Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)
Objavljeno: 01.06.2016, 8:42
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Večina terena je že potirnicana, gre za območje tovorne postaje Lj-Moste in obstoječi Kontejnerski terminal. Kako bi pa ti kontejnerski terminal zgradil poglobljen, ve pa le ljubi bog.....A sedaj jih pa tovorni promet nič ne bo motil in bodo lahko potirnicali cele Moste, o poglobitvi pa ne duha ne sluha več?
A se ti to hecaš? Saj so začeli v Hočah z idejo o logističnem centru, samo nič ni bilo iz tega. Končno je na tem koncu domovine samo nekaj omembe vrednih firm. Ekonomija se v glavnem dela južneje od Celja. Poglej si malo prometne tokove in pamet na žnurco.Podpiram. Je pa res da bi bila morda še boljša lokacija pri Pragerskem. Zraven je avtocesta, letališče, železniško križišče in še reka Drava. Edina težava je bližina Graškega terminala....
V Mostah je en odsek proge že poglobljen (blizu Toplarne), v bistvu gre za prvi železniški podvoz pri nas, ki stojiž že desetletja, a ne vem čemu služi, saj tam vsaj za časa gradnje ni bilo ne duha ne sluha o BTC v današnjiu obliki ter videzu (staro ljubljansko letališče, kasarna itd.), o ljubljanski obvoznici in drugih logističnih presežkih, ranžirna postaja z "drčo" med Poljem in Zalogom pa je tudi že stara več kot jaz.Ljubitelj napisal/-a:Večina terena je že potirnicana, gre za območje tovorne postaje Lj-Moste in obstoječi Kontejnerski terminal. Kako bi pa ti kontejnerski terminal zgradil poglobljen, ve pa le ljubi bog.....A sedaj jih pa tovorni promet nič ne bo motil in bodo lahko potirnicali cele Moste, o poglobitvi pa ne duha ne sluha več?
LPL
A si slučajno na kakšnih zdravilih? Stanujem blizu toplarne pa ni ne duha ne sluha o kaki poglobitvi. Če pa slučajno misliš križanje glavne proge in uvoza v sprejemno skupino ranžirne postaje pa ne gre za poglobitev temveč izvennivojsko križanje........., ampak to je več kot km vstran od toplarne Je Cokla že nekje napisal, umiri konje....V Mostah je en odsek proge že poglobljen (blizu Toplarne), v bistvu gre za prvi železniški podvoz pri nas, ki stojiž že desetletja, a ne vem čemu služi, saj tam vsaj za časa gradnje ni bilo ne duha ne sluha o BTC v današnjiu obliki ter videzu (staro ljubljansko letališče, kasarna itd.), o ljubljanski obvoznici in drugih logističnih presežkih, ranžirna postaja z "drčo" med Poljem in Zalogom pa je tudi že stara več kot jaz.
Se pardoniram, torej se poglobljeni (vkpani) progi reče izven nivijsko križanje. Samo vseeno mi nekaj tukaj ne štima, ta del proge je zaradi elektrifikacije kar nekam globoko izven nivojska se ti ne zdi? Torej gre le za neke vrste železniški podvoz oz. nadvoz, če govoriva o glavni progi, ki pelje čeznjo?Ljubitelj napisal/-a:A si slučajno na kakšnih zdravilih? Stanujem blizu toplarne pa ni ne duha ne sluha o kaki poglobitvi. Če pa slučajno misliš križanje glavne proge in uvoza v sprejemno skupino ranžirne postaje pa ne gre za poglobitev temveč izvennivojsko križanje........., ampak to je več kot km vstran od toplarne Je Cokla že nekje napisal, umiri konje....V Mostah je en odsek proge že poglobljen (blizu Toplarne), v bistvu gre za prvi železniški podvoz pri nas, ki stojiž že desetletja, a ne vem čemu služi, saj tam vsaj za časa gradnje ni bilo ne duha ne sluha o BTC v današnjiu obliki ter videzu (staro ljubljansko letališče, kasarna itd.), o ljubljanski obvoznici in drugih logističnih presežkih, ranžirna postaja z "drčo" med Poljem in Zalogom pa je tudi že stara več kot jaz.
LPL
Točno tako, pri določenem obsegu prometa, je predpisano takšno izven nivojsko križanje. Škoda je le, da na drugi strani, izvoz iz Zaloga proti ZM ni tako urejeno. No tam je nekoliko manj prometa...... Sicer je pa to ustaljena praksa na večjih križiščih/cepiščih in postajahTorej gre le za neke vrste železniški podvoz oz. nadvoz, če govoriva o glavni progi, ki pelje čeznjo?
Pragersko je res boljše, konec koncev ima tudi potencial za novo železniško povezavo Zagreb - Pragersko preko Gruškovja. Tudi tovor iz reškega pristanišča ki gre preko Dobove se lažje zajame. Na avstrijski strani se o tem veliko govori. Je pa noro kontejnerski terminal graditi znotraj obvoznice. Prvič zaradi zastojev na cestah in drugič zaradi širitve terminala. V Grazu jim je to jasno in zato je terminal na samem, daleč od mesta.suha napisal/-a:Če govorimo o pravem intermodalnem terminalu (iz železnice na letalo, cesto, ali na rečno ladjo in vse obratno) je prostor pri Pragerskem zagotovo boljši, če gledamo prometno infrastrukturo. Delež Slovenskih firm in izdelkov pri pretovoru takih količin pa je samo pljunek v morje. Predpostavljam da govorimo o pravi intermodalnosti v logističnem pomenu.
V nekaj letih, ko bo proga do Pragerkega nadgrajena na 21,5 tone/axa bo popolnoma vseeno ali vlak zavleče vagone do Ljubljane ali pa potegne do Pragerskega.
Proge Zg-Gruškovje še dolgo ne bo, če sploh bo. Za tovor iz Reškega pristanišča preko Dobove me pa zanima kolikšen je po tvoje obseh zablodelih pošiljk? Če gre iz Ri proti AT, DE, gre skoraj verjetno po najkrajši poti, prav tako gre tovor iz Ri v HU po najkrajši poti, v nobenem primeru pa preko Dobove, razen v primeru kakšni obvozov. Poleg tega pa v LJ že deluje kontejnerski terminal, ki ima verjetno večji promet kot ostali terminalčki, seveda brez Luke.Pragersko je res boljše, konec koncev ima tudi potencial za novo železniško povezavo Zagreb - Pragersko preko Gruškovja. Tudi tovor iz reškega pristanišča ki gre preko Dobove se lažje zajame.
Štajerci ste imeli priložnost, izkoristili je niste, in ne jamrajte kot stare babe.Ambiciozno zastavljen projekt gospodarskega središča Oreh, ki naj bi prinesel dva tisoč zaposlitev, je nastal leta 2006, v času prve vlade Janeza Janše, njegov namen pa je bil zajezitev bega možganov. A 160-milijonska naložba, ki je med
drugim predvidevala kopenski logistični center v občini
Hoče - Slivnica, nikoli ni zaživela. Leta 2010 je vlada Boruta Pahorja projekt umaknila iz nacionalnih razvojnih projektov.