Stran 19 od 24

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 08.09.2020, 6:49
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?
Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.
Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 08.09.2020, 7:40
Napisal/-a sierra5
TGV Lyria napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:
Vir za odpoved?
Od zaposlenih na sž. 12 urne zapore predora Karavanke so se danes začele, istočasno bi morale biti 12 urne zapore tudi Kranj-Jesenice.
Kranj - Jesenice se da kompletno zrihtat z enim ali dvema mesecema popolne zapore. Dela bi morala iti hitreje kot na Štajerskem, kjer so se izvajala ob stalnem prometu po drugem tiru. Izven časa zapore se lahko delajo druga dela, povezana z nadgradnjo, ki ne zahtevajo zapore proge.
Tako da če spomladi za mesec ali dva zaprejo gorenjsko progo, je to popolnoma dovolj. Ne rabi biti zapora ves čas trajanja zapore Karavank.

Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021. torej nobenih spomladi. Če si spremljal potek JN-ja in vprašanj ter odgovorov, se vidi, da so pomisleki glede hitrosti dobave gabionov (košar s kamenjem), ter njihovim postavljanjem, saj je vmes otežen dostop do trase, in na sploh je veliko dela, ki ga bodo morali delati s trase, ker vzporeden dostop ni možen. Tako da vprašanje če je to lih projekt (oba odseka), ki bi ga v 1 mesecu končali. Je pa res, da pa spet ne bo treba pol leta kontinuirano.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 08.09.2020, 10:31
Napisal/-a Re 4/4
sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.
Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 08.09.2020, 11:32
Napisal/-a sierra5
Re 4/4 napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
Če gledaš vzorce pogodb je za izvedbo del navedeno, da morajo biti končana do 31.3.2021.
Dela in uvedba voznoredne hitrosti morajo biti končana šest mesecev od uvedbe v delo. V kolikor se dela na odprti progi ne končajo teden dni pred popolno zaporo predora, se popolna zapora odseka Kranj - Podnart lahko podaljša. V nasprotnem primeru je izvajalec upravičen do povrnitve stroškov. Za vsa ostala dela, ki ne zajemajo nadgradnje t.i. del, ki je pod pragi, je rok 16 mesecev.

Ja, in uvedba v delo bo pospešena na maximum in potem je 6 mesecev točno tam kot sem napisal konc marca oz. april. Saj ostalo lahko packajo še 5 let, pa je vseeno. Cilja se da bi bilo konc marca lahko prevozno at the latest. Če jim bo pa ratalo pa bomo videli.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 06.02.2021, 19:37
Napisal/-a Benny
V teku gradnja največjega železniškega viadukta Pesnica v Sloveniji in pripravljalna dela za gradnjo predora Pekel
https://www.gov.si/novice/2021-02-05-v- ... rokK7oXD0I

(INTERVJU) Gregor Žmak, župan Pesnice
https://www.vecer.com/maribor/aktualno/ ... v-10229094

Gregor Žmak bi rad odkopal in obnovil pesniški železniški viadukt, ki je imel kar 64 lokov (na sliki v ozadju fotografije). Za začetek pa bi stari železniški predor, ki po obnovi železnice ne bo več v uporabi, namenili za kolesarsko pot do Maribora.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 10.03.2021, 10:13
Napisal/-a vidkrt
Vas zanima pogled iz kabine (cab ride)? :D

Povezava na video


Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 22.03.2021, 15:18
Napisal/-a leteči vlak
Urejanje nivojskih in izvennivojskih prehodov: https://www.gov.si/novice/2021-03-22-pr ... RzOmEt1b0w

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 10.05.2021, 9:26
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

se opravičujem, če je bilo magistrsko delo o novi železniški postaji Maribor že v tej temi. Če je, naj post moderator izbriše.

Sedaj so na vrsti arhitekti...

povezava do magistrske naloge: https://core.ac.uk/download/pdf/67585498.pdf

pozdrav
Darko

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 23.06.2021, 15:21
Napisal/-a MatejP
Gradnja viadukta Pesnica:
https://youtu.be/yqs9Eiu6uHE

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 26.09.2021, 20:00
Napisal/-a leteči vlak
Gradnja predora Pekel, vir: DRSI

Povezava na video


Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 22.10.2021, 22:19
Napisal/-a casio
Trenutno se izkopna dela za gradnjo predora Pekel na odseku železniške proge Maribor-Šentilj izvajajo samo iz severne strani. A te dni se bodo pričela dela tudi na južni strani predora.
Tisti, ki se te dni vozite po hitri cesti skozi Maribor, predvsem na odseku v smeri pesniškega rondoja, ste verjetno že opazili večje število količkov.
Bo gradnja predora Pekel vplivala na hitro cesto skozi Maribor?
Na južni strani predora je trenutno vse pripravljeno za začetek izkopa, ki je predviden v sredini oktobra.
Gradnja 1530 metrov dolgega novega predora Pekel se je začela v septembru 2020 in bo zaključena predvidoma v prvi polovici leta 2023. Trenutno je izkopana približno tretjina predora.
Izvajalec del, to sta podjetji Kolektor Koling in Kolektor CPG, mora izkopati še 1030 metrov.
Trenutno se izkopna dela izvajajo samo iz severne strani predora. Za izkop predora se uporablja predorski bager, ki dnevno izkoplje približno 3,10 metra predora. povzeto iz spleta.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 31.10.2021, 9:08
Napisal/-a TaHitri
Slika
Slika

Takole zgleda na severni strani gradbišča nove proge. Desno od obstoječega portala bo novi portal. Nad portaloma je nadvoz, za katerim, gledano v smeri proge, je narejena druga fotografija.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 25.03.2022, 15:58
Napisal/-a andre85

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 25.03.2022, 22:13
Napisal/-a 038
Ja na tem delu so odstranili ogromno zemje katera je dajala podporo cesti, da lahko izvajajo "pokončne pilote manšega premera" kakor sem jih vajen.

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Objavljeno: 21.08.2022, 17:09
Napisal/-a vidkrt