Stran 2 od 2

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 04.11.2017, 18:30
Napisal/-a trocken
Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 04.11.2017, 18:31
Napisal/-a Matevz96
trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 05.11.2017, 7:30
Napisal/-a TGV Lyria
Matevz96 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.
Po zadnjih informacijah se v kratkem vrača na avtovlak.

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 06.11.2017, 9:26
Napisal/-a Pele
Pred "nekaj" časa sem ga opazil pred SŽ delavnicami na Ptuju.Verjetno se vrača na delo..

Lp,Pele!

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 22.04.2019, 10:09
Napisal/-a TGV Lyria
Da malo obudim temo.
Z velikonočnim vikendom se je začela poletna sezona avtovlaka. Začetek je več kot odličen, včeraj (21.4.) na 860 prosto samo še eno mesto. Danes (22.4.) 850 trije avtomobili, 853 - 12 avtomobilov in en avtodom, 854 popolnoma poln (13 avtomobilov in 3 kombiji). Žal trenutno SŽ še niso pripravljene na sezono, vlak vozi v sestavi le štirih ploščatih vagonov in Klodiča, maksimalna kapaciteta le 16 avtomobilov. Za Podbrdo ni prostora...

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 22.04.2019, 10:45
Napisal/-a Urban91
Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 22.04.2019, 11:29
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.
Tistih par metrov, ki jih moraš pri dolgem avtovlaku peljati vzvratno, nikogar ne odvrača. Pa tudi če ga, AV je v sezoni itak poln. Izven nje pa vozi kratka kompozicija.
Večina vodij vlaka, ki so na AV, zna hitro in pravilno razporediti avtomobile tudi pri popolnoma polnem vlaku.

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 22.04.2019, 11:41
Napisal/-a Urban91
Bo treba še veliko postorit za potnike...

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 20.11.2020, 0:35
Napisal/-a urban120
Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 20.11.2020, 8:45
Napisal/-a TGV Lyria
urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 20.11.2020, 10:08
Napisal/-a mkx
Recimo takole to delajo na Turskem avtovlaku med Mallnitzem in Böcksteinom:

Slika

(slika vzeta z uradne strani avtovlaka)

Re: Zasedenost avtovlaka

Objavljeno: 20.11.2020, 11:02
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.
Najprej potrebuješ standard krmiljenja. Namreč, predno je prišel edini uradni standardiziran protokol UIC-WTB, je vsaka država imela svojega nacionalnega. In da bi se izognili nekompatilnosti na lokomotivah med državami, so spisali WTB. Ta je trenutno mednarodno priznan, vendar ponekod prepovedan, zato tam obstaja ZMS. Vendar, če je že dodan ÖBB Nmpz-s, je treba dodati, da ima ÖBB tudi nacionalni WTB, ki je malenkost drugačen od standardnega WTB. Ta sistem (nacionalno ali nasplošno WTB) pa žal ne paše na vsako lokomotivo. Problem je cena, predvsem pa kompleksnost predelave. Kdor je v zgodovini že imel takrat analogni standard krmiljenja, mu je danes lažje. Kdor ni imel, ga reši samo nov vozni park. V stare lokomotive sicer še tudi naknadno vgrajuje, ampak zato moraš imeti tehten razlog. Potem pa ja, še ustrezne vagone z ustrezno kabelsko povezavo. Tako da, če bi hotel avtovlak s push-pull, bi bilo potrebno opremiti celo kompozicijo. Ampak glede na to, da se v tujini avtovlake sofinancira posebej, pri nas pa praktično prst v r.. z dodatno subvencijo, potem je odgovor jasen, ali jo bodo.