Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a bisabre » 09.06.2016, 11:39

SMO HOTELI ZGRADITI Oreh .... ? Sem že napisal, da sem L J U B L J A N Č A N. O:)
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 27.07.2016, 10:49

Za milijonski posel na Letališki štirje interesenti

26.07.2016

MOL išče izvajalca za prenovo cestnega odseka vzdolž tovorne postaje Moste.

Na razpis MOL za rekonstrukcijo Letališke ceste med križiščem pri Emporiumu in Kajuhovo ulico v Ljubljani so prispele štiri ponudbe. Kdaj bo izbrani izvajalec del, ki mora odsek prenoviti v 60 dneh, še ni mogoče napovedati. Sledila bodo pogajanja o končni ceni, napoveduje pa se tudi revizija zaradi domnevnih kršitev postopka.

V projektu, v katerem kot soinvestitorja nastopata še javni podjetji Vo-Ka in Energetika, je poleg rekonstrukcije ceste in komunalne infrastrukture predvideno tudi zahtevno rušenje treh obcestnih montažnih objektov (Letališka 4 in 6 ter en objekt brez hišne številke) z azbestno strešno kritino.

Najcenejšo ponudbo je oddala Gorenjska gradbena družba s partnerjema IMP, d. d., iz Ljubljane in CPK, d. d., iz Kopra. Zahtevana dela so pripravljeni opraviti za malo več kot 1,2 milijona evrov (brez 22-odstotnega davka). Drugi najcenejši je bil Hidrotehnik s partnerjem CGP, d. d., iz Novega mesta, ki je oddal 1,56 milijona evrov vredno ponudbo, še malenkost dražja je bila družba CPG s podizvajalci (1,83 milijona evrov). Daleč najdražje od vseh je bilo podjetje KPL, saj je njegova cena znašala kar 2,31 milijona evrov brez davka.

Grožnje z revizijo že med razpisom

Po pregledu ponudb bodo na vrsti pogajanja o končni ceni. Ali bo z izbranim izvajalcem podpisana pogodba še avgusta, bo odvisno predvsem od tega, ali bo kdo vložil zahtevek za revizijo javnega naročila. Če sklepamo iz vprašanj potencialnih ponudnikov, ki so jih med razpisom naslavljali na naročnika, to ni izključeno. Več jih je zagrozilo, da bo zahtevalo revizijo javnega naročila, ker da je za tako zahtevna dela 11-dnevni rok za predložitev ponudb prekratek (tudi zaradi dopustov) in da bi ga morali podaljšati za najmanj nekaj dni.

Prav tako neuresničljiv se nekaterim zdi 60-dnevni rok za izvedbo vseh komunalnih in cestnih del ter rušenje treh objektov. S tem, ko je naročnik predpisal, da mora imeti ponudnik med referencami najmanj eno tlakovanje z granitnimi kockami v skupni površini najmanj 300 kvadratnih metrov, pa je po mnenju enega od njih kršeno načelo konkurence, ker da takšen pogoj izpolnjuje le en izvajalec, ki da mu je razpis torej pisan na kožo.

Spet bo gneča

Ne glede na navedeno je jasno, da se konec poletja ali v začetku jeseni na Kajuhovi in Letališki, ki sta poleg Šmartinske ceste najpomembnejši cesti za obiskovalce trgovskega centra BTC, napovedujejo številne delne ali popolne zapore in precejšnja gneča tudi na vseh okoliških cestah. V najboljšem primeru bo delo končano v začetku novembra.

http://www.delo.si/novice/ljubljana/za-milijonski-posel-na-letaliski-stirje-interesenti.html
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.07.2016, 17:42

Ma zna se, Rastoder, će da gradi, Jurćek bo pa nosilni podizvajalec. :mrgreen:
Je pa res najzanimivejši referenčni pogoj, da mora imeti bodoči izbranec za seboj vsaj 300 kvadratov potlakovanega puta bracsva i jedinstva. A bodo Letališko pokockali??? Tale Zoki je pa res za šale. :lol:
Simpl je tanartabul.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 12.08.2016, 19:16

A bo takšna Letališka cesta ob izgradnji tega Intermodalnega logističnega terminala Ljubljana (ILT)???? :) :)

Povezava na video

Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 25.12.2016, 16:12

Izdelava projektne dokumentacije načrt idejne zasnove (IDZ) za selitev dejavnosti Tovornega prometa iz Kajuhove 51 na lokacijo Kontejnerskega terminal Ljubljana Moste

http://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=181829
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 25.12.2016, 16:25

Dve novi povezavi pod železnico do BTC

17. december 2016

Prometne povezave do nakupovalnega središča BTC so decembra zelo obremenjene. Letos jo je voznikom zagodla še prenova Kajuhove ulice in Letališke ceste, ki ji ni (bilo) videti konca. V prihodnosti naj bi dostop olajšali z dvema novima povezavama.

Vozniki so med prenovo Kajuhove ulice in Letališke ceste na lastni koži občutili, kako pomembni sta ti dve povezavi do nakupovalnega središča BTC. Kajuhova ulica je praktično zadnja povezava med severnim in južnim delom mesta vse do ljubljanske obvoznice, zato je predvsem v popoldanskih konicah zelo obremenjena. Da bi jo razbremenili in zagotovili boljše povezave do BTC, na občini načrtujejo kar dve novi cesti, ki ju bodo morali speljati pod železniškimi tiri.

Prvi in tudi v prihodnost manj umaknjen je podaljšek Bratislavske ceste pri Julonu oziroma Atlantisu, ki se bo pri rezervoarjih TE-TOL priključil na Poljsko pot in Zaloško cesto. Cesta bo dvopasovna, s pločnikom in kolesarsko stezo na obeh straneh. Na občini predvidevajo, da bo podvoz bistveno izboljšal dostopnost BTC in skladiščne cone ob Letališki cesti, hkrati pa razbremenil Kajuhovo ulico in vzhodno obvoznico. K boljši dostopnosti Letališke ceste in BTC naj bi prispevali tudi s posodobitvijo priključkov Šmartinske in Leskovške ceste na severni obvoznici in Letališke ceste na vzhodni obvoznici.

Cesto obljubili do leta 2020

Podaljšek Bratislavske ceste, ki je že predviden v občinskem prostorskem načrtu, bodo na občini v prostor umestili s podrobnim prostorskim načrtom Železniška tovorna postaja – del. Sklep o njegovi pripravi je občina sprejela konec avgusta, praviloma pa priprava takih aktov traja eno leto; v tem sklepu je navedeno, da je rok za njegovo pripravo dve leti. Prostorski načrt bo uredil precej degradirano območje, ki ga večinoma zasedajo tirne naprave tovorne postaje Ljubljana, skladiščni objekti in parkirne površine ter dovozne poti. »Prostor je slabo izkoriščen, deloma nezaseden, obenem pa ni prostih površin za razvoj,« so ocenili na občini.

Sprejem prostorskega akta je v interesu več podjetij, ki financirajo tudi njegovo pripravo. Mercator tu načrtuje velik logistično-distribucijski center in poslovne površine, Slovenske železnice bi rade tu postopoma uredile skladiščne in poslovne površine, podobne načrte pa imata tudi BTC in Kompas MTS. Sem naj bi preselili tudi kontejnerski terminal, uredili parkirišča za tovornjake in osebna vozila.

Na občini v odgovoru samostojnemu mestnemu svetniku Denisu Strikoviću napovedujejo, da bodo novo povezavo in posodobitev priključkov v več fazah dokončali do leta 2020, čeprav se zdi ta napoved glede na to, da v proračunu za leto 2018 projekt ni niti omenjen, precej optimistična.

Letališka cesta bo štiripasovna

V tem desetletju pa še ne bo povezave med Letališko in Zaloško cesto pri Chengdujski cesti v Fužinah. Na ljubljanski občini pravijo, da gre za dolgoročni projekt, ki bo razbremenil predvsem vzhodno obvoznico oziroma avtocesto, ki jo danes za vožnjo do BTC in Letališke ceste uporabljajo prebivalci Bizovika, Hrušice in Štepanjskega naselja. Vendar ta projekt tudi glede na prometne študije trenutno ni med prioritetami.

Občina bo nadaljevala širitev Letališke ceste v štiripasovnico s pločniki in kolesarskimi stezami, kot je to storila že na polkilometrskem odseku med Bratislavsko cesto in Latinskim trgom in kot bo po novem tudi na odseku med Kajuhovo ulico in Emporiumom, ki ga kljub napovedim o skorajšnjem dokončanju delavci KPL še vedno urejajo.

https://www.dnevnik.si/1042757062
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 28.12.2016, 10:41

Rekonstrukcija Kajuhove in Letališke (28. 12. 2016)

JurijTurnsek : http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=137416576&postcount=9085
Slika

Slika

Slika

Slika
Zagotovo pride še končna plast asfalta.
Slika
Iz Letališke sedaj na Kajuhovo vodita dva pasova za zavijanje v levo (enkrat boljša pretočnost).
Slika

Slika

Slika

Slika
Dva pasova za zavijanje v levo iz Kajuhove na Zaloško
Slika
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a dare20 » 29.12.2016, 7:47

Tukaj moram popraviti navedbe, katere je napisal zadnji sogovornik. Namreč z izgradnjo AC se je zgradilo tudi posebni povezovalni pas ZALOŠKE in Letališke. Kdor ne verjame naj si pogleda GOOGLE zemljevide in bo videl, da je ta del označen drugače. Sočasno pa ni potrebno imeti vinjete za navedeni povezovalni pas. Oba pasova tečeta pod Glavno železniško progo Ljubljana Zidani most.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 01.01.2017, 10:56

bisabre napisal/-a:SMO HOTELI ZGRADITI Oreh .... ? Sem že napisal, da sem L J U B L J A N Č A N. O:)


Namesto Oreha je v načrtu nekaj veliko bolj potrebnega za tiste konce. Upajmo da uspe, zaenkrat gre v pravo smer!!

http://maribor24.si/lokalno/taksni-nacrti-proizvodne-cone-v-obcini-hoce-slivnica/
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 11.02.2017, 14:16

Mercator se seli iz stolpnice na Dunajski, bodo tam luksuzna stanovanja?

11. februar 2017

V novi ogromni logistično-distribucijski center Mercatorja v Mostah bi se lahko preselili tudi številni režijski delavci. V tem primeru se omenja možnost, da bi obstoječo poslovno stavbo ob Dunajski cesti v Ljubljani Mercator preuredil v luksuzna stanovanja.

Poleg logistike bi lahko največji slovenski trgovec Mercator v Moste ob Letališki cesti v Ljubljani v prihodnje preselil tudi številne režijske delavce. Če se bodo načrti uresničili, naj bi po zatrjevanju naših virov trgovec v lasti hrvaškega Agrokorja obstoječo poslovno stavbo ob Dunajski cesti preuredil v luksuzna stanovanja.

»Selitev iz upravne stavbe ob Dunajski cesti v Ljubljani je zgolj ena od možnosti. Odločitev je odvisna tudi od analize možnosti za prodajo obstoječih poslovnih prostorov oziroma nove namembnosti obstoječe upravne stavbe ter potenciala na ljubljanskem nepremičninskem trgu,« so nam povedali v Mercatorju. Dodali so, da obstoječa upravna stavba, brez kleti in garaž, vključuje približno 11.000 kvadratnih metrov nepremičnin.

Nepremičninski posrednik in sodni cenilec nepremičnin Boris Pajnkihar iz družbe Pajnkihar nepremičnine meni, da je ideja o preureditvi Mercatorjeve poslovne stavbe v stanovanjsko izvedljiva. »Upoštevaje konstrukcijo in obliko stavbe bi bila stanovanja lahko na višji cenovni ravni,« je dejal in poudaril, da je v Sloveniji težko najti izjemno kakovostno stanovanje. Pri tem nista pomembna le vizualnost stanovanj in to, s kakšnimi materiali so zgrajena. Ključno je predvsem, da je stanovanje zvočno izolirano, da se sosedje ne slišijo, kar pa ni značilno niti za številne novogradnje. Z določenim posegom bi temu kriteriju lahko zadostila morebitna stanovanja v Mercatorjevi poslovni stavbi.

V tem primeru, nadaljuje Pajnkihar, bi bilo mogoče od prodaje stanovanj iztržiti približno 3500 evrov za kvadratni meter oziroma 38,5 milijona evrov za 11.000 kvadratnih metrov. Če bi se v Mercatorju dokončno odločili za prenovo upravne stavbe, jim Pajnkihar sprva svetuje analizo trga, ki bi morala med drugim zajeti podatek, po kako velikih stanovanjih višje kakovosti je povpraševanje na trgu. »V naslednji fazi bi poskušal najti možne kupce in stanovanja preurediti na podlagi njihovih želja. V tem primeru bi prodajalec lahko dosegel še višje ravni prodajnih cen.« Za spremembo namembnosti Mercatorjeve upravne stavbe pa ne vidi težav, saj so v neposredni okolici stanovanjski objekti.

Za nakup ogromnega zemljišča ob železniški tovorni postaji Ljubljana Moste je Mercator Slovenskim železnicam lani spomladi odštel 17 milijonov evrov, celotna naložba zgraditve logistično-distribucijskega centra pa je ocenjena na okoli 100 milijonov evrov, kar je ena večjih naložb v Sloveniji. Občinski podrobni prostorski načrt za okoli 40 hektarjev površine, od katerih zemljišče za logistično-distribucijski center obsega približno 12 hektarjev, naj bi bil predvidoma sprejet jeseni. Projektiranje je trenutno osredotočeno na infrastrukturo in tehnično opremo logistično-distribucijskega centra, projekt pa se bo prilagajal izboru skladiščne tehnologije, so povedali v Mercatorju. Začetek gradnje je predviden v prihodnjem letu, če bo vse potekalo po načrtih, pa bo center zgrajen leta 2019.

Stroški logistike so se po požaru leta 2015 povečali

Projekt izgradnje novega logistično-distribucijskega centra je eden od ključnih projektov za prihodnji razvoj, so pojasnili v Mercatorju pod vodstvom predsednika uprave Tonija Balažiča. Novi center je tudi pogoj za stroškovno učinkovitejšo logistiko, za kar si v družbi prizadevajo že vrsto let. K odločitvi za nakup zemljišča je prispeval tudi požar v skladišču v Zalogu leta 2015.

Po požaru so se namreč stroški logistike in skladiščenja zelo povečali, veliko truda pa je bilo vloženega, da se je posredna škoda omejila, saj neoptimalna logistika in skladiščenje občutno povečujeta stroške, posledično pa zmanjšujeta konkurenčnost, so opozorili v Mercatorju. Koliko znašajo celotni stroški logistike na letni ravni, v družbi niso želeli razkriti, povedali pa so, da se bodo z zgraditvijo logistično-distribucijskega centra znižali za približno petino.

https://www.dnevnik.si/1042762456/posel/novice/mercator-se-seli-iz-stolpnice-na-dunajski-bodo-tam-luksuzna-stanovanja
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 03.03.2017, 8:25

Podpis sporazuma za izvedbo 300 milijonov evrov naložb na območju BTC, med drugim tudi za Ikeo

03. 03. 2017

Infrastrukturni minister Peter Gašperšič in ljubljanski župan Zoran Janković bosta z nekaterimi drugimi deležniki danes podpisala sporazum o zagotavljanju razvoja gospodarskih projektov in državne infrastrukture za izvedbo 300 milijonov evrov naložb na območju BTC. Med projekti sta tudi Ikea in nov logistični center.

Kot so sporočili z ministrstva za infrastrukturo in prostor, bodo sporazum poleg ministra in ljubljanskega župana podpisali še predsednik in član uprave Darsa Tomaž Vidic in Vili Žavrlan, predsednik uprave BTC Jože Mermal in direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko.

Na območju BTC naj bi še letos stekla gradnja pohištvene trgovine Ikea, ki naj bi vrata odprla poleti prihodnje leto. Okoli 100 milijonov evrov vrednega projekta se je Janković dotaknil pred dobrim tednom dni na novinarski konferenci in izpostavil, da se občina z državo dogovarja predvsem glede ureditve vzhodnega dela uvoza z obvoznice na ceste v okolici BTC, Šmartinsko, Leskovškovo in Letališko cesto.

Poudaril je, da so se dogovorili glede dveh ključnih točk, in sicer so opredelili terminski plan in delitev stroškov med državo in občino.
V BTC so za STA pojasnili, da bo zaradi velike investicije podjetja Mercator in povečanega tovornega prometa predmet sporazuma tudi Intermodalni logistični terminal (ILT). BTC si že nekaj časa prizadeva, da bi svoj logistični center ob Letališki cesti povečal in ga preoblikoval. V projektu poleg BTC in ljubljanske občine sodelujejo tudi Slovenske železnice. Kot rečeno, pa bo svoj logistični center na območju gradil tudi Mercator.

Kot piše na spletni strani BTC, bi vrednost naložb v projekt ILT znašala 140 milijonov evrov. Novi center bi premogel 161.000 kvadratnih metrov zaprtih skladiščnih površin, prav tako pa bi prinesel 900 novih delovnih mest. (sta)


Vir-http://www.times.si/slovenija/podpis-sporazuma-za-izvedbo-300-milijonov-evrov-nalozb-na-obmocju-btc-med-drugim-tudi-za-ikeo--dffc8fcab71c82e632e5c603559ee56e324a03d2.html
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a trackpan » 03.03.2017, 16:23

Pozdravljeni pozitivno misleči.

Morda sem v kakšni debati spregledal, ampak ali je bilo kaj govora o tem, da bi v BTC-ju ( ali vsaj ob) imeli železniško postajo. Vse je koncipirano na to, da se nakupovalci in ostali pripeljejo z avtomobili. Imeli smo sicer postajo v BTC-ju, pa nam jo je "krožišče požrlo" [-X . Pri vseh teh visokoletečih načrtih pogrešam neko normalno postajo v tem delu Ljubljane :? .

LP Igor
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1473
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

OdgovorNapisal/-a Dino S » 03.03.2017, 19:31

Pri nas ne mislijo nekaj let vnaprej, kaj šele, da bi pomislili na malo bolj oddaljeno prihodnost...
Že pred nekaj leti je bil sprejet načrt za širitev severne obvoznice v šestpasovnico, na vzhodni obvoznici pa je predvidena dogradnja ločenih dvopasovnih vozišč v obe smeri tako, da se ne bi prepletal tranzitni in lokalni promet. Vendar iz teh načrtov ni razvidno, da bodo ti novi nadvozi prilagojeni temu in tako se bo čez kakšnih 10-20 let vse delalo na novo. =D>
...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov