrh - Slovenska Bistrica za od 5 do 10 km/h in na postaji Slovenska Bistrica ni več 50, ampak 140.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Dvig hitrosti je bil na odseku Laško-Zidani Most, tako so na celotnem odseku hitrosti 90|80|75 km/h.Re 4/4 napisal/-a: ↑05.05.2022, 7:41 Na celjskem koncu se hitrosti (še) niso spremenile, razen čez postajo Celje je iz 50 poskočila sedaj na neverjetnih 60 km/h.
Na drugem omenjenem odseku pa so se hitrosti dvignile samo na odseku Poljčane - Križni Vrh - Slovenska Bistrica za od 5 do 10 km/h in na postaji Slovenska Bistrica ni več 50, ampak 140.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Sicer pa ima mladenič možnost, da se popelje z vlakom in opazuje, uporabi splet, pa bo dobil željen odgovor.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ni, ampak je žal odraz nesposobnosti tistih ki so samo nadgradnjo planirali, ter tistih ki imajo zadnjo besedo pri samih odločitvah.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Bom ponovil še enkrat, kar sem že tolikokrat.
Gorica - Sagrado - Redipuglia, ovinkasta proga, Vmax 110 km/h; Tržič (Monfalcone) - Nabrežina isto oz. še ostrejši ovinki.
Zakaj pri nas ne pridemo do takih hitrosti? Se je za vprašati.
110 km/h bi pri nas že kar nekaj pomenilo. S tem, da bi nagibni lahko šel še več.