S kolesom na vlak
S kolesom na vlak
V Sloveniji se na več progah lahko na vlak vzame tudi kolo. Na nekaterih dieselskih motornih vlakih je poskrbljeno za obešanje koles, na električnih motornih vlakih Siemens pa ne. Ker kolesa ni moč pritrditi, se ta med vožnjo prevračajo in motijo druge potnike, pa še število koles je zelo omejeno. Zadnjo nedeljo mi je sprevodnik svetoval, naj kolo postavim kar v WC. Eno kolo gre vanj v celoti. drugo pa se nanj nasloni. Prevoz na precej polnem vlaku je minil brez zapletov.
Re: S kolesom na vlak
Ja takle mamo v Slovenistanu. Kmalu bo kot v Indiji. Navali narode, ima mesta i na krovu.
Simpl je tanartabul.
Re: S kolesom na vlak
Na vseh podobnih garniturah širom Evrope, kjer se vozičke in kolesa postavi/nasloni na priklopne sedeže se kolesa in vozičke pritrdi s pripravljenimi pasovi. Tudi otroški ali invalidski vozički na naših simensih bi "plesali". Moder kolesar si pa na pot vzames ustrezen pas, da pritrdi kolo. No špecialke ni potrebno, se bilanca lepo zatakne za sedež.V Sloveniji se na več progah lahko na vlak vzame tudi kolo. Na nekaterih dieselskih motornih vlakih je poskrbljeno za obešanje koles, na električnih motornih vlakih Siemens pa ne. Ker kolesa ni moč pritrditi, se ta med vožnjo prevračajo in motijo druge potnike, pa še število koles je zelo omejeno.
Da je število koles omejeno je razumljivo za lokalne vlake tipa Desiro. Razlika napram tujini je le ta, da na primer v Nemčiji lepo piše število koles, ki se jih lahko naloži (podobno kot število sedežev). Problem prevoza koles je pa tudi na IC in podobnih vlakih, oni dan sem moral pot iz Salzburga (in celotno turo) premakniti za 1 dan, ker ni bilo prostega mesta na vlaku iz Slz. za Ljubljano, pa je bilo na voljo do Beljaka kakšni 20-30 mest na vlaku.
Da bi pa kolesa motila potnike je pa malo bosa, ali jih motijo tudi otroški in invalidski vozički?
LPL
Re: S kolesom na vlak
Seveda jih, a le, če niso njihovi. Sicer pa bi morali proizvajalci že sami ponujati izpeljanke vozil z več prostih komor za kolesa. Prepričan sem, da bi na lokalnih progah veliko več ljudi s seboj tovorilo kolesa, saj je zanje to vsekakor praktičneje, kakor čakanje na avtobus, ali pa dražji taxi. Vsaj iz lastnih izkušenj vem, da mi je bicikl prihranil precej časa in živcev, pa še parkiraš lažje kot avto.Ljubitelj napisal/-a:Na vseh podobnih garniturah širom Evrope, kjer se vozičke in kolesa postavi/nasloni na priklopne sedeže se kolesa in vozičke pritrdi s pripravljenimi pasovi. Tudi otroški ali invalidski vozički na naših simensih bi "plesali". Moder kolesar si pa na pot vzames ustrezen pas, da pritrdi kolo. No špecialke ni potrebno, se bilanca lepo zatakne za sedež.V Sloveniji se na več progah lahko na vlak vzame tudi kolo. Na nekaterih dieselskih motornih vlakih je poskrbljeno za obešanje koles, na električnih motornih vlakih Siemens pa ne. Ker kolesa ni moč pritrditi, se ta med vožnjo prevračajo in motijo druge potnike, pa še število koles je zelo omejeno.
Da je število koles omejeno je razumljivo za lokalne vlake tipa Desiro. Razlika napram tujini je le ta, da na primer v Nemčiji lepo piše število koles, ki se jih lahko naloži (podobno kot število sedežev). Problem prevoza koles je pa tudi na IC in podobnih vlakih, oni dan sem moral pot iz Salzburga (in celotno turo) premakniti za 1 dan, ker ni bilo prostega mesta na vlaku iz Slz. za Ljubljano, pa je bilo na voljo do Beljaka kakšni 20-30 mest na vlaku.
Da bi pa kolesa motila potnike je pa malo bosa, ali jih motijo tudi otroški in invalidski vozički?
LPL
Simpl je tanartabul.
Re: S kolesom na vlak
Na mestu je predlog, da se na vlakih priredi en kupe tudi za konje in ostale ljubljenčke..... tudi nekateri jahači bi se peljali del poti z vlakom ostalo pa odjahali..........
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: S kolesom na vlak
Invalidski in otroški vozički načeloma le niso stvar izbire ampak ga na potovanje moraš vzeti medtem ko je to s kolesom pač bolj želja potnika kot pa neka nujna potreba.Ljubitelj napisal/-a:
Da bi pa kolesa motila potnike je pa malo bosa, ali jih motijo tudi otroški in invalidski vozički?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: S kolesom na vlak
Načelni imaš prav, toda kolesarji predstavljajo v Z. Evropi dokajšen del potnikov, tako v "turističnem" segmentu, kot dnevno migracijskem segmentu, kar pa je pri nas dodobra oteženo, vsaj na glavnem omrežju vsled pomanjkanja posluha. Samo SŽ in njeni zaposleni lahko predlagajo, da se raje pelji z avtobusom do Divače (ex Pohorc), namesto s pol praznim vlakom do Opčin...... Preiskušeno!Invalidski in otroški vozički načeloma le niso stvar izbire ampak ga na potovanje moraš vzeti medtem ko je to s kolesom pač bolj želja potnika kot pa neka nujna potreba.
LPL
Re: S kolesom na vlak
A potem te kot kolo moti tudi druga prtljaga, npr kovcki? Tudi to je ponavadi bolj kot ne zelja potnika, saj na cilju lahko tudi kupis obleko, knjige,...desiro napisal/-a: Invalidski in otroški vozički načeloma le niso stvar izbire ampak ga na potovanje moraš vzeti medtem ko je to s kolesom pač bolj želja potnika kot pa neka nujna potreba.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: S kolesom na vlak
Moti me samo ko ljudje ne razumejo da pač v konici na polnega simensa ne moremo tlačit njegovega z blatom umazanega gorskega kolesa. Seveda se strinjam da če je prostor se kolo vzame, le to pa ne spada na brze vlake tipa 212/213 tam so kolesa res samo v napoto.Anzee napisal/-a:A potem te kot kolo moti tudi druga prtljaga, npr kovcki? Tudi to je ponavadi bolj kot ne zelja potnika, saj na cilju lahko tudi kupis obleko, knjige,...desiro napisal/-a: Invalidski in otroški vozički načeloma le niso stvar izbire ampak ga na potovanje moraš vzeti medtem ko je to s kolesom pač bolj želja potnika kot pa neka nujna potreba.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: S kolesom na vlak
Mene pa moti samo to, da ne prebereš v kateri "konici sem šel na vlak. Vlak za Sežano 1804 z odhodom ob 8:10 pa res ne vozi ob neki strašni prometni konici. In nikakor ni šlo za prevoz umazanega gorskega kolesa, temveč spodoibno čistega cestnega kolesa na poti od doma v Italijo.Moti me samo ko ljudje ne razumejo da pač v konici na polnega simensa ne moremo tlačit njegovega z blatom umazanega gorskega kolesa. Seveda se strinjam da če je prostor se kolo vzame, le to pa ne spada na brze vlake tipa 212/213 tam so kolesa res samo v napoto.
Kar se pa tiče tvoje izjave da kolo ne sodi na vlak 2127213 (Minamara) si pa preberi uradno ponudbo SŽ, http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... k-v-tujini, preden modruješ.
LPL
Re: S kolesom na vlak
Problem je, ker naročnik garnitur, ali pa vagonov, v svojih razpisih ne zahteva izdatnejše prostorske zmogljivosti zaradi biciklistov. Vsak proizvajalec se bo rade volje prilagodil zahtevam, saj na koncun koncev zadeva sama po sebi konstrukcijsko, varnostno in stroškovno ni tako zahtevna, da se je ne bi dalo urediti. Sam sem že velikokrat, z marsikom pogovorarjal o pomanjkanju prostora za kolesa, zato mislim, da je treba več delati na tem segmentu potniškega prometa. Na koncu koncev bi lahko komot rekli tudi, da na vlaku ne rabijo intenetnih priključkov, ker si lahko vsak potnik sam nabavi brezžični internet in surfa po celi kokoši in širše.
Mobilnost je pomemben logistični faktor in temu bo v prihodnje potrebno posvečati precej več pozornosti. Skarka, več se bo treba ukvarjati z nabavo ustrenih garnitur, ki bodo prijaznejše tudi do kolesarjev. Res je, da se kompozicija s tem malce podaljša, razen morda pri dvopodnih vozilih, a vedeti moramo, da je potniški promet namenjen potnikom, ki ne nazadnje plačujejo tovrstne storitve. Tudi prevoz koles se plača. če smo že pri biznisu.
Mobilnost je pomemben logistični faktor in temu bo v prihodnje potrebno posvečati precej več pozornosti. Skarka, več se bo treba ukvarjati z nabavo ustrenih garnitur, ki bodo prijaznejše tudi do kolesarjev. Res je, da se kompozicija s tem malce podaljša, razen morda pri dvopodnih vozilih, a vedeti moramo, da je potniški promet namenjen potnikom, ki ne nazadnje plačujejo tovrstne storitve. Tudi prevoz koles se plača. če smo že pri biznisu.
Simpl je tanartabul.
Re: S kolesom na vlak
Enkrat se pa moram z našim vrlim forumašem strinjat. V današnjih časih je vedno večji poudarek na mobilnosti. In medtem ko konkurenca (Flix bus nprm.) skrbi za prevoz koles, se jih SŽ otepajo na vse pretege v stilu gesla Samo s kolesom ne na vlak, bo motilo ostalih 30 potnikov. In ne nazadnje je prevoznina za kolo vsaj za seniorje dražja od tipične notranjeslovenske karte.....Mobilnost je pomemben logistični faktor in temu bo v prihodnje potrebno posvečati precej več pozornosti. Skarka, več se bo treba ukvarjati z nabavo ustrenih garnitur, ki bodo prijaznejše tudi do kolesarjev. Res je, da se kompozicija s tem malce podaljša, razen morda pri dvopodnih vozilih, a vedeti moramo, da je potniški promet namenjen potnikom, ki ne nazadnje plačujejo tovrstne storitve. Tudi prevoz koles se plača. če smo že pri biznisu.
LPL
Re: S kolesom na vlak
Ja v poletni sezoni se dosti kolesarjev odloča vzeti kolo na vlak. V nekaterih garniturah je prostor za kolesa ampak v skromnem številu seveda omejenem, dostikrat sem že opazil kolesa na hodnikih vagonov ker ni ustreznih prostorov za kolesa. . Nekaj takega bi rabili
1.
2.
1.
2.
Re: S kolesom na vlak
Nekaj je uradna ponudba nekaj pa opažanje kje kolesa ovirajo vse skupaj. Ponudba gor ali dol, dejstvo ej da mimara vozi v sestavi 3 vagonov, Kolesa pač ne moreš rinit v vagon prvega razreda, ker če plačam karto za prvi razred pričakujem nekaj več se pravi neoviran prostor pri vratih ki je toliko širok da gre še malo večji kufer težko mimo, ostane torej še en prostor in sicer na koncu vagona drugega razreda, tam prav tako že 2 kolsei naredita zmešnjavo, kaj šele da bi bilo kako več.Ljubitelj napisal/-a:Mene pa moti samo to, da ne prebereš v kateri "konici sem šel na vlak. Vlak za Sežano 1804 z odhodom ob 8:10 pa res ne vozi ob neki strašni prometni konici. In nikakor ni šlo za prevoz umazanega gorskega kolesa, temveč spodoibno čistega cestnega kolesa na poti od doma v Italijo.Moti me samo ko ljudje ne razumejo da pač v konici na polnega simensa ne moremo tlačit njegovega z blatom umazanega gorskega kolesa. Seveda se strinjam da če je prostor se kolo vzame, le to pa ne spada na brze vlake tipa 212/213 tam so kolesa res samo v napoto.
Kar se pa tiče tvoje izjave da kolo ne sodi na vlak 2127213 (Minamara) si pa preberi uradno ponudbo SŽ, http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... k-v-tujini, preden modruješ.
LPL
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: S kolesom na vlak
Vlak ima toliko in onoliko obešalnikov za kolesa, in toliko rezervacij se proda. Izkušeno na lastni koži, ker sem moral prestaviti svojo turo za 1 dan. Če pa je na vlaku več koles, je pa to svobodna volja sprevodnikov. Na žalost je pa to edina direktna povezava z Avstrijo nad Beljakom in Nemčijo, ki omogoča prevoz koles. In to na "kolesarsko" zelo obremenjenem koridorju.Nekaj je uradna ponudba nekaj pa opažanje kje kolesa ovirajo vse skupaj. Ponudba gor ali dol, dejstvo ej da mimara vozi v sestavi 3 vagonov, Kolesa pač ne moreš rinit v vagon prvega razreda, ker če plačam karto za prvi razred pričakujem nekaj več se pravi neoviran prostor pri vratih ki je toliko širok da gre še malo večji kufer težko mimo, ostane torej še en prostor in sicer na koncu vagona drugega razreda, tam prav tako že 2 kolsei naredita zmešnjavo, kaj šele da bi bilo kako več.
LPL