Obnova Celje-Zidani Most
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Za tistih par potnikov je nadstrešek čisto zadosti dolg.
Malo je treba tudi šparati
Ko bo več potnikov se lahko podaljša brez problemov
pozdrav
Darko
Malo je treba tudi šparati
Ko bo več potnikov se lahko podaljša brez problemov
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Cisto dovolj dolgo, sicer so potniki razgubljeni po peronu.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Špara se na nadstrešnicah, klančinah, dvigalih, tekočih stopnicah, prikazovalnikih... ključnih stvareh za uporabnike v letu 2018. Hkrati pa gre na desetine milijonov v GSM-R in ETCS, ki se ju ne uporablja in bosta ob predaji v uporabo zreli za obnovo. Mogoče res najbolje, da se SŽ osredotoči na zabojnike, potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.železocestnik napisal/-a: Malo je treba tudi šparati
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Od kdaj je investitor SŽ? Sploh pa, kakšno vezo ima SŽ PP z načrtovanjem nadstreškov in dvigal?ledeni napisal/-a:Špara se na nadstrešnicah, klančinah, dvigalih, tekočih stopnicah, prikazovalnikih... ključnih stvareh za uporabnike v letu 2018. Hkrati pa gre na desetine milijonov v GSM-R in ETCS, ki se ju ne uporablja in bosta ob predaji v uporabo zreli za obnovo. Mogoče res najbolje, da se SŽ osredotoči na zabojnike, potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.železocestnik napisal/-a: Malo je treba tudi šparati
Tako, da tvojega izpada ne razumem
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Re 4/4, najbolj važno je, da je ledeni uadrno napisanl, pa čeprav nima zveze z dejstvi!Tako, da tvojega izpada ne razumem
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Mimogrede: tudi pri avtobusarjih je redko kje poskrbljeno za čakajoče potnike. Tudi tam so investitorji v infrastrukturo (nadstreški, čakalnice, prehodi preko povozne infrastrukture,...) drugi kot pa prevozniki (za razliko od železnic so pri avtobusih občine). Je pa res, da so vsaj nekatere občine bolj dovzetne za želje uporabnikov (avtobusov) kot pa država ...ledeni napisal/-a:... potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.
LP, Metod
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Zaradi prevoza intervencijskih vozil v primeru poplav !grega napisal/-a:Zakaj pa ostaja nivojski prehod v Laškem? Do zdaj je bil slednji namenjen pešcem, ker je zdaj tam podhod...?
+
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Na žalost je že bil stari podhod in je, baje, tehnično nemogoče sprojektirati dvigala z vsemi standardi v starem podhodu brez enormno prevelikih stroškov...ledeni napisal/-a:Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
+
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ko gledam sliko, se mi poraja naslednje :mkx napisal/-a:Mogoče je res čez polovico perona. Ampak glede na senco, ki jo nadstrešek meče na prvi @coklini fotografiji zgoraj, bi rekel, da se nadstrešek konča nekako pri izvoznem signalu. Oziroma bolje: tam se začne. Torej bodo v najboljšem primeru vlaki stali ravno na koncu nadstreška, bolj verjetno pa bo od nadstreška do najbližjih vrat treba odpešačiti nekaj deset metrov (ali več).celan napisal/-a:V bistvu je nadstrešek čez prvo polovico perona, kar se na sliki ne vidi dobro. Tako, da potniki bodo na suhem
Kaj pa če bodo postavili oznako "S" pri podhodu - začetek stopnišča ? Predvidevam, da je ta, kjer je sedaj, samo začasna.
Potem bodo vsi potniški vlaki stali na mestu kjer je narejena nadstrešnica, mar ne ?
+
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Pravilno predvidevas. Ta "S" tabla je na tem mestu zacasno, saj naprej od nje peron se ni urejen, na tem mestu je sedaj nivojski dostop za potnike.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
To bo tudi svojevrstna traparija, saj bo potniški vlak, ki bo stal na tiru 2 ob nadstrešnici, blokiral tudi kretnico med tiroma 1 in 2 ... enako bo oni, stoječ na tiru 3, blokiral kretnico med tiroma 3 in 4. Pa tirno zvezo na tem koncu postaje prav tako.
Hmmm ... če bo zaseden tir od Laškega proti Zidanemu mostu, bo potniški vlak ustavljal dvakrat, enkrat pred izvoznim signalom in enkrat ob tabli S?
Hmmm ... če bo zaseden tir od Laškega proti Zidanemu mostu, bo potniški vlak ustavljal dvakrat, enkrat pred izvoznim signalom in enkrat ob tabli S?
LP, Metod
Re: Obnova Celje-Zidani Most
...saj ni res... .....pa vendarle je........ ....."pod'n od podna".....
....in to novogradnja leta 2018...... ....ufff....in v bodoče daljinsko vodena postaja....in ERMTS......nekoč... ....."kuku lele"....
....in to novogradnja leta 2018...... ....ufff....in v bodoče daljinsko vodena postaja....in ERMTS......nekoč... ....."kuku lele"....
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ce bo obstajala potreba po prosti kretnici med tiroma 1 in 2 izvozni signal ostane v legi stoj, vlak stoji na peronu ker so peroni dovolj dolgi.
Ce vlak blokira zaradi postanka kretnico med tiroma 3 in 4 tudi nic hudega. Vlak ki vozi od zadaj lahko vozi do uvoznega signala. V praksi ne vozimo tako tesno drug za drugim, temvec po moznosti tako da vozis na zeleni interval, sicer samo zaviras in speljujes.
Meni se zdi da je Postaja Lasko samo pridobila, predvsem tir 1 z peronom in trapezne kretniske povezave.
Ce vlak blokira zaradi postanka kretnico med tiroma 3 in 4 tudi nic hudega. Vlak ki vozi od zadaj lahko vozi do uvoznega signala. V praksi ne vozimo tako tesno drug za drugim, temvec po moznosti tako da vozis na zeleni interval, sicer samo zaviras in speljujes.
Meni se zdi da je Postaja Lasko samo pridobila, predvsem tir 1 z peronom in trapezne kretniske povezave.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
038 napisal/-a:Ce bo obstajala potreba po prosti kretnici med tiroma 1 in 2 izvozni signal ostane v legi stoj, vlak stoji na peronu ker so peroni dovolj dolgi.
...ja,...in potniki skačejo gor in dol po peronu......in oznaka "S" je kar tako..by the way.....enkrat se ustaviš pri "S" - u, drugič pri IS-u, pa spet na uvoznih kretnicah.....al pa se cel "not stegneš"
Ce vlak blokira zaradi postanka kretnico med tiroma 3 in 4 tudi nic hudega. Vlak ki vozi od zadaj lahko vozi do uvoznega signala. V praksi ne vozimo tako tesno drug za drugim, temvec po moznosti tako da vozis na zeleni interval, sicer samo zaviras in speljujes.
...kaj pa zapore tirov... ...pa križanja pri zaporah itd...pa obojestranski promet.....pa ne moreš leta 2018 nar'dit take postaje, da se potniški vlak zaradi vstopa in izstopa potnikov ustavi na uvoznih ali izvoznih kretnicah... ....za koji q..c pa potem delajo daljinsko vodenje prometa z računalniško podporo in kasneje ERMTS, če se bo vsak ustavljal po svoje in ne znotraj glavnih signalov..... ...."BALKAN"... ..strogo po režimu "Ako Prođe, Prođe"....