Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..
Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Proga oziroma promet med Podrožnico in Svetno vasjo je ukinjen od leta 2017 naprej, zaradi slabega stanja treh mostov. Potrebnih bi bilo vsaj 20 milijonov za obnovo. Glede na to, da je bilo dnevnih potnikov manj kot 100, so pri OeBB infra dvignali roke. Ta odsek je sedaj v lasti dežele Koroška, ki bolj načrtuje nostalgično železnico.igor72 napisal/-a:Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
...je tako, .... ...
..nočno "Optimo" na gor pa so razložili že v Dobovi..... ....ker je na Jesenicah "zob časa zgrizel" vse čelne rampe....
....in bo nocoj kot prazna garnitura in prvi vlak po zapori švignil na VO na čiščenje in nakladanje in ponoči nazaj v Turčijo.... ...
..nočno "Optimo" na gor pa so razložili že v Dobovi..... ....ker je na Jesenicah "zob časa zgrizel" vse čelne rampe....
....in bo nocoj kot prazna garnitura in prvi vlak po zapori švignil na VO na čiščenje in nakladanje in ponoči nazaj v Turčijo.... ...
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Kaže, da bo ob 21 uri ponovno stekel promet med Beljakom in Jesenicami razen, če bo 30 litrov dežja na kvadratni meter v četrtek povzročalo težave. Brenner pa še vedno samo en tir.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Malce sicer zahajam off-topic, a vendar:Re 4/4 napisal/-a:Proga oziroma promet med Podrožnico in Svetno vasjo je ukinjen od leta 2017 naprej, zaradi slabega stanja treh mostov. Potrebnih bi bilo vsaj 20 milijonov za obnovo. Glede na to, da je bilo dnevnih potnikov manj kot 100, so pri OeBB infra dvignali roke. Ta odsek je sedaj v lasti dežele Koroška, ki bolj načrtuje nostalgično železnico.igor72 napisal/-a:Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..
Ta koridor bi lahko morda bil zanimiv kot alternativa za primere, kot so se zgodili sedaj, hkrati pa bi lahko omogočal tovorni promet neposredno v Celovec (brez ovinka čez Beljak). Ve kdo morda kakšne osne pritiske omogoča ta proga v sedanjem stanju? Čudi me, da je strateški položaj te proge spregledal tudi ÖBB. Ali pa so kake druge težave, preveliki nakloni ipd.? Profil proge mi namreč ni znan.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
danes dela v Šentilju, brez električna , tiru....
link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2018/1 ... ogu-v.html
link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2018/1 ... ogu-v.html
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
....tam nekje do leta 2016 so ob zaporah Podrožca - Beljak vozili EN-e, Optime, tovorne do 400m, max 1100ton Herkules tandem in C-2...... ...skozi Rož preko Celovca in ....v Beljak...sraka1 napisal/-a: Malce sicer zahajam off-topic, a vendar:
Ta koridor bi lahko morda bil zanimiv kot alternativa za primere, kot so se zgodili sedaj, hkrati pa bi lahko omogočal tovorni promet neposredno v Celovec (brez ovinka čez Beljak). Ve kdo morda kakšne osne pritiske omogoča ta proga v sedanjem stanju? Čudi me, da je strateški položaj te proge spregledal tudi ÖBB. Ali pa so kake druge težave, preveliki nakloni ipd.? Profil proge mi namreč ni znan.
.....mislim, da je bila tole zadnja runda, že brez EN-ov......viewtopic.php?f=33&t=4913&p=208809&hili ... rt#p208809
...Zakaj pa ne več, je pa @Re4/4 v €-rih razložil.....
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Da še dopolnim @holdinga
Proga je imela 26 promilov in se "ovinek v Beljak" dela zato, ker je tam druga največja ranžirna v Avstriji (Villach-Süd). Koralpe bodo vezane na progo mimo Wörtherseeja in naj bi dnevno prebavila 347 vlakov, od tega 232 tovornih (1/3 ponoči), ker je linija odpora na tej trasi najmanjša. V srednji prihodnosti pa naj bi severno od Wörtherseeja zgradili predor za tovorne vlake. Za Dunaj in Pyhrn-Linz pa Avstrijci uporabljajo (in bodo tudi v bodoče, ker naj bi posodobili Pyhrnbahn) Špilje in naprej Koper/Balkan.
Proga je imela 26 promilov in se "ovinek v Beljak" dela zato, ker je tam druga največja ranžirna v Avstriji (Villach-Süd). Koralpe bodo vezane na progo mimo Wörtherseeja in naj bi dnevno prebavila 347 vlakov, od tega 232 tovornih (1/3 ponoči), ker je linija odpora na tej trasi najmanjša. V srednji prihodnosti pa naj bi severno od Wörtherseeja zgradili predor za tovorne vlake. Za Dunaj in Pyhrn-Linz pa Avstrijci uporabljajo (in bodo tudi v bodoče, ker naj bi posodobili Pyhrnbahn) Špilje in naprej Koper/Balkan.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Najobsežnejša dela na železniški progi Maribor-Šentilj v zaključni fazi
https://www.dnevnik.si/1042846795/lokal ... jucni-fazi
https://www.dnevnik.si/1042846795/lokal ... jucni-fazi
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ampak največjega zalogaja se pa še niso lotili: predora Pekel in viadukta čez Pesniško dolino. res pa je, da med njuno gradnjo ne bo potrebe po nekih velikih zaporah obstoječega tira.Benny napisal/-a:Najobsežnejša dela na železniški progi Maribor-Šentilj v zaključni fazi
https://www.dnevnik.si/1042846795/lokal ... jucni-fazi
PS: slika v članku je pa od Izvlečnega tira
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Saj ravno zato se ju niso lotili, oziorma se ju bodo v tretji fazi. Plan dela je dobesedno skopiran od takrat, ko je bila predvidena skupna zapora z Avstrijci. Avstrijci zaporo izkoristili, naši pa še izbirali izvajalca. Če zapore na Avstrijski strani ne bi bilo, bi bila proga zaprta par dni na teden in vgradnja prehodnih tirnic. In, ker razpis ni bil razveljavljen, je obstal drugi plan, ki je najbolj optimalen.Regan 664 napisal/-a: Ampak največjega zalogaja se pa še niso lotili: predora Pekel in viadukta čez Pesniško dolino. res pa je, da med njuno gradnjo ne bo potrebe po nekih velikih zaporah obstoječega tira.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Podatek kateri kolikor se spomnim, tukaj ni bil še naveden
Število vlakov se bo povečevalo postopoma in maksimum bo dosežen leta 2035, ko naj bi bili podani razlogi za gradnjo drugega tira na tej progi.
https://www.vecer.com/na-stajerskem-tre ... ji-6614376
Torej ni še pričakovati kaj kmalu gradnje dvotirne proge MB - državna meja
Število vlakov se bo povečevalo postopoma in maksimum bo dosežen leta 2035, ko naj bi bili podani razlogi za gradnjo drugega tira na tej progi.
https://www.vecer.com/na-stajerskem-tre ... ji-6614376
Torej ni še pričakovati kaj kmalu gradnje dvotirne proge MB - državna meja
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Do 2030 zagotovo ni nobene potrebe po II. tiru MB-Šentilj. So pa trenutno velike potrebe po povečanju zmogljivost na progah: Divača-Koper, Ljubljana-Divača in pa Kranj-Jesenice.