Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Pa ne pozabit na predelavo vsaj polovice postaje Maribor da bo možna manipulacija lokomotiv med različnimi sistemi.
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
dobro novice....
Drugo leto spomladi bo začetek dela na železniške postaje v Mariboru, bo novo 3 peron in 5 tir.... kasenje tudi Maribor Tezno je bo velike tovori plus novo Center Cargo ( manj Center Cargo Kalsdorf - Avstrija), še MB Studnci bo novo garažo za potniški vlak je bolj varno...( tudi novo električni 3kV iz MB do MB Studenci in cca 3 km)
prvi dela bo železniške postaje Mariboru ( spomladi 2017)
pa MB Tezno in MB Studenci oba malo pozneje cca 2019 leta bo začetek dela...
še
Maribor- Šentilja meja bo začetek dela cca poletje 2018
ŽP MB + MB Tezno + Studenci in MB- Šentlja meja je vse skupaj bo zakuljčni in konec dela cca jesen 2021 leta....
Lp,miro
Drugo leto spomladi bo začetek dela na železniške postaje v Mariboru, bo novo 3 peron in 5 tir.... kasenje tudi Maribor Tezno je bo velike tovori plus novo Center Cargo ( manj Center Cargo Kalsdorf - Avstrija), še MB Studnci bo novo garažo za potniški vlak je bolj varno...( tudi novo električni 3kV iz MB do MB Studenci in cca 3 km)
prvi dela bo železniške postaje Mariboru ( spomladi 2017)
pa MB Tezno in MB Studenci oba malo pozneje cca 2019 leta bo začetek dela...
še
Maribor- Šentilja meja bo začetek dela cca poletje 2018
ŽP MB + MB Tezno + Studenci in MB- Šentlja meja je vse skupaj bo zakuljčni in konec dela cca jesen 2021 leta....
Lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
RitterVonGhega napisal/-a:dobro novice....
Drugo leto spomladi bo začetek dela na železniške postaje v Mariboru, bo novo 3 peron in 5 tir.... kasenje tudi Maribor Tezno je bo velike tovori plus novo Center Cargo ( manj Center Cargo Kalsdorf - Avstrija), še MB Studnci bo novo garažo za potniški vlak je bolj varno...( tudi novo električni 3kV iz MB do MB Studenci in cca 3 km)
prvi dela bo železniške postaje Mariboru ( spomladi 2017)
pa MB Tezno in MB Studenci oba malo pozneje cca 2019 leta bo začetek dela...
še
Maribor- Šentilja meja bo začetek dela cca poletje 2018
ŽP MB + MB Tezno + Studenci in MB- Šentlja meja je vse skupaj bo zakuljčni in konec dela cca jesen 2021 leta....
Lp,miro
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
A ni naš vitez že davno tega napovedal vožnjo Railjetov v Maribor. Dobro da ne bodo začeli voziti na Maribor-Studenci....
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Pozdravljeni,
vse to bi bilo možno, ča se nam bi rodil pravi Carlo Ghega, takšen kot se je rodil v Benetkah 10. januarja 1802. Nič hudega, če je njegov oče imel albanske gene.
S 15-timi leti je šel v državno službo, s 16-timi je postal Ingegnere architetto, s 17-leti pa doktor matematike
pozdrav
Darko
vse to bi bilo možno, ča se nam bi rodil pravi Carlo Ghega, takšen kot se je rodil v Benetkah 10. januarja 1802. Nič hudega, če je njegov oče imel albanske gene.
S 15-timi leti je šel v državno službo, s 16-timi je postal Ingegnere architetto, s 17-leti pa doktor matematike
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Po poročanju Siola naj bi bilo dogovorjeno, da bo proga Maribor - Šentilj v 6 letih posodobljena.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
http://mariborinfo.com/novica/politika- ... bor-gradec190 milijonov za nadgradnjo železniške povezave Maribor-Gradec
Nadgraditev železniške povezave bo povečala zmogljivost proge in skrajšala čas potovanja.
V Mariboru se je danes zaključil čezmejni dialog, na katerem sta predstavnika pristojnega slovenskega in avstrijskega ministrstva podpisala izvedbeni sporazum za nadgradnjo železniške povezave Maribor-Gradec. Projekt je na slovenski strani ocenjen na 190 milijonov evrov, s katerimi se bo v šestih letih povečala zmogljivost proge in skrajšal čas potovanja.
Proga Maribor-Šentilj bo bolj zmogljiva
Dobrih 15 kilometrov dolga proga Maribor-Šentilj je del povezave Maribor-Gradec, ki je na baltsko-jadranskem koridorju in je tako pomembna povezava z Luko Koper. A proga trenutno ne zagotavlja standardov interoperabilnosti.
»Proga nima ustrezne nosilnosti, kar predstavlja veliko oviro za povečanje zmogljivosti te proge in ne omogoča ustreznega prometa kompozicij,« je ob današnjem podpisu sporazuma dejal direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko.
Na progi Maribor-Šentilj bodo v prvi fazi urejeni vsi nivojski prehodi, ki danes predstavljajo varnostno oviro. S tem se bo povečala zmogljivost proge z dobrih 60 na 84 vlakov dnevno. Zgrajena bosta še viadukt in tunel. Ta nadgradnja bo, po besedah podpisnika sporazuma s slovenske strani Damirja Topolka, zagotovila boljšo zmogljivost in bolj tekoč promet.
Pričakuje se pomoč Evropske unije
Projekt je trenutno ocenjen na 190 milijonov evrov. Za projekt je zagotovljeno delno financiranje iz državnega proračuna, okoli 80 milijonov evrov pa država računa, da bo pridobila iz evropskega kohezijskega sklada.
Nadgradnja bo predvidoma potekala do leta 2019, tunel in viadukt pa naj bi bila zgrajena do leta 2022.
Iz Maribora do Gradca po novem 45 minut
Cilj nadgradnje je, da se potovalni čas od Maribora do Gradca skrajša s sedanjih 70 minut na okoli 45 minut. Izboljšala se bo tudi nosilnost, in sicer na 22,5 tone na os.
Koordinator EU za baltsko-jadranski koridor Kurt Bodewig je ob tem dejal, da nadgradnja po njegovih besedah prinaša tudi možnosti za gospodarsko in siceršnje zbližanje regij na obeh straneh meje. To velja tako za Magno Steyr, kot tudi druge potencialne investitorje.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5796/Baltsko-Jadranski čezmejni dialog
20. 10. 2016
Maribor, 20.10.2016 – Ministrstvo RS za infrastrukturo in Zvezno ministrstvo Republike Avstrije za promet, inovacije in tehnologijo sta danes v Mariboru organizirali Baltsko- jadranski čezmejni dialog med Avstrijo in Slovenijo. Tema čezmejnega dialoga je bila nadgradnja železniške povezave Gradec–Maribor, ob zaključku srečanja pa je bil podpisan izvedbeni sporazum.
Čezmejni dialogi so pod okriljem evropskih koordinatorjev organizirani z namenom usklajevanja držav članic za tekočo in usklajeno izvedbo čezmejnih projektov na prometnih koridorjih. Na ta način se k dialogu pritegne vse relevantne deležnike na zadevnem območju in dobi natančen vpogled v načrtovanje in izvedbo projektov na vsaki strani meje.
Ob zaključku srečanja sta direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko in dr. Thomas Spiegel iz zveznega ministrstva Republike Avstrije za promet, inovacije in tehnologijo, v prisotnosti koordinatorja EU za Baltsko-jadranski koridor profesorja Kurta Bodewiga ter predstavnikov pristojnih ministrstev Republike Slovenije in Republike Avstrije, upravljavcev železniške infrastrukture v Sloveniji in Avstriji, prevoznikov, predstavnikov lokalne skupnosti in drugih povabljenih, podpisala »Izvedbeni sporazum« o izgradnji železniške povezave Gradec–Maribor.
Železniška povezava Gradec – Maribor je bila na avstrijski strani že posodobljena, za 15.6 km proge na slovenski strani pa je v pripravi projekt nadgradnje proge v višjo kategorijo, s čimer bo omogočena višja zmogljivost in prevozna moč proge (iz 63 vlakov dnevno na 84 vlakov dnevno). Gradnja je predvidena med leti 2017 in 2021, vrednost projekta je ocenjena na 192 milijonov evrov. Z izvedbenim sporazumom je bilo dogovorjeno, da si bosta obe strani prizadevali za pripravo izgradnje drugega tira na tej relaciji, v skladu s pričakovanimi potrebami oziroma rastjo prometa.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Zdravo!
LP - Peter
Upam, da bodo novi objekti takoj izvedeni za ponovno položitev 2. tira. Ni pa omenjena izgradnja novega tunela Štrihovec tik pred Šentiljem in tudi ne temeljita prenova šentiljskega predora. Ali so v zadnji varianti odstopili od teh namer, ki so ju utemeljevali v predprojektih?.......je bilo dogovorjeno, da si bosta obe strani prizadevali za pripravo izgradnjedrugega tira na tej relaciji, v skladu s pričakovanimi potrebami oziroma rastjo prometa.
LP - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Železniška povezava Gradec – Maribor je bila na avstrijski strani že posodobljena, za 15.6 km proge na slovenski strani pa je v pripravi projekt nadgradnje proge v višjo kategorijo, s čimer bo omogočena višja zmogljivost in prevozna moč proge (iz 63 vlakov dnevno na 84 vlakov dnevno). Gradnja je predvidena med leti 2017 in 2021, vrednost projekta je ocenjena na 192 milijonov evrov.
Po mojem skromnem mnenju bi za 192/15,6 = 12,3 M€/km lahko pričakovali tudi pripravo trase za 2. tir.Upam, da bodo novi objekti takoj izvedeni za ponovno položitev 2. tira. Ni pa omenjena izgradnja novega tunela Štrihovec tik pred Šentiljem in tudi ne temeljita prenova šentiljskega predora. Ali so v zadnji varianti odstopili od teh namer, ki so ju utemeljevali v predprojektih?
]
lp
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Lepo bi bilo da bi se vozna mreža zgradila po evropskih standardih kot 25KV 50HZ ne pa 3KV in kako povečati prevoznost vlako potem? stebri TIP M (MANNESMAN) za večje hitrosti Italija jih vgrajujejo pri rekonstrukcijah in novogradnjah samo kaj takega bi bil težko izvesti pri nas.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
25 kV za tistih nekaj kilometrov? Potem bi morali menjati lokomotive tako v Šentilju kot v Mariboru!
preglednik
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Lepo bi bilo da bi se vozna mreža zgradila po evropskih standardih kot 25KV 50HZ
Smo že govorili o nesmiselnosti praznih sanjarij o 25 kV AC. Preprosto ni tehnološke potrebe, proga nima večjih klancov, načrtovane hitrosti so dokaj zmerne in ni potrebe po nekih silnih močeh. In prineslo bi samo zmedo, če ne drugje pa na postaji Maribor.25 kV za tistih nekaj kilometrov? Potem bi morali menjati lokomotive tako v Šentilju kot v Mariboru!
Kje pa piše, da je 25 kV evropski standard, res pa je da se nove hitre proge ne gradi več z 3kV napajanjem. Je pač preslabotno.
LPL
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
ne bo 25kV , bo 15kV za 15 km do Mb !preglednik napisal/-a:25 kV za tistih nekaj kilometrov? Potem bi morali menjati lokomotive tako v Šentilju kot v Mariboru!
OeBB 1144,1016,1116, 4744 bo vozi do v Mariboru , cca 2019 ali 2020 leta !
Zadnjič spremenil RitterVonGhega, dne 25.10.2016, 21:39, skupaj popravljeno 1 krat.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
RitterVonGhega napisal/-a:ne bo 35kV , bo 15kV za 15 km do Mb !preglednik napisal/-a:25 kV za tistih nekaj kilometrov? Potem bi morali menjati lokomotive tako v Šentilju kot v Mariboru!
OeBB 1144,1016,1116, 4744 bo vozi do v Mariboru , cca 2019 ali 2020 leta !
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )