Re: Obnova Celje-Zidani Most
Objavljeno: 07.12.2018, 18:51
Prav gotovo bo kaksen postavljen tudi narobe.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Morda vmesni del začetni del pa slika nič ne zavaja. Pendolino zmanjša hitrost iz 105 km/h na 60 km/h pol kilometra prej kot pred rekonstrukcijo. In ni težko ugotovit da če voziš počasneje voziš dlje časa.Ljubitelj napisal/-a:Se opravičujem, slika rahlo zavaj, gledat je treba kilometre.....Ta slika progovnih hitrosti pove vesw o modernizaciji SŽ. Z modernizacijo se hitrost ZNIŽUJE!!!!
Nove table za največjo dovoljeno progovno hitrost so že postavljene.EG 3100 napisal/-a:Ti programi omrežja vsebujejo kar nekaj napak... Bomo videli, ko bodo posatavljeni signali za največjo dovoljeno progovno hitrost.
Kak pol kilometra prej, če je isto 60km/h je v km 527.0 pred obnovo in zdaj, pa itak bo mogel zmanjšati hitrost če ma postanek v Celju. Če sem se zmotil me popravite.9479911 napisal/-a:Morda vmesni del začetni del pa slika nič ne zavaja. Pendolino zmanjša hitrost iz 105 km/h na 60 km/h pol kilometra prej kot pred rekonstrukcijo. In ni težko ugotovit da če voziš počasneje voziš dlje časa.Ljubitelj napisal/-a:Se opravičujem, slika rahlo zavaj, gledat je treba kilometre.....Ta slika progovnih hitrosti pove vesw o modernizaciji SŽ. Z modernizacijo se hitrost ZNIŽUJE!!!!
Če ne obstajajo ponavljalniki potem je ta če upravičen.EG 3100 napisal/-a:To da je na km 529,1-527,1 60 km/h, je navadna birokratska šlamparija.Nekdo na SŽ infrastruktura bi moral leteti iz službe. Vsaj med kretnico v km 539,1 in peronom ni nobenega razloga, da ne bi bila višja hitrost. Če je problem vidnostna razdalja, pa je to le okrog samega perona.
Jaz ga pa kar razumem, namreč za novo traso bi bilo treba sprejeti nov državni prostorski načrt, kar v povprečju traja 10 let, potem pa še težave z odkupi zemljišč ki so vedno "najboljša" in civilnimi iniciativami, okoljevarstveniki,.. pa smo hitro na 20+ let. Pa še sploh nismo prišli do gradnje(neumna zakonodaja javnega naročanja) in cene ki bi zastojnkarje šokirala,..Ljubitelj napisal/-a:Je že res, da je ovinek vizuelno zelo lep, toda razumnega odločevalca bi kar poklical o ukinitvi. Iz postaje laško desno za britofom skozi griček in bi se prišparalo kar nekaj razdalje....., most pa itak mora biti.
Jaz pa bi desni breg dolvodnega dela Laškega, pred ovikom pri Udmatu pustil čisto pri miru, da vegetacija opravlja svoje delo. Razumni odločevalec ve zakaj. Laško "plava". Ovinek pri Udmatu pa zaradi prostorske omejitve, ni možno urejati, kot Marijagraški, ampak se osredotoča na regulacijo struge med tema dvema ovinkoma.Benny napisal/-a:Jaz ga pa kar razumem, namreč za novo traso bi bilo treba sprejeti nov državni prostorski načrt, kar v povprečju traja 10 let, potem pa še težave z odkupi zemljišč ki so vedno "najboljša" in civilnimi iniciativami, okoljevarstveniki,.. pa smo hitro na 20+ let. Pa še sploh nismo prišli do gradnje(neumna zakonodaja javnega naročanja) in cene ki bi zastojnkarje šokirala,..Ljubitelj napisal/-a:Je že res, da je ovinek vizuelno zelo lep, toda razumnega odločevalca bi kar poklical o ukinitvi. Iz postaje laško desno za britofom skozi griček in bi se prišparalo kar nekaj razdalje....., most pa itak mora biti.
Nekje sem bral, da zaradi predvidenih višjih hitrostih, se morajo ukinjati železniški prehodi. Tako, da nekaj je na tem.gorican napisal/-a:Mene pa zanima, če so s tem "glihanjem" ovinka, kaj pridobili na krajšem voznem času oziroma višji hitrosti proge?
Ko sem se vozil lani, ni bilo ne duha ne sluha o glihanju ovinka. Če kaj vem iz debat na forumu, bo edina razlika +5 km v okolici postaje RT. Sicer pa na relaciji Mb-Tezno-Ce niso poglihali nobenega ovinka, vsaj ne tako, da bi se to videlo med vožnjo.Mene pa zanima, če so s tem "glihanjem" ovinka, kaj pridobili na krajšem voznem času oziroma višji hitrosti proge?