mario napisal/-a:kmzzp napisal/-a:Sem neuradno izvedel, da so odločitev, da ni dvigal sprejeli tudi zato, da se ne bi "mularija za dolgočasenje vozila z njimi in tako višala stroškov vzdrževanja." Ker smo leta 1930 in ker še nihče ni videl dvigala očitno. Perfektno bo, če bo postaja Celje obnovljena brez tekočih stopnic in brez dvigala. Oboje je danes pač standard in nekaj, kar je pač normalno pri obnovah, ki stanejo pol milijarde evrov (npr. Hodoš - PR).
No, ta je pa lovska .... Dvigal ni možno zgraditi zaradi konstrukcijskih lastnosti že zgrajenega podhoda... Pa kaj sicer manjka, ploščadi so tudi v redu.
Ah, ne z lovskimi. To ni močan argument, ampak argument moči. No, "agument".
Pri obnovi, ki je vredna pol milijarde, se pač lahko uredi, da so vsaj postaje primerne za gibalno ovirane. "Lovska" je samo ta, da to ni urejeno. Ploščadi so nedelujoče, ko na postaji ni osebja, to pa je tako ali tako 2/3 časa. Dvigalo je mnogo enostavnejše za uporabo in mogoče ga je uporabljati tudi brez osebja - razen če bi tudi dvigala začeli zaklepati, ko ni osebja na postajah - kot očitno čakalnice.
Podhod so gradili v sklopu prenove, bi pač mislili prej in zagotovili enostavnejšo ali sploh možno uporabo vlakov za gibalno ovirane. Za skoraj pol milijarde evrov.
Re 4/4 napisal/-a:Pri 282 milijonih niso mogli iztisnati kakšen milijonček pri eu-ju za nov peron in lažje življenje gibalno oviranih ljudi? Neprecenljivo...
Točno to. Čeprav nekaterim se to seveda ne zdi potrebno.