postaja Sežana

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

541 napisal/-a:Nejc, med lahke EMV spada samo Deziro (SŽ 312); vsi ostali vlaki so pod kategorijo drugih vlakov (razen Pendolinota seveda). Po nekaterih podatkih (nepreverjeno) bi lahko v kategorijo lahkih motornih vlakov spadal tudi Kanarček, čeprav dejansko tudi zanj veljajo hitrosti za ostale vlake.
Hvala, Marko!! To sem bil dolgo časa v dvomih, kaj spada med posamezno kategorijo. 8-[
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Če sem prav zastopu, potem je tabla s trikotnikom navzdol zgolj informativnega značaja, da bo čez 600 metrov sprememba progovne hitrosti, ki je zapisana že na tej tabli? :-k So take table postavljene tudi za zvišanje hitrosti?
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

N€jc napisal/-a:Če sem prav zastopu, potem je tabla s trikotnikom navzdol zgolj informativnega značaja, da bo čez 600 metrov sprememba progovne hitrosti, ki je zapisana že na tej tabli? :-k So take table postavljene tudi za zvišanje hitrosti?
To je isto kot signali, ki se na uvozu predsignalizirajo, tako se spremembe progovne hitrosti. Za zvišanje hitrosti to ni potrebno, saj se to uporablja samo pri spremembi zmanjšanja hitrosti, ker se mora strojevodja t.i. pripraviti na to hitrost.

Kako se na regionalnih progah uravnava hitrost, konkretno na progi Celje - Velenje, kjer ni niti ene table za progovno hitrost, razen pred Pesjem, kjer je signal "Pričakuj omejeno hitrost", katerega je Marko prikazal.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Zanimivo. Že nekaj časa opazujem te table, ste to temo začeli kot naročeno :wink: .Hvala Nejc za razlago.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

N€jc napisal/-a:Zanimivo. Že nekaj časa opazujem te table, ste to temo začeli kot naročeno :wink: .Hvala Nejc za razlago.
Ni blema soimenjak!! :wink: Me veseli, da je ta tema vzcvetela, kljub temu da je zunaj sneg. :train2 :berr
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nejc napisal/-a: Kako se na regionalnih progah uravnava hitrost, konkretno na progi Celje - Velenje, kjer ni niti ene table za progovno hitrost, razen pred Pesjem, kjer je signal "Pričakuj omejeno hitrost", katerega je Marko prikazal.
Strojevodja ima vse hitrosti v voznoredni knjižici z zapisom točne kilometrske lege spremembe hitrosti. Nekoč tudi na glavnih progah niso bile označene vse spremembe progovnih hitrosti - to se je zgodilo šele s postavitvijo tabel za tri različne progovne hitrosti.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mimogrede, ne bom rekel, da je v Ilirski Bistrici enako kot v Sežani, ampak tudi tam so unikatni SS še iz časa dučeja.

Glej Pravilnik.press :lol: :lol: :lol:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan 664 napisal/-a:Mimogrede, ne bom rekel, da je v Ilirski Bistrici enako kot v Sežani, ampak tudi tam so unikatni SS še iz časa dučeja.
Že kakšno leto nič več.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kaj so jih res že odstranili??

povozil me je čas (vlak).press
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jeseni, ko sem se peljal dol, je že delovala relejna SVN, ki so jo prestavili iz Borovnice (en del pa v Štanjel).

Tukaj http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... ht=ilirska
pa je Dolfe napisal, da naprava poskusno obratuje od 16. junija 2006. Je pa v planu tudi vzpostavitev medpostajne odvisnosti z Pivko - samo tukaj je pa že zraven SIMIS-W ...

Mimogrede, bolje, če te povozi čas, kot vlak. :lol:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Trije tedni so, kar sem peljal mimo Štanjela, pa po pravici povedano, sem pozabil na signale in na relejno. Se pravi, bi morali SS v Štanjelu že delati in niso več prekrižani oz. so sedaj prekrižani likovni?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

V Štanjelu je ERSVN začela (poskusno) delovati, če me spomin ne vara, nekje ob spremembi voznega reda konec leta 2005.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Mene pa zanima če je dovoljeno (no, očitno je, če je tako), da je postaja zavarovana z le uvoznim signalom in brez uvoznega signala? Takšen primer je postaja Šoštanj na prog Celje - Velenje, kjer je predsignal in uvozni signal, ni pa izvoznega signala.

P.S. Signal je sicer star, je pa svetlobni in ne likovni, če ste pomislili na to. [-(
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Kar je starega, je še vse dovoljeno. Verjetno misliš, da ima postaja uvozni signal, nima pa izvoznega. Takšnih postaj je še kar precej.

Mimogrede, na kamniški progi postaja Jarše Mengeš nima niti uvoznega in niti izvoznega signala, Kamnik pa iz smeri Ljubljane (verjetno) še tudi nima uvoznega signala. Na zavorni razdalji pred uvozno kretnico je le signalna oznaka "Dohodni signal"; če vlaku uvoz v postajo ni dovoljen - torej se mora pred oznako "Dohodni signal" ustaviti - mora strojevodja za to na predhodni postaji dobiti Splošni nalog. Uvoz se pa vlaku dovoli z dvema kratkima in enim dolgim piskom ("Uvozi") - to odda strojevodja vlaka, ki je na postaji z lokomotivo, ker z ustno piščalko po mojem ne moreš zapiskat, da bi se slišalo na več kot 700 metrov. :roll:

Dohodni signal:
Slika

Muzej na prostem ... :wink:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

To da se sprememba hitrosti navzgor ne predsignalizira ni res za stare črno-bele oznake (signal št 125, 126?). Vska pozoren potnik bo to opazil npr. na progi Lj-Kamnik.

Mi je pa že moj oče pred 40 letimi razlagal da je to potrebno iz razlogov priprave parne lokomotive na višjo hitrost (kotel, regulator, polnitev....). Pri čemer pa se spomnim, da mi je pravil da na dvotirni progi z levim prometom mora ubogi kurjač kuriti, in gledati signale, medten kom je strojevodja bolj gospd, ki malo premika krmilo....

Kot zanimivost naj povem da so črno bele oznake enake onim na švicarskih in čeških (slovaških) železnicah.
Odgovori