Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1858
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.09.2020, 6:49

Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?

Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.


Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.
sierra5
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a sierra5 » 08.09.2020, 7:40

TGV Lyria napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?

Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.


Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.



Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021. torej nobenih spomladi. Če si spremljal potek JN-ja in vprašanj ter odgovorov, se vidi, da so pomisleki glede hitrosti dobave gabionov (košar s kamenjem), ter njihovim postavljanjem, saj je vmes otežen dostop do trase, in na sploh je veliko dela, ki ga bodo morali delati s trase, ker vzporeden dostop ni možen. Tako da vprašanje če je to lih projekt (oba odseka), ki bi ga v 1 mesecu končali. Je pa res, da pa spet ne bo treba pol leta kontinuirano.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3509
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.09.2020, 10:31

sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.


Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.
sierra5
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a sierra5 » 08.09.2020, 11:32

Re 4/4 napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.


Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.



Ja, in uvedba v delo bo pospešena na maximum in potem je 6 mesecev točno tam kot sem napisal konc marca oz. april. Saj ostalo lahko packajo še 5 let, pa je vseeno. Cilja se da bi bilo konc marca lahko prevozno at the latest. Če jim bo pa ratalo pa bomo videli.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: AH14 in 19 gostov