Ma tudi OP ne predstavlja dviga zmogljivosti, malo bolj je promet fleksibilen (kakšna minuta zamude manj...), to je pa žal tudi vse.....cokla napisal/-a:Saj je obojestranski promet....naj ga koristijo. Ne pa, da je samo zaradi "lepšega".
Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
A se že sploh kaj dogaja na postajah Celje in Laško? Pogodba z izvajalcema je bila že zdavnaj podpisana?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ma neke kontejnerje so že postavili na postaji Ce,verjetno pa čakajo grdo vreme in zimo,da bodo pričeli z deli
Re: Obnova Celje-Zidani Most
A bodo na postaji Celje razen zamenjave spodnjega in zgornjega ustroja sploh kakšne spremembe razen šminkanja?
...
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Prenova proge Zidani Most–Celje bo stekla, a konec je bo šele 2020
Direkcija za infrastrukturo bo še pred koncem leta začela pripravljalna dela za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško.
Na preostalih odsekih in postaji Rimske Toplice se bodo dela začela konec leta 2017 in v letu 2018. Dela v okviru projekta nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje pa bodo predvidoma končana do konca leta 2020, so povedali na direkciji. Ocenjena vrednost projekta je 265 milijonov evrov, od tega naj bi od Bruslja dobili 120 milijonov evrov.
Projekt obsega nadgradnjo postaj Rimske Toplice, Laško in Celje.
Nadgradnja postaje Celje bo zajemala nadgradnjo tirnih naprav za kategorijo D4 in izgradnjo novih peronov z nadstrešnicami. Popolnoma bo obnovljeno tudi električno vozno omrežje z novimi drogovi vozne mreže, vgrajene bodo nadgrajene signalno varnostne in telekomunikacijske naprave ter nove naprave za električno ogrevanje kretnic.
Tudi nadgradnja postaje Laško bo zajemala nadgradnjo tirnih naprav za kategorijo D4, obnovljeno bo električno omrežje, zamenjani bodo vsi drogovi vozne mreže ter vse stabilne naprave voznega omrežja.
V Rimskih Toplicah bodo poleg nadgradnje tirnih naprav za kategorijo D4 ukinili nivojski prehod, zaradi česar je predvidena rekonstrukcija regionalne ceste, gradnja podvoza pod železniško progo, gradnja nove povezovalne ceste po desni strani proge in ureditev protipoplavnih zidov ob Savinji.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/preno ... 020/409744
Mene pa sedaj zanima, če kdo ve koliko so bo zvišala hitrost na tej relaciji po remontu, torej po letu 2020?
Če se bo sploh kaj glede na to, da kolikor sem že pred časom prebral v tej temi, naj ne bi šli v "glihanje" ovinkov
Direkcija za infrastrukturo bo še pred koncem leta začela pripravljalna dela za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško.
Na preostalih odsekih in postaji Rimske Toplice se bodo dela začela konec leta 2017 in v letu 2018. Dela v okviru projekta nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje pa bodo predvidoma končana do konca leta 2020, so povedali na direkciji. Ocenjena vrednost projekta je 265 milijonov evrov, od tega naj bi od Bruslja dobili 120 milijonov evrov.
Projekt obsega nadgradnjo postaj Rimske Toplice, Laško in Celje.
Nadgradnja postaje Celje bo zajemala nadgradnjo tirnih naprav za kategorijo D4 in izgradnjo novih peronov z nadstrešnicami. Popolnoma bo obnovljeno tudi električno vozno omrežje z novimi drogovi vozne mreže, vgrajene bodo nadgrajene signalno varnostne in telekomunikacijske naprave ter nove naprave za električno ogrevanje kretnic.
Tudi nadgradnja postaje Laško bo zajemala nadgradnjo tirnih naprav za kategorijo D4, obnovljeno bo električno omrežje, zamenjani bodo vsi drogovi vozne mreže ter vse stabilne naprave voznega omrežja.
V Rimskih Toplicah bodo poleg nadgradnje tirnih naprav za kategorijo D4 ukinili nivojski prehod, zaradi česar je predvidena rekonstrukcija regionalne ceste, gradnja podvoza pod železniško progo, gradnja nove povezovalne ceste po desni strani proge in ureditev protipoplavnih zidov ob Savinji.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/preno ... 020/409744
Mene pa sedaj zanima, če kdo ve koliko so bo zvišala hitrost na tej relaciji po remontu, torej po letu 2020?
Če se bo sploh kaj glede na to, da kolikor sem že pred časom prebral v tej temi, naj ne bi šli v "glihanje" ovinkov
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Nekaj malega bodo "glihal", ampak samo znotraj lastniškega območja države. Hitrosti po remontu bi lahko bile višje za od 10 km/h do največ 40 km/h, odvisno od odseka.
Primer:
http://www.lasko.si/sl/projekti-kategor ... ani-most-1
Primer:
http://www.lasko.si/sl/projekti-kategor ... ani-most-1
Re: Obnova Celje-Zidani Most
To je na vstopu v postajo RT iz smeri ZM, vmax je trenutno 70 km/h, vsaj tako pravi http://www.slo-zeleznice.si/images/infr ... trosti.pdf.
LPL
LPL
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Nekaj je, ne bo pa čudežev.... Kaj dosti se tako iz te trase ne da potegnit. Čudež s hitrostjo bi bil če bi potegnili tunel iz Kresnic v Celjsko kotlino.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ni potreben čudež, 120km/h bi morala biti ciljna hitrost. Tako je planirana nova proga MB - Šentilj, kjer bo najmanjši polmer pri 750m. Seveda pa je za kaj takšnega potrebno pravočasno pristopiti k projektu in sprejeti DPN.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
V sklopu modernizacije železniške proge poteka mnogo aktivnosti, usklajevanja in priprave za napovedano modernizacijo, ki bo omogočala večji, hitrejši in varnejši pretok blaga po železniški progi. Investitor vseh del je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo. Pred kakšnim letom se je na podlagi sprejete in pripravljene študije začelo z nameščanjem oken v objekte, kateri so bili prepoznani, da bodo izpostavljeni večjim obremenitvam hrupa.
V novembru 2016 je bil uveden v delo izbrani izvajalec del, ki bo izvajal modernizacijo železniške proge Celje – Laško z ureditvijo železniških postaj v Celju in Laškem.
V letu 2016 je bila izdana odločba takratnega Ministrstva za promet o zaprtju železniških nivojskih križanj v Laškem na Trubarjevi ulici pri Pivovarni Laško (prehod klavnica), v Marija Gradcu pri teniških igriščih in pri Peklar ter na Globokem v Rimskih Toplicah. Omenjena dejstva so se občanom in krajanom vseskozi predstavljala skozi različne oblike informiranja. V sklopu modernizacije se bodo ti prehodi zaprli, zgraditi bo potrebno nove nadomestne povezovalne ceste do naselij in zaselkov, ki gravitirajo na v bodoče zaprte prehode. Prehod na Trubarjevi ulici v Laškem bo zaprt s 1. avgustom 2017. Promet bo potekal po Trubarjevem nabrežju, v času visokih vod pa po servisni cesti oziroma ostalih obvozih vse do takrat, ko bo zgrajen III. most preko Savinje na Marija Gradcu.
Na območju Marija Gradca potekajo s pristojnimi službami Direkcije RS za infrastrukturo, Družbe za razvoj investicij parcelacije projektna usklajevanja z lastniki zemljišč za izgradnjo novega podvoza pod železniško progo, novega mostu preko Lahomnice in povezovalnih cest proti Radobljam. Kot nadaljevanje temu se bo nadaljevalo s prestavitvijo državne ceste na bivši lokaciji »Turkovega mlina«, kot izboljšanje varnostnih razmer na odseku regionalne ceste Laško – Šentrupert – Šentjur. Kot možna realizacija tega je občina v preteklosti že odkupila zemljišča z objekti. V sklopu tega se bo pristopilo k aktivnostim za ureditev jedra Marija Gradec.
V Rimskih Toplicah je v postopku priprava dopolnjenega osnutka odloka podrobnega občinskega prostorskega akta, ki bo omogočal izgradnjo navezovalne ceste in priključkov kot posledica načrtovanega zaprtja nivojskega križanja na Globokem. V sklopu priprave prostorskega akta je tudi umestitev novega mostu preko Savinje v Rimskih Toplicah ter rušenje starega.
vir: http://lasko.si/sl/projekti-kategorija/ ... ani-most-2
Pripravljalna dela modernizacije železniške proge Celje – Zidani Most so stekla.
V novembru 2016 je bil uveden v delo izbrani izvajalec del, ki bo izvajal modernizacijo železniške proge Celje – Laško z ureditvijo železniških postaj v Celju in Laškem.
V letu 2016 je bila izdana odločba takratnega Ministrstva za promet o zaprtju železniških nivojskih križanj v Laškem na Trubarjevi ulici pri Pivovarni Laško (prehod klavnica), v Marija Gradcu pri teniških igriščih in pri Peklar ter na Globokem v Rimskih Toplicah. Omenjena dejstva so se občanom in krajanom vseskozi predstavljala skozi različne oblike informiranja. V sklopu modernizacije se bodo ti prehodi zaprli, zgraditi bo potrebno nove nadomestne povezovalne ceste do naselij in zaselkov, ki gravitirajo na v bodoče zaprte prehode. Prehod na Trubarjevi ulici v Laškem bo zaprt s 1. avgustom 2017. Promet bo potekal po Trubarjevem nabrežju, v času visokih vod pa po servisni cesti oziroma ostalih obvozih vse do takrat, ko bo zgrajen III. most preko Savinje na Marija Gradcu.
Na območju Marija Gradca potekajo s pristojnimi službami Direkcije RS za infrastrukturo, Družbe za razvoj investicij parcelacije projektna usklajevanja z lastniki zemljišč za izgradnjo novega podvoza pod železniško progo, novega mostu preko Lahomnice in povezovalnih cest proti Radobljam. Kot nadaljevanje temu se bo nadaljevalo s prestavitvijo državne ceste na bivši lokaciji »Turkovega mlina«, kot izboljšanje varnostnih razmer na odseku regionalne ceste Laško – Šentrupert – Šentjur. Kot možna realizacija tega je občina v preteklosti že odkupila zemljišča z objekti. V sklopu tega se bo pristopilo k aktivnostim za ureditev jedra Marija Gradec.
V Rimskih Toplicah je v postopku priprava dopolnjenega osnutka odloka podrobnega občinskega prostorskega akta, ki bo omogočal izgradnjo navezovalne ceste in priključkov kot posledica načrtovanega zaprtja nivojskega križanja na Globokem. V sklopu priprave prostorskega akta je tudi umestitev novega mostu preko Savinje v Rimskih Toplicah ter rušenje starega.
vir: http://lasko.si/sl/projekti-kategorija/ ... ani-most-2
Pripravljalna dela modernizacije železniške proge Celje – Zidani Most so stekla.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kje in na katero cesto se bo pa priključila ta cesta, ki bo šla preko mosta? Pred dvojnim ovinkom v smeri Rimskih?celan napisal/-a: vse do takrat, ko bo zgrajen III. most preko Savinje na Marija Gradcu.
.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Nov most bo povezoval glavno cesto Celje-Zidani Most, in državno cesto Laško-Šentrupert pri Marija Graškem ovinku.Re 4/4 napisal/-a:Kje in na katero cesto se bo pa priključila ta cesta, ki bo šla preko mosta? Pred dvojnim ovinkom v smeri Rimskih?celan napisal/-a: vse do takrat, ko bo zgrajen III. most preko Savinje na Marija Gradcu.
.
Vir-http://www.lasko.si/sl/javna-narocila-r ... ko-savinje
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Sem si kar mislil, na nepregledni del ceste se ti bo nekdo vključil tik pred zdajci. Samo upam, da ne bodo zahtevali še semaforja.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Pri obnovi proge Laško - Celje ki je nekje dolg 11km če se ne motim, me zanima če bo tir zaprt v celotni dolžini z zamudami se pa bomo morali sprijazniti ob takih posegih drugače nebo šlo.Ta odsek glede obremenitve prometa je že kar potreben prenove.