Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.10.2016, 18:17

Phantasieprodukte und Blödsinn :roll:

Čudno, da si pozabil ab 2019 or 2020 ; for "IC HŽ" Maribor- Zagreb 3x and Maribor-Beograd/Skopje via Zagreb 1x ( RJ Wien- Maribor 3x / RJ ČD Prague- Maribor 2x), kar trdiš pri sosedih. :lol:
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1152
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 03.12.2016, 0:05

leta 2017 bo veliko zapora proga za delo...

Slika

LP!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 374
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a gorican » 15.02.2017, 17:48

190 milijonov za nadgradnjo železniške povezave Maribor-Gradec

Cilj nadgradnje je, da se potovalni čas od Maribora do Gradca skrajša s sedanjih 70 minut na okoli 45 minut. Izboljšala se bo tudi nosilnost, in sicer na 22,5 tone na os.

http://mariborinfo.com/novica/politika- ... bor-gradec
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 25.02.2017, 13:41

Izdelava PGD in PZI za odsek žel proge Maribor - Šentilj - d.m. od km 595+900 do km 599+600 glavne žel proge št. 30 Zidani Most - Šentilj - d.m.

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-17-300050/narocilo.html
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 07.03.2017, 9:29

Preverili smo kako daleč je nadgradnja železnice Maribor-Šentilj

06.03.2017

Na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo smo preverili, kdaj se lahko pričakujejo prva dela na železniški progi Maribor-Šentilj: “Za nadgradnjo obstoječega tira, kjer se lokacija tira ne bo spreminjala in se bodo dela izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist (VDJK), je v zaključni fazi izdelava projektne dokumentacije – izvedbeni načrt (IzN).”

V okviru nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj bo izvedena nadgradnja železniških postaj Maribor, Pesnica, Šentilj, nadgradnja postajališč Košaki in Cirknica, nadgradnja obstoječega tira, nadgradnja oz. rekonstrukcija vozne mreže, nadgradnja SV naprav na obstoječi progi – vgradnja APB in rekonstrukcija obstoječega predora Šentilj, na ministrstvu za infrastrukturo pojasnijo kaj vse spada v načrt za obnovo: “V sklopu projekta bodo urejeni obstoječi nivojski prehodi, rekonstruirani obstoječi prepusti in podvozov za zagotovitev kategorije D4, izvedena bo rekonstrukcija oz. gradnja opornih in podpornih zidov ob progi, ter urejena bo ustrezna protihrupna zaščita ob obstoječem tiru.”

Dela najprej na odsekih, kjer se lokacija tira ne spreminja

Z lastniki zemljišč, v katera bo potencialno potrebno poseči se še ne pogovarjajo: “Glede na obstoječ terminski plan je predvideno, da se naprej začne z deli na tistih odsekih, kjer se lokacija obstoječega tira ne spreminja in se bodo dela izvajala v okviru vzdrževalnih del v javno korist (VDJK), kar pa pomeni, da ne prihaja do posegov na tuja zemljišča. Za dela, ki jih bomo izvedli v okviru gradbenega dovoljenja (novogradnja odseka Počehova–Pesnica) ter za dela v sklopu ureditev križanj cest z železnico, bomo aktivnosti v zvezi s pridobivanjem zemljišč pričeli takoj po dokončanju projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD).”

Kako daleč pa so?

Objava javnega naročila za izbor izvajalca za izvedbo del na odseku Pesnica–Šentilj–državna meja je predvidena konec marca 2017, pojasnijo na ministrstvu in dodajo: “Gre za dela, ki se bodo izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist (VDJK). V kolikor bodo postopki javnega naročanja tekli v okviru pričakovanj, bomo z deli na območju od Pesnice do državne meje začeli koncem leta 2017 oz. v začetku 2018. Objave javnih naročil za preostale sklope del so predvidene v letu 2018. Zaključek del, vključno z izvedbo del na novi trasi – predor Pekel, nadvoz Pesnica, pa je predviden v prvi polovici leta 2021.”

Bolj bo poskrbljeno za varnost

V okviru projekta bodo predvidoma do leta 2021 vsi prehodi ustrezno zavarovani. Predvidena je izgradnja dveh novih izvennivojskih križanj (nadvoz Ranca ter Štrihovec), nekaj prehodov bodo ukinili, trije prehodi na odseku Maribor–državna meja pa bodo ostali zavarovani z avtomatsko napravo za zavarovanje.

Na odseku Počehova–Pesnica pa je predvidena tudi novogradnja predora Pekel in viadukta Pesnica. Za ta del je izdelan Idejni projekt (IdP), še pojasnijo in dodajo: “V teku je postopek javnega naročila za izbiro izvajalca/projektanta za izdelavo Projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD) ter Projekta za izvedbo (PZI). Dokončanje predmetne projektne dokumentacije je predvideno konec leta 2018. V izdelavi pa je že Projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD) ter projekt za izvedbo (PZI) za ureditev križanj cest z železnico. Ti projekti bodo izdelani sredi letošnjega leta.”

Vir-https://maribor24.si/lokalno/preverili-smo-kako-dalec-je-nadgradnja-zeleznice-maribor-sentilj/
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a casio » 25.03.2017, 5:16

Ob rekonstrukciji železniške postaje Maribor in peronov me zanima če bodo dvigala za dostop na perone ali bo kot v Celju da niso v projektu.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a grikos » 26.03.2017, 19:50

Dvigala bodo, pa tudi tekoče stopnice :roll:
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1152
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 26.03.2017, 21:15

naslednji leto 2018 bo gradil in delo na železniške postaje v Mariboru, letos ne bo .... (zaradi preveč veliko delo progo iz celja za Laško in Sl.bistrica in Poljčane ... )

še eni na Ljubljanska ulico v Mariboru bo letos delo in gradil novo podvozi ( pred postaje MB Tabor)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 04.05.2017, 7:48

Nadgradnja železniškega odseka Pesnica - Šentilj - državna meja

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-17-300107/narocilo.html
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 29.06.2017, 21:04

Riko z najboljšo ponudbo za nadgradnjo železniškega odseka Pesnica - Šentilj - državna meja

Danes se je iztekel rok za oddajo ponudbe za nadgradnjo železniškega odseka Pesnica - Šentilj - državna meja. Po naših informacijah je najugodnejšo ponudbo oddal Riko (v sodelovanju z moskovsko RŽDI in madžarsko družbo Duna) in sicer v višini 38 milijonov evrov.

Sledi hrvaška družba DIV, ki bi dela izvedla za 40,1 milijona evrov, konzorcij Pomgrad, GH, GGD, ŽGP je oddal ponudbo v višini 44,4 milijona evrov, Ginex v sodelovanju z družbo Kostak pa 48,7 milijona evrov, smo izvedeli.

https://live.finance.si/37163/Riko-z-najboljso-ponudbo-za-nadgradnjo-zelezniskega-odseka-Pesnica-Sentilj-drzavna-meja
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a anzovc » 30.06.2017, 10:48

Koliko se pa oddana ponudba razlikuje od ocene za nadgradnjo odseka MB - Šentilj? Sicer je bilo v tej temi omenjeno, da je ocena stroškov nadgradnje omenjenega odseka 190 milijonov. Ne vem pa za kolikšen obseg del je šlo pri zadnjem razpisu in za koliko še pride kakšen drug razpis. Ali ve kdo mogoče kaj o tem?
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 374
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a gorican » 11.09.2017, 9:05

Izvajanje zunanje kontrole kakovosti pri nadgradnji obstoječe železniške proge Maribor – Šentilj – d.m.

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 374
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a gorican » 11.10.2017, 12:44

Povezava brez dostopa za invalide

Direkcija ob tem obljublja, da bodo po prenovi železniškega kolodvora (razpis za izvajalca naj bi izšel še letos) dostopne poti za vse potnike, s tem pa tudi za invalide, dodatno uredili. Kot je znano, namerava država za prenovo kolodvora in železniške postaje Tezno, kamor naj bi se preselil ves tovorni promet, nameniti kar 35 milijonov evrov.

https://www.vecer.com/povezava-brez-dos ... de-6325984
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a kozorog » 15.10.2017, 8:14

Prihodnje leto pričetek obsežne nadgradnje železnice Maribor-Šentilj

14.10.2017

Ocenjena vrednost investicije znaša 242 milijonov evrov, predvideno pa je tudi sofinanciranje z evropskimi sredstvi v višini 100 milijonov evrov.

Železniška proga Maribor-Šentilj, dolga skoraj 16 km, ki je del glavne železniške proge Zidani Most-Šentilj-državna meja, je del Baltsko-jadranskega koridorja, ki poteka na relaciji Graz-Šentilj-Maribor-Ljubljana-Koper/Trst, poleg tega je pomembna povezava z Luko Koper ter neposredna povezava Avstrije na Mediteranski koridor.

V prihodnih letih se obeta nadgradnja omenjene proge, pri čemer je ocenjena vrednost investicije 242 milijonov evrov, predvideno pa je tudi sofinanciranje z evropskimi sredstvi v okviru kohezijskega sklada v višini približno 100 milijonov evrov, pojasnjujejo na Direkciji RS za infrastrukturo.

Nadgradnja več železniških postaj in rekonstrukcije

V okviru projekta »Nadgradnja železniške proge Maribor-Šentilj« bo tako izvedena:

-nadgradnja železniških postaj Maribor, Pesnica, Šentilj,
-nadgradnja obstoječega tira na odsekih Maribor–Počehova, Pesnica–Šentilj in Šentilj– državna meja,
-nadgradnja oz. rekonstrukcijo vozne mreže,
-nadgradnja signalnovarnostnih naprav na obstoječi progi – vgradnja APB,
-rekonstrukcija obstoječega predora Šentilj,
-nadgradnja postajališča Cirknica,
-rekonstrukcija obstoječih prepustov in podvozov za zagotovitev kategorije
D4,
-rekonstrukcija oz. gradnja opornih in podpornih zidov ob progi,
-ureditev ustrezne protihrupne zaščite ob obstoječem tiru – postavitev proti -
hrupnih ograj v dolžini cca. 10 km ter pasivna zaščita preostalih stavb pri --
katerih je prekoračena kritična vrednost hrupa,
-ureditev križanj cest z železnico na način, da se NPr Pesnica z izvedbo --
povezovalne ceste ukine; z izvedbo nadvoza Pesnica se ukinejo prehodi NPr
Ranca 1, NPr Ranca 2 in NPr Ranca 3; NPr Ranca 4 se zavaruje z -
zapornicami; NPr Štrihovec 1 in NPr Štrihovec 2 se zaradi izgradnje nadvoza -Cirknica ukineta, NPr Štrihovec 4 ostane zavarovan z zapornicami, NPr -
Šentilj 1 se ukine z izgradnjo povezovalne ceste, ki vodi do NPr Šentilj 2, ki -
ostane zavarovan z zapornicami; NPr Šentilj 3 se ukine.
-gradnja nove trase za bodočo dvotirnost na odseku Počehova–Pesnica -
(gradnjo novega predora Pekel, gradnjo novega viadukta Pesnica)

Pričetek del predvidoma v začetku 2018

“Z izvedbo nadgradnje proge se bo kategorija proge glede na osno obremenitev povečala s kategorije C3 (nosilnost 20 t/os) na D4 (nosilnost 22,5 t/os), povečale se bodo hitrosti na do 120 km/h, skrajšal čas potovanja, povečala se bo prepustna zmogljivosti iz 63 vlakov na dan na 84 vlakov na dan ter prevozna zmogljivost iz 7,1 milijona ton/leto na 9,89 milijona ton/leto. Z modernizacijo in obnovo proge v skladu z evropskimi standardi pa se bo povečala tudi stopnja varnosti prometa,” so še pojasnili.

Izvedba del na obstoječi trasi se bodo predvidoma pričela v začetku 2018 in bodo predvidoma zaključena do konec 2019, izvedba del za novo traso na odseku Počehova – Pesnica – predor Pekel, nadvoz Pesnica pa bo zaključena do predvidoma do konec leta 2021. V tem trenutku je v okviru projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj v teku javno naročilo za izvedbo nadgradnje odseka Pesnica–Šentilj– d.m., podana je bila odločitev o izbiri ponudnika, ki pa še ni pravnomočna. Večina del na predmetnem odseku se bo izvedla v naslednjem letu.

Prav tako je v teku priprava javnega naročila za izvedbo postaje Tezno (vrednost investicije 5 milijonov evrov), postaje Maribor (vrednost 27 milijonov evrov brez DDV) in odseka Maribor–Počehova (predvidena gradnja 2019-20219. Objava predmetnega JN je predvidena v oktobru letošnjega leta, izvedba del pa v letih 2018 in 2019, so še pojasnili na Direkciji.


https://maribor24.si/lokalno/prihodnje-leto-pricetek-obsezne-nadgradnje-zeleznice-maribor-sentilj/
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 537
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 15.10.2017, 8:51

Zdravo!
Hvala, @kozorog! Vsekakor razveseljivo! Se pa sprašujem, čemu smo železniški nadvoz preko AC v bližini pesniškega krožišča zgradili v širini za 2-tirno progo? Očitno je, da takrat še ni bilo spoznanja, da bo za predvideno nadgradnjo potrebna temeljita sprememba trase na tem področju in da bo ta objekt začasen! Torej so gradili brez temeljite proučitve problematike. Vsekakor pa so bili takrat problemi s počehovskim (košaškim) predorom in z nasipom preko Pesniške doline v določenih krogih znani .
LP - Peter

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov