Zasedenost avtovlaka
Re: Zasedenost avtovlaka
Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Re: Zasedenost avtovlaka
Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Re: Zasedenost avtovlaka
Po zadnjih informacijah se v kratkem vrača na avtovlak.Matevz96 napisal/-a:Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Re: Zasedenost avtovlaka
Pred "nekaj" časa sem ga opazil pred SŽ delavnicami na Ptuju.Verjetno se vrača na delo..
Lp,Pele!
Lp,Pele!
Re: Zasedenost avtovlaka
Da malo obudim temo.
Z velikonočnim vikendom se je začela poletna sezona avtovlaka. Začetek je več kot odličen, včeraj (21.4.) na 860 prosto samo še eno mesto. Danes (22.4.) 850 trije avtomobili, 853 - 12 avtomobilov in en avtodom, 854 popolnoma poln (13 avtomobilov in 3 kombiji). Žal trenutno SŽ še niso pripravljene na sezono, vlak vozi v sestavi le štirih ploščatih vagonov in Klodiča, maksimalna kapaciteta le 16 avtomobilov. Za Podbrdo ni prostora...
Z velikonočnim vikendom se je začela poletna sezona avtovlaka. Začetek je več kot odličen, včeraj (21.4.) na 860 prosto samo še eno mesto. Danes (22.4.) 850 trije avtomobili, 853 - 12 avtomobilov in en avtodom, 854 popolnoma poln (13 avtomobilov in 3 kombiji). Žal trenutno SŽ še niso pripravljene na sezono, vlak vozi v sestavi le štirih ploščatih vagonov in Klodiča, maksimalna kapaciteta le 16 avtomobilov. Za Podbrdo ni prostora...
Re: Zasedenost avtovlaka
Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.
Re: Zasedenost avtovlaka
Tistih par metrov, ki jih moraš pri dolgem avtovlaku peljati vzvratno, nikogar ne odvrača. Pa tudi če ga, AV je v sezoni itak poln. Izven nje pa vozi kratka kompozicija.Urban91 napisal/-a:Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.
Večina vodij vlaka, ki so na AV, zna hitro in pravilno razporediti avtomobile tudi pri popolnoma polnem vlaku.
Re: Zasedenost avtovlaka
Bo treba še veliko postorit za potnike...
Re: Zasedenost avtovlaka
Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861
Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861
Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
Re: Zasedenost avtovlaka
Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861
Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
Re: Zasedenost avtovlaka
Recimo takole to delajo na Turskem avtovlaku med Mallnitzem in Böcksteinom:
(slika vzeta z uradne strani avtovlaka)
(slika vzeta z uradne strani avtovlaka)
LP, Metod
Re: Zasedenost avtovlaka
Najprej potrebuješ standard krmiljenja. Namreč, predno je prišel edini uradni standardiziran protokol UIC-WTB, je vsaka država imela svojega nacionalnega. In da bi se izognili nekompatilnosti na lokomotivah med državami, so spisali WTB. Ta je trenutno mednarodno priznan, vendar ponekod prepovedan, zato tam obstaja ZMS. Vendar, če je že dodan ÖBB Nmpz-s, je treba dodati, da ima ÖBB tudi nacionalni WTB, ki je malenkost drugačen od standardnega WTB. Ta sistem (nacionalno ali nasplošno WTB) pa žal ne paše na vsako lokomotivo. Problem je cena, predvsem pa kompleksnost predelave. Kdor je v zgodovini že imel takrat analogni standard krmiljenja, mu je danes lažje. Kdor ni imel, ga reši samo nov vozni park. V stare lokomotive sicer še tudi naknadno vgrajuje, ampak zato moraš imeti tehten razlog. Potem pa ja, še ustrezne vagone z ustrezno kabelsko povezavo. Tako da, če bi hotel avtovlak s push-pull, bi bilo potrebno opremiti celo kompozicijo. Ampak glede na to, da se v tujini avtovlake sofinancira posebej, pri nas pa praktično prst v r.. z dodatno subvencijo, potem je odgovor jasen, ali jo bodo.TGV Lyria napisal/-a:Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861
Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php