nekaj novo slika za delo progo ;



več link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2018/0 ... idani.html
Najverjetnejši razlog je tisti, ki sem ga že povedal enkrat prej. Avstricji so septembra 2016 potrdili investicijski paket 2017-2022, ki je vreden 15,2 milijarde evrov (napram Slovenskih 300 milijonov na leto z EU denarjem...je zato razlika v železnici potem več kot očitna). V tem dokumentu je eden izmed projektov sanacija Karavanškega predora. Ta projekt mora biti končan do leta 2022. Trenutni plan je jesen 2020 in bo zapora trajala približno eno leto, zato mora biti Štajerka do takrat "speglana", sicer bo sledil kolaps tovornega prometa na železnicah, v Avstriji pa se bo točnost tovornega prometa spremenilo v katastrofalno slabo. Lansko leto je bilo točnih komaj 65,8 % tovornih vlakov. Leta 2014 73 %.grega napisal/-a:Kaj pa je drugače razlog, da so se lotili "celotnega" odseka Rimske - Celje in ne po delih prvo Rimske - Laško oziroma Laško - Celje ? Po delih bi verjetno spravili skozi kakšen vlak več ali ne?
Sliši se smiselno, seveda pod pogojem zagotavljanja dovolj velika števila aktivnih delovišč in števila delavcevRe 4/4 napisal/-a:Najverjetnejši razlog je tisti, ki sem ga že povedal enkrat prej. Avstricji so septembra 2016 potrdili investicijski paket 2017-2022, ki je vreden 15,2 milijarde evrov (napram Slovenskih 300 milijonov na leto z EU denarjem...je zato razlika v železnici potem več kot očitna). V tem dokumentu je eden izmed projektov sanacija Karavanškega predora. Ta projekt mora biti končan do leta 2022. Trenutni plan je jesen 2020 in bo zapora trajala približno eno leto, zato mora biti Štajerka do takrat "speglana", sicer bo sledil kolaps tovornega prometa na železnicah, v Avstriji pa se bo točnost tovornega prometa spremenilo v katastrofalno slabo. Lansko leto je bilo točnih komaj 65,8 % tovornih vlakov. Leta 2014 73 %.grega napisal/-a:Kaj pa je drugače razlog, da so se lotili "celotnega" odseka Rimske - Celje in ne po delih prvo Rimske - Laško oziroma Laško - Celje ? Po delih bi verjetno spravili skozi kakšen vlak več ali ne?Zamuda tovornega vlaka se šteje 15+ minut.
Jup res bo težka.holding napisal/-a:..težka bo........težka.....celo Štajersko na "D".......uh.....do 2020.....
.....
...obljubil so že, obljubil.......sej so za NLB tud'.........
Se opravičujem, slika rahlo zavaj, gledat je treba kilometre.....Ta slika progovnih hitrosti pove vesw o modernizaciji SŽ. Z modernizacijo se hitrost ZNIŽUJE!!!!