Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?
Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.
Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 84
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

TGV Lyria napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?
Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.
Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.

Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021. torej nobenih spomladi. Če si spremljal potek JN-ja in vprašanj ter odgovorov, se vidi, da so pomisleki glede hitrosti dobave gabionov (košar s kamenjem), ter njihovim postavljanjem, saj je vmes otežen dostop do trase, in na sploh je veliko dela, ki ga bodo morali delati s trase, ker vzporeden dostop ni možen. Tako da vprašanje če je to lih projekt (oba odseka), ki bi ga v 1 mesecu končali. Je pa res, da pa spet ne bo treba pol leta kontinuirano.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.
Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 84
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

Re 4/4 napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.
Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.

Ja, in uvedba v delo bo pospešena na maximum in potem je 6 mesecev točno tam kot sem napisal konc marca oz. april. Saj ostalo lahko packajo še 5 let, pa je vseeno. Cilja se da bi bilo konc marca lahko prevozno at the latest. Če jim bo pa ratalo pa bomo videli.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a Benny »

V teku gradnja največjega železniškega viadukta Pesnica v Sloveniji in pripravljalna dela za gradnjo predora Pekel
https://www.gov.si/novice/2021-02-05-v- ... rokK7oXD0I

(INTERVJU) Gregor Žmak, župan Pesnice
https://www.vecer.com/maribor/aktualno/ ... v-10229094

Gregor Žmak bi rad odkopal in obnovil pesniški železniški viadukt, ki je imel kar 64 lokov (na sliki v ozadju fotografije). Za začetek pa bi stari železniški predor, ki po obnovi železnice ne bo več v uporabi, namenili za kolesarsko pot do Maribora.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 799
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Vas zanima pogled iz kabine (cab ride)? :D

Povezava na video

leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Urejanje nivojskih in izvennivojskih prehodov: https://www.gov.si/novice/2021-03-22-pr ... RzOmEt1b0w
Aljaž
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

se opravičujem, če je bilo magistrsko delo o novi železniški postaji Maribor že v tej temi. Če je, naj post moderator izbriše.

Sedaj so na vrsti arhitekti...

povezava do magistrske naloge: https://core.ac.uk/download/pdf/67585498.pdf

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Gradnja viadukta Pesnica:
https://youtu.be/yqs9Eiu6uHE
Pa lep pozdrav
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Gradnja predora Pekel, vir: DRSI

Povezava na video

Aljaž
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a casio »

Trenutno se izkopna dela za gradnjo predora Pekel na odseku železniške proge Maribor-Šentilj izvajajo samo iz severne strani. A te dni se bodo pričela dela tudi na južni strani predora.
Tisti, ki se te dni vozite po hitri cesti skozi Maribor, predvsem na odseku v smeri pesniškega rondoja, ste verjetno že opazili večje število količkov.
Bo gradnja predora Pekel vplivala na hitro cesto skozi Maribor?
Na južni strani predora je trenutno vse pripravljeno za začetek izkopa, ki je predviden v sredini oktobra.
Gradnja 1530 metrov dolgega novega predora Pekel se je začela v septembru 2020 in bo zaključena predvidoma v prvi polovici leta 2023. Trenutno je izkopana približno tretjina predora.
Izvajalec del, to sta podjetji Kolektor Koling in Kolektor CPG, mora izkopati še 1030 metrov.
Trenutno se izkopna dela izvajajo samo iz severne strani predora. Za izkop predora se uporablja predorski bager, ki dnevno izkoplje približno 3,10 metra predora. povzeto iz spleta.
TaHitri
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 10.07.2021, 13:49

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a TaHitri »

Slika
Slika

Takole zgleda na severni strani gradbišča nove proge. Desno od obstoječega portala bo novi portal. Nad portaloma je nadvoz, za katerim, gledano v smeri proge, je narejena druga fotografija.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a andre85 »

038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 872
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Odgovor Napisal/-a 038 »

Ja na tem delu so odstranili ogromno zemje katera je dajala podporo cesti, da lahko izvajajo "pokončne pilote manšega premera" kakor sem jih vajen.
Odgovori