Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4529
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a igor72 » 31.10.2018, 10:34

Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..

Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3229
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.10.2018, 11:41

igor72 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..

Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?


Proga oziroma promet med Podrožnico in Svetno vasjo je ukinjen od leta 2017 naprej, zaradi slabega stanja treh mostov. Potrebnih bi bilo vsaj 20 milijonov za obnovo. Glede na to, da je bilo dnevnih potnikov manj kot 100, so pri OeBB infra dvignali roke. Ta odsek je sedaj v lasti dežele Koroška, ki bolj načrtuje nostalgično železnico.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a holding » 31.10.2018, 11:50

...je tako, .... :thumbupl ...
..nočno "Optimo" na gor pa so razložili že v Dobovi..... :idea: ....ker je na Jesenicah "zob časa zgrizel" vse čelne rampe....
....in bo nocoj kot prazna garnitura in prvi vlak po zapori švignil na VO na čiščenje in nakladanje in ponoči nazaj v Turčijo.... :roll: ...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3229
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.10.2018, 13:04

Kaže, da bo ob 21 uri ponovno stekel promet med Beljakom in Jesenicami :thumbupl razen, če bo 30 litrov dežja na kvadratni meter v četrtek povzročalo težave. Brenner pa še vedno samo en tir. :shock:
sraka1
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 31.10.2018, 14:06

Re 4/4 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Karavanke, pa zagodlo totalno. Nekje še 24 ur bo zaprta..

Kaj pa stara proga za Celovec, ni več operativa? Ne bi lahko vsaj potnike potegnili tam preko?


Proga oziroma promet med Podrožnico in Svetno vasjo je ukinjen od leta 2017 naprej, zaradi slabega stanja treh mostov. Potrebnih bi bilo vsaj 20 milijonov za obnovo. Glede na to, da je bilo dnevnih potnikov manj kot 100, so pri OeBB infra dvignali roke. Ta odsek je sedaj v lasti dežele Koroška, ki bolj načrtuje nostalgično železnico.


Malce sicer zahajam off-topic, a vendar:
Ta koridor bi lahko morda bil zanimiv kot alternativa za primere, kot so se zgodili sedaj, hkrati pa bi lahko omogočal tovorni promet neposredno v Celovec (brez ovinka čez Beljak). Ve kdo morda kakšne osne pritiske omogoča ta proga v sedanjem stanju? Čudi me, da je strateški položaj te proge spregledal tudi ÖBB. Ali pa so kake druge težave, preveliki nakloni ipd.? Profil proge mi namreč ni znan.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1207
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 31.10.2018, 15:56

danes dela v Šentilju, brez električna , tiru....

link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2018/1 ... ogu-v.html

Slika
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a holding » 31.10.2018, 16:25

sraka1 napisal/-a:Malce sicer zahajam off-topic, a vendar:
Ta koridor bi lahko morda bil zanimiv kot alternativa za primere, kot so se zgodili sedaj, hkrati pa bi lahko omogočal tovorni promet neposredno v Celovec (brez ovinka čez Beljak). Ve kdo morda kakšne osne pritiske omogoča ta proga v sedanjem stanju? Čudi me, da je strateški položaj te proge spregledal tudi ÖBB. Ali pa so kake druge težave, preveliki nakloni ipd.? Profil proge mi namreč ni znan.

....tam nekje do leta 2016 so ob zaporah Podrožca - Beljak vozili EN-e, Optime, tovorne do 400m, max 1100ton Herkules tandem in C-2...... :thumbupl ...skozi Rož preko Celovca in ....v Beljak...
.....mislim, da je bila tole zadnja runda, že brez EN-ov......viewtopic.php?f=33&t=4913&p=208809&hilit=rosenbach+klagenfurt#p208809

...Zakaj pa ne več, je pa @Re4/4 v -rih razložil.....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3229
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.10.2018, 17:17

Da še dopolnim @holdinga

Proga je imela 26 promilov in se "ovinek v Beljak" dela zato, ker je tam druga največja ranžirna v Avstriji (Villach-Süd). Koralpe bodo vezane na progo mimo Wörtherseeja in naj bi dnevno prebavila 347 vlakov, od tega 232 tovornih (1/3 ponoči), ker je linija odpora na tej trasi najmanjša. V srednji prihodnosti pa naj bi severno od Wörtherseeja zgradili predor za tovorne vlake. Za Dunaj in Pyhrn-Linz pa Avstrijci uporabljajo (in bodo tudi v bodoče, ker naj bi posodobili Pyhrnbahn) Špilje in naprej Koper/Balkan.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1207
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 08.11.2018, 18:51

nekaj novo sliko in več link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2018/1 ... snica.html


lp !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 195
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 14.11.2018, 12:26

Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 15.11.2018, 7:54


Ampak največjega zalogaja se pa še niso lotili: predora Pekel in viadukta čez Pesniško dolino. res pa je, da med njuno gradnjo ne bo potrebe po nekih velikih zaporah obstoječega tira.
PS: slika v članku je pa od Izvlečnega tira :-)
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 195
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 15.11.2018, 15:47

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3229
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.11.2018, 16:38

Regan 664 napisal/-a:Ampak največjega zalogaja se pa še niso lotili: predora Pekel in viadukta čez Pesniško dolino. res pa je, da med njuno gradnjo ne bo potrebe po nekih velikih zaporah obstoječega tira.


Saj ravno zato se ju niso lotili, oziorma se ju bodo v tretji fazi. Plan dela je dobesedno skopiran od takrat, ko je bila predvidena skupna zapora z Avstrijci. Avstrijci zaporo izkoristili, naši pa še izbirali izvajalca. Če zapore na Avstrijski strani ne bi bilo, bi bila proga zaprta par dni na teden in vgradnja prehodnih tirnic. In, ker razpis ni bil razveljavljen, je obstal drugi plan, ki je najbolj optimalen.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a gorican » 18.11.2018, 13:08

Podatek kateri kolikor se spomnim, tukaj ni bil še naveden :!:

Število vlakov se bo povečevalo postopoma in maksimum bo dosežen leta 2035, ko naj bi bili podani razlogi za gradnjo drugega tira na tej progi.

https://www.vecer.com/na-stajerskem-tre ... ji-6614376

Torej ni še pričakovati kaj kmalu gradnje dvotirne proge MB - državna meja :old
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 20.11.2018, 7:35

Do 2030 zagotovo ni nobene potrebe po II. tiru MB-Šentilj. So pa trenutno velike potrebe po povečanju zmogljivost na progah: Divača-Koper, Ljubljana-Divača in pa Kranj-Jesenice.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov