Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 162
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 09.05.2019, 10:11

9479911 napisal/-a:
casio napisal/-a:Kako pa je z predorom Pekel ali poteka tam rekonstrukcija :?:


Verjetni misliš obstoječi predor počehova predor pekel se bo gradil enkrat v prihodnosti. Obstoječo progo ki bo ob izgradnji nove proge opuščena se pa delajo nujna dela da se progo usposobi za 22,5 tonski osni pritisk zaradi zapore karavank naslednje leto.


Na odseku ki bo opuščen se nič ne dela in se tudi ne bo. Po planu se bo gradnja novega predora Pekel in viadukta začela drugo leto, čas gradnje je dve leti, torej bo po najbolj optimističnem scenariju, D4 na Maribor-Šentilj v celoti zagotovljen leta 2021-2022.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3018
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.05.2019, 10:34

Benny napisal/-a:
Na odseku ki bo opuščen se nič ne dela in se tudi ne bo. Po planu se bo gradnja novega predora Pekel in viadukta začela drugo leto, čas gradnje je dve leti, torej bo po najbolj optimističnem scenariju, D4 na Maribor-Šentilj v celoti zagotovljen leta 2021-2022.


Torej bo možna vožnja pod posebnim pogojem kot D4, z voznoredno hitrostjo 30 km/h :?: Ne verjamem, da upajo RCA "odrezati" za časa zapore Karavank. 7 mesecev je precej dolga doba. Na kocki pa celotna luka.
9479911
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 24.06.2018, 9:56

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a 9479911 » 09.05.2019, 11:32

Benny napisal/-a:
9479911 napisal/-a:
casio napisal/-a:Kako pa je z predorom Pekel ali poteka tam rekonstrukcija :?:


Verjetni misliš obstoječi predor počehova predor pekel se bo gradil enkrat v prihodnosti. Obstoječo progo ki bo ob izgradnji nove proge opuščena se pa delajo nujna dela da se progo usposobi za 22,5 tonski osni pritisk zaradi zapore karavank naslednje leto.


Na odseku ki bo opuščen se nič ne dela in se tudi ne bo. Po planu se bo gradnja novega predora Pekel in viadukta začela drugo leto, čas gradnje je dve leti, torej bo po najbolj optimističnem scenariju, D4 na Maribor-Šentilj v celoti zagotovljen leta 2021-2022.


Pojdi pogledat na teren ... :roll: :wink: ker predora pekel in viadukta Pesnica drugo leto ne bo se bo sedanja proga usposobila za 22.5 ton.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 162
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 09.05.2019, 12:04

9479911 napisal/-a:Pojdi pogledat na teren ... :roll: :wink: ker predora pekel in viadukta Pesnica drugo leto ne bo se bo sedanja proga usposobila za 22.5 ton.


Sploh ne rabim na teren, namreč brez javnega naročila se takšnih del ne sme izvajati! Lahko pa da gre za kakšna druga dela, ki so samo del tekočega vzdrževanja, kar pa nikakor ne more zagotoviti D4.
9479911
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 24.06.2018, 9:56

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a 9479911 » 09.05.2019, 13:47

Benny napisal/-a:
9479911 napisal/-a:Pojdi pogledat na teren ... :roll: :wink: ker predora pekel in viadukta Pesnica drugo leto ne bo se bo sedanja proga usposobila za 22.5 ton.


Sploh ne rabim na teren, namreč brez javnega naročila se takšnih del ne sme izvajati! Lahko pa da gre za kakšna druga dela, ki so samo del tekočega vzdrževanja, kar pa nikakor ne more zagotoviti D4.


Potem pa naj bo po tvojem iz fotelja. :lol:
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 162
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 09.05.2019, 14:33

9479911 napisal/-a:
Potem pa naj bo po tvojem iz fotelja. :lol:


Jaz vsaj priznam; zame je skakanje po terenu brez glave, čista izguba časa, pa še nevarno zna biti.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4150
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.05.2019, 17:05

Sploh ne rabim na teren, namreč brez javnega naročila se takšnih del ne sme izvajati! Lahko pa da gre za kakšna druga dela, ki so samo del tekočega vzdrževanja, kar pa nikakor ne more zagotoviti D4.


Ali ni odsek ZM-Ce z voznim redom 2018-19 dobil kategorijo D3 ali 4 (debata na forumu) in maksimalno hitrost 50 km/h ne glede na to, da je še kar precej časa do skončanja nadgradnje. Ali je šlo zgolj za napako v prilogi 3A, kjer tega po novem ni v prilogi, je pa hitrost 50 km/h med RT in Ce, kar pa bo še naslednje leto, kljub temu da bo proga kategorije D4....
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a casio » 09.05.2019, 18:51

Hvala za informacijo, ker je bolj dano slikovno gradivo obstoječe trase kako potekajo dela.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 162
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 18.05.2019, 8:01


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov