Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 22.06.2018, 10:46

Izbran je izvajalec za izvedbo nadgradnje železniškega odseka Pesnica–Šentilj–državna meja
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5931/
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2752
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.06.2018, 20:24

Vidiš @holding, zakaj imajo toliko front na Štajerskem.

Dela na obstoječi trasi bodo zaključena predvidoma v letu 2020


Mudi se, mudi....Čas do zapore Karavank, mora biti gotovo za prvo silo....
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 26.06.2018, 14:18

Predor Pekel, Maribor

Predor Pekel bo del nove železniške povezave Maribor – Šentilj in bo zgrajen severno od Maribora. Predorski sistem obsega dvotirno predorsko cev, pogonsko centralo in reševalni rov, ki bo približno na sredini povezoval predor s površino ter vodohran za napajanje s protipožarno vodo. Dolžina predora znaša 1522,73 m.

Južni portal predora je umeščen desno, tik ob portal obstoječega predora Počehova. Predor se proti severu oddaljuje od obstoječega predora in z leve približuje hitri cesti H2 ter jo pod nizkim nadkritjem in ostrim kotom tudi prečka.

Geološka sestava hriba Pekel sestoji na površju iz plasti meljne do plastične gline, ki nato preide v plast močno preperelega laporovca. Pod slednjim leži manj preperela kamnina, ki postopoma prehaja v svež, nepreperel laporovec.

Za naročnika smo pripravili PGD in PZI projektno ter razpisno dokumentacijo za podzemni izkop predora in rova ter pokrite vkope na portalih s pogonsko centralo. Izvedena je bila tudi analiza vpliva na obstoječi predor Počehova in hitro cesto H2.

Tip projekta : Novogradnja, dvotirni enocevni železniški predor
Lokacija : Maribor, Slovenija
Dolžina odseka : 1.800 m
Kvadratura : 130 m² (kvadratura izkopa)
Inv. vrednost : 50.000.000,00 €
Čas izvedbe : 2017–2018 projekt, 2020–2022 izvedba
Storitve : Načrt arhitekture in načrt gradbenih konstrukcij: PGD, PZI
Investitor : Ministrstvo za infrastrukturo Republike Slovenije

Slika

https://www.elea.si/portfolio/predor-pekel/
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.06.2018, 6:45

Izgleda da bodo res gradili dvotirno progo, ampak tunel v Šentilju (projekt obnove od iste firme) bo še vedno enotiren. Ali se predvideva dodatna cev?

LPL
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 27.06.2018, 9:01

Gadnja drugega tira je načrtovana šele leta 2024-2026. Me zanima ali bosta viadukt Pesnica in predora Pekel katerih gradnja je načrtovana 2019-2021, že takrat imela dva tira ali bodo šele čez tri leta dodali še enega. Tole je res nepotrebno kompliciranje v razmaku vsega par let. 8 let brez zamud za ta projekt ki ni nič posebnega tako tehnično kot finančno je nerazumljivo.:shock:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a holding » 27.06.2018, 10:57

Re 4/4 napisal/-a:Vidiš @holding, zakaj imajo toliko front na Štajerskem.

Dela na obstoječi trasi bodo zaključena predvidoma v letu 2020


Mudi se, mudi....Čas do zapore Karavank, mora biti gotovo za prvo silo....


...vidim, vidim.... :shock: ....posledice teh "front" bodo pa najbolj občutili Ljubljančani in Gorenjci.....
...večino šentiljskega tovora laufa v teh zaporah "via Jesenice...."., (kar se ga pač zvozi,)...kljub že v normalnih razmerah cca 90% obremenjenosti Gorenjke...
..test bo že sredi julija..... :mrgreen: ....
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 613
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a 038 » 27.06.2018, 16:06

Ne vem ce bo tako hudo. Od Spilja do Pesnice je mozno zgraditi nov tir zraven obstojecega, na mestu kjer je nekoc potekal drugi tir. Tudi predor Sentilj ne bi smel biti tezava ker je v premi in videti dovolj sirok.
Roko na srce drugega tira ob tem prometu na tem odseku zaenkrat ne potrebujes. Edini najozji del je med postajo Maribor in predorom Kosaki.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1166
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 04.07.2018, 10:18

Benny napisal/-a:
Predor Pekel, Maribor

Predor Pekel bo del nove železniške povezave Maribor – Šentilj in bo zgrajen severno od Maribora. Predorski sistem obsega dvotirno predorsko cev, pogonsko centralo in reševalni rov, ki bo približno na sredini povezoval predor s površino ter vodohran za napajanje s protipožarno vodo. Dolžina predora znaša 1522,73 m.

Južni portal predora je umeščen desno, tik ob portal obstoječega predora Počehova. Predor se proti severu oddaljuje od obstoječega predora in z leve približuje hitri cesti H2 ter jo pod nizkim nadkritjem in ostrim kotom tudi prečka.

Geološka sestava hriba Pekel sestoji na površju iz plasti meljne do plastične gline, ki nato preide v plast močno preperelega laporovca. Pod slednjim leži manj preperela kamnina, ki postopoma prehaja v svež, nepreperel laporovec.

Za naročnika smo pripravili PGD in PZI projektno ter razpisno dokumentacijo za podzemni izkop predora in rova ter pokrite vkope na portalih s pogonsko centralo. Izvedena je bila tudi analiza vpliva na obstoječi predor Počehova in hitro cesto H2.

Tip projekta : Novogradnja, dvotirni enocevni železniški predor
Lokacija : Maribor, Slovenija
Dolžina odseka : 1.800 m
Kvadratura : 130 m² (kvadratura izkopa)
Inv. vrednost : 50.000.000,00 €
Čas izvedbe : 2017–2018 projekt, 2020–2022 izvedba
Storitve : Načrt arhitekture in načrt gradbenih konstrukcij: PGD, PZI
Investitor : Ministrstvo za infrastrukturo Republike Slovenije

Slika

https://www.elea.si/portfolio/predor-pekel/


BO ZAČETEK DELA, PROGA VLAK BO ZAPORA OD 25.OKT.2018- 15.DECEMBER.2018 ! POTNIŠKI VLAK BO NADOMESTNI AVTOBUS PREVOZ, TOVORNI PREKO HODOŠ IN NA JESENICAH . lp!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1166
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 13.07.2018, 14:02

Železniške postaje v MARIBORU bo začetek dela obvozi od 20.julij.2018 naprej do končno bo 2020 leta ....

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Benny » 19.07.2018, 16:11

Revizijski zahtevek tudi za projekt: "Nadgradnja železniške postaje Maribor, nadgradnja železniške postaje Tezno in nadgradnja progovnega odseka Maribor - Počehova na glavni železniški progi št. 30 Zidani most - Šentilj - D.M."

Vir:http://www.dkom.si/odlocitve_DKOM/seznam_zadev_v_odlocanju/2018071710315775/
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1166
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 20.07.2018, 13:24

RitterVonGhega napisal/-a:Železniške postaje v MARIBORU bo začetek dela obvozi od 20.julij.2018 naprej do končno bo 2020 leta ....

lp


podjetje Riko je odstop.... ne bo dela ... potem bo spet novo razpis.... potem cca bo začetek gradil cca drugo leto ! :evil: :evil: :evil: :(
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Toma » 03.08.2018, 8:11

Žal mi je, če ste pisali o tem, ampak, kdaj je drugi tir Maribor - Šentilj - Spielfeld-Straß odstranjen?

Hvala!

Lep pozdrav
toma
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1166
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 03.08.2018, 10:19

Toma napisal/-a:Žal mi je, če ste pisali o tem, ampak, kdaj je drugi tir Maribor - Šentilj - Spielfeld-Straß odstranjen?

Hvala!

Lep pozdrav
toma


bo dela proga iz Pesnica za Šentilj meja ( 26.okt. - 15.december 2018 ) , naslednji leto 2019 za mb- pesnica ...
Pesnica postaja bo isti progi ....
pesnica- Šentilj bo malo drugače in malo isto progo ... ne bo dva tir.. samo eni tir :(

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a holding » 03.08.2018, 21:54

Toma napisal/-a:Žal mi je, če ste pisali o tem, ampak, kdaj je drugi tir Maribor - Šentilj - Spielfeld-Straß odstranjen?

Hvala!

Lep pozdrav
toma


....po navedbah iz wikipedie (SüdBahn) je bil odsek od Werndorf-a do meje (cca 30 km) od leta 1945 dalje samo enotiren.... :idea: ....pa tudi od meje do Maribora najbrž od takrat dalje...
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 539
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 04.08.2018, 12:58

Zdravo!
Po letu 1945 je bila proga Maribor - Šentilj - DM enotirna, vendar so traso drugega tira po odstranitvi gornjega ustoja nekako ohranili. Pri dokončni obnovi porušenega viadukta čez cesto v Lenart (šlo je za nadomestilo provizorija iz l. 1945) so le-tega obnovili v dvotirni izvedbi. Pred elektrifikacijo te proge so najprej temeljito obnovili opuščeni tir. Po izvedbi elektrifikacije nad njim so odstranili zgorni ustroj sosednjega tira, ki je bil v rabi do takrat. Čisto kratek čas sta bila "živa" oba tira. Po starem tiru so v smeri Maribora postopno odvažali izgrajeni material. Delovna lokomotiva je bila običajno 06.

Lep pozdrav - Peter

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: gino in 12 gostov