Glavni prevozni tiri 1500 m .Signal napisal/-a:MMG, kolikšne so dolžine tirov v Laškem
Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
+
Re: Obnova Celje-Zidani Most
......po kol'k pa prehitevalni.?.... ...
Re: Obnova Celje-Zidani Most
V Laškem najdaljši meri okrog 520 m. Npr. v Šentjurju je dolg okoli 640 - 645 m. Meril preko Gerk viewerja, ortofoto posnetki so stari dobro leto, ločnice se ne vidi, tako da nisem mogel do metra natančno izmeriti. Ali bodo zdaj ob nadgradnji proge kaj podaljšali postajne tire ne vem, sem pa še izmeril Cirkovce in Kidričevo, tam pa je izogibalni tir okoli 780 m dolg.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Od Rimskih pa do Pragerskega po vsej silni nadgradnji postaj in proge ne bo niti enega prehitevalnega tira 740/750 metrov, niti Celje tovorna ne.holding napisal/-a:......po kol'k pa prehitevalni.?.... ...
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Saj ga ne rabijo, glede na starojugoslovansko hitrost vlakov je ta povsem nepotreben.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Obstoj in dolžina postajnih tirov nista odvisna od hitrosti vlakov.Napisal/-a bisabre :
Saj ga ne rabijo, glede na starojugoslovansko hitrost vlakov je ta povsem nepotreben.
Lp
Re: Obnova Celje-Zidani Most
....neposredno sicer ne, posredno pa vsekakor.... ...električar napisal/-a:
Obstoj in dolžina postajnih tirov nista odvisna od hitrosti vlakov.
Lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Napisal/-a holding »
“električar napisal/-a:
Obstoj in dolžina postajnih tirov nista odvisna od hitrosti vlakov.
Lp
....neposredno sicer ne, posredno pa vsekakor.... ...
Ali lahko razložiš, kako hitrost vpliva na dolžino postajnih tirov? Ugibam da je kvečjemu obratno: da št in dolžina tirov vplivajo na hitrost odvijanja prometa oz prepustnost proge.
lp
Re: Obnova Celje-Zidani Most
..neposredno ne...posredno pa podobno kot na cesti..... ....na enako konstruirani dvopasovnici ali avtocesti (4,6 ali več pasovni) lahko posamično neposredno dosegaš enake hitrosti.......pri večjem prometu je pa dr'gač....in že zaradi tega ima "cesta, rezervirana za motorna vozila" nižjo dovoljeno max. hitrost.......ne samo zaradi varnosti itd.....električar napisal/-a:Napisal/-a holding »
“električar napisal/-a:
Obstoj in dolžina postajnih tirov nista odvisna od hitrosti vlakov.
Lp
....neposredno sicer ne, posredno pa vsekakor.... ...
Ali lahko razložiš, kako hitrost vpliva na dolžino postajnih tirov? Ugibam da je kvečjemu obratno: da št in dolžina tirov vplivajo na hitrost odvijanja prometa oz prepustnost proge.
lp
...na dvotirni progi je pa podobno....dva vlaka na dan gor, dva dol.......vseeno.... ....kar je pa več, je pa že dr'gač...če vsi vozimo z isto hitrostjo, potem je vseeno, ker pa so hitrosti in potovalni časi različni, pa to vpliva na prepustnost proge oz. obratno na hitrost vlakov,.......
...npr. pendolino od Ljubljane do Maribora, če nima kod prehitet 500, 600, ali nekoč v bodoče 700 metrskega tovornega, ki je startal iz Ljubljane pol ure pred njim....nima smisla.....al pa nima smisla vozit tovorne....
...al' pa z pametno razporejenimi prehitevalnimi tiri ( propustnost proge večja).... ....promet optimalno urejamo in to kljub različnim hitrostim.....
...ali pa, kot pri severnih sosedih:..."Taurenbahn".....dvotirna, Spittal - Malnitz cca 40 km, samo en prehitevalni tir (Penk)....tovorni pa na 25% minimalno 90 km/h v klanc, kot posledica pa lok sme vlečt le cca 65% max. bruta, da lahko dosega te kriterije....
...to sem imel v mislih, ko sem komentiral tvoj prispevek..... ...
....a je b'la prej kura..... ...al' jajc'.... ....pa presodi sam....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Holding,
Hvala za izčrpno razlago. Zgleda da sem bil na pravi sledi.
Če gledaš celoto, se res lahko postavi vprašanje
Hvala za izčrpno razlago. Zgleda da sem bil na pravi sledi.
Če gledaš celoto, se res lahko postavi vprašanje
lp....a je b'la prej kura..... ...al' jajc'....
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kolikor sem opazil, se bo v Celju po tiru 3 vozilo v smeri Maribora v premo in ne več v odklon? Ali to drži?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Peroni delno že dobivajo svojo podobo, po končani obnovi pa bo kar lepo . Dvigala na perone so narejena ob začetku je bilo govora da jih ne bo ali pa je prišlo do sprememb
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: Obnova Celje-Zidani Most
kozorog
Kaj za vrage se greš, da na forumu objavlaš fotografije drugih avtorjev, brez da bi jasno navedel avtorja in brez dovoljenja avtorja?!
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1