Stran 2 od 3

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 10.09.2017, 7:27
Napisal/-a bisabre
Rešitev je v nabavi kolesarskih vagonov, ali garnitur, ki bodo imele posebne, ločene bokse za kolesa. Saj ni nobena znanost, le volje manjka. Sicer pa se kahko v kolesarskih vagonih da namestiti tudi preklopne sedeže. Upam, da za hudo kunštne snovalce tirnih vozil to ni prehud konstrukcijski zalogaj? S prevozi koles se da tudi zaslužiti, direktno ali posredno. Slednje se mi zdi še najprikladnješe, saj se lahko vsako vozovnico podražiti za nekaj centov, kar se nikomur ne bi pretirano poznalo, bo pa dodaten prihodek, če kolo prevažaš, ali pa ne. Bi pa s tem spodbujali prevoz koles in njihovo rabo, kar je z okoljevarstvenega vidika vsekakor sprejemljvejše od rabe vozil z notranjim izgorevanjem ter vso gužvo, ki jo ustvarjajo po mestnih ulicah.
Če volje ni, potem se pač ne da ničesar spremeniti. Brez nje tudi ni premikov in napredka. Pravzaprav je poglavitni problem v glavah tistih, ki o tem odločajo, po vrhu vsega pa so še leni, da kar smrdi in jim vsak dokaj preprist priblem pomeni hudo dodatno breme.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 10.09.2017, 8:14
Napisal/-a Re 4/4

S prevozi koles se da tudi zaslužiti, direktno ali posredno. Slednje se mi zdi še najprikladnješe, saj se lahko vsako vozovnico podražiti za nekaj centov, kar se nikomur ne bi pretirano poznalo, bo pa dodaten prihodek, če kolo prevažaš, ali pa ne. Bi pa s tem spodbujali prevoz koles in njihovo rabo...
Ma ma.... :evil: Da bom še koga sponzoriral? Plačajte polno ceno, kot v vsej Evropi in basta. Kolesarnica na postajo, na garnituro pa do 10 mest (kot jih ima večina garnitur na S-bahn-ih) in mirna Bosna.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 02.12.2019, 10:49
Napisal/-a Ljubitelj
Gledam relacijske vozne rede in opazim čudo, IC vlaki vozijo hitro kot ICS vlaki in ne boste verjeli, možen je omejen prevoz koles. Saj na relaxciji LJ-ZM so pri prenekaterem vlaku dovolili prevoz koles tudi na nekaterih lokalni čez konec tedna. Zanimivo, da na 212/213 (Mimara), ki se propagira na strani SŽ da omogoča prevoz koles v voznem redu ni tako označen. Zakaj temu tako?

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 02.12.2019, 11:16
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:

S prevozi koles se da tudi zaslužiti, direktno ali posredno. Slednje se mi zdi še najprikladnješe, saj se lahko vsako vozovnico podražiti za nekaj centov, kar se nikomur ne bi pretirano poznalo, bo pa dodaten prihodek, če kolo prevažaš, ali pa ne. Bi pa s tem spodbujali prevoz koles in njihovo rabo...
Ma ma.... :evil: Da bom še koga sponzoriral? Plačajte polno ceno, kot v vsej Evropi in basta. Kolesarnica na postajo, na garnituro pa do 10 mest (kot jih ima večina garnitur na S-bahn-ih) in mirna Bosna.

Kdor ima kolo naj plača karto za kolo in pika. Zakaj bi plačeval za nekoga drugega. Tudi jaz, plačam za svoje kolo,ko ga vzamem na meridian ali pa Münchenski sbahn (DB kasira popolnoma isto kazen 60€ če nimaš kupljene karte za kolo)

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 02.12.2019, 11:44
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:Zanimivo, da na 212/213 (Mimara), ki se propagira na strani SŽ da omogoča prevoz koles v voznem redu ni tako označen. Zakaj temu tako?
Propagira se vožnja koles s tem vlakom v tujino. Razlog gre iskati v tem, da sta na relaciji Zagreb - Beljak uradno na vojo samo dve mesti za kolesa. V Beljaku pa dobi ta vlak prtljažni vagon.

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... 2&rok=2019

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 02.12.2019, 12:12
Napisal/-a Ljubitelj
Kdor ima kolo naj plača karto za kolo in pika. Zakaj bi plačeval za nekoga drugega. Tudi jaz, plačam za svoje kolo,ko ga vzamem na meridian ali pa Münchenski sbahn (DB kasira popolnoma isto kazen 60€ če nimaš kupljene karte za kolo)
In tu se vidi razlika med francoskimi in nemškimi železnicami. V Franciji nisem poleti plačal niti centa za prevoz kolesa! Že vedo zakaj. Ne vem pa, zakaj bi ti moral plačevati za nekoga drugega, če bi karta za kolo bila slučajno zastonj. Kolo zavzame točno toliko prostora ob primerni hrambi kakor otroški voziček ali večji kos prtljage, kakšen kvadratni meter če en manj.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 02.12.2019, 14:06
Napisal/-a desiro
Ljubitelj napisal/-a:
Kdor ima kolo naj plača karto za kolo in pika. Zakaj bi plačeval za nekoga drugega. Tudi jaz, plačam za svoje kolo,ko ga vzamem na meridian ali pa Münchenski sbahn (DB kasira popolnoma isto kazen 60€ če nimaš kupljene karte za kolo)
In tu se vidi razlika med francoskimi in nemškimi železnicami. V Franciji nisem poleti plačal niti centa za prevoz kolesa! Že vedo zakaj. Ne vem pa, zakaj bi ti moral plačevati za nekoga drugega, če bi karta za kolo bila slučajno zastonj. Kolo zavzame točno toliko prostora ob primerni hrambi kakor otroški voziček ali večji kos prtljage, kakšen kvadratni meter če en manj.
Saj za preobsežno prtljago tudi obstaja doplačilo, pa kolikor vem tudi za voziček, le da pri slednjem vlakospremno osebje dostikrat popusti...

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 11:31
Napisal/-a bisabre
Slejkoprej se bodo Železnice morale prilagoditi novim trendom in dati večji pomen ter prostor kolesarjem-kolesom. Ali na vlakih ali v obliki izposoje lastnih koles na žel. postajah. Tukaj že zaradi povpraševanja ter želje po dobičku ne bo veliko manevrskega prostora. Še avtobusarji so si omislili posebne prikolice za kolesa, saj vedo, da je urbana mobilnost njihovih potnikov pomembna tudi zanje. Bolj jim bodo šli na roke, več potnikov se bo odločilo za kombinirano obliko prevoza. Pa naj si gre za pot od doma do postaje in nazaj, ali od postaje do delovnega mesta in obratno ali zgolj za izletniški turizem.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 11:35
Napisal/-a jensen
Ljubitelj napisal/-a: In tu se vidi razlika med francoskimi in nemškimi železnicami. V Franciji nisem poleti plačal niti centa za prevoz kolesa! Že vedo zakaj. Ne vem pa, zakaj bi ti moral plačevati za nekoga drugega, če bi karta za kolo bila slučajno zastonj. Kolo zavzame točno toliko prostora ob primerni hrambi kakor otroški voziček ali večji kos prtljage, kakšen kvadratni meter če en manj.
Odvisno od dežele. V nekaterih je po 9. uri prevoz koles tudi zastonj.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 11:49
Napisal/-a desiro
jensen napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: In tu se vidi razlika med francoskimi in nemškimi železnicami. V Franciji nisem poleti plačal niti centa za prevoz kolesa! Že vedo zakaj. Ne vem pa, zakaj bi ti moral plačevati za nekoga drugega, če bi karta za kolo bila slučajno zastonj. Kolo zavzame točno toliko prostora ob primerni hrambi kakor otroški voziček ali večji kos prtljage, kakšen kvadratni meter če en manj.
Odvisno od dežele. V nekaterih je po 9. uri prevoz koles tudi zastonj.
Ja in v nekaterih deželčah je prevoz koles, električnih skirojev in otroških vozičkov med konicami tudi prepovedan....

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 18:56
Napisal/-a trackpan
Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Mene pri vsej štoriji zanima ali bom skupaj s kolesom prišel na vlak. Vse tiste teorije, da bo sprevodnik dobrega srca in bo milostno dovolil, da se kolo vkrca na vlak, so malce mimo. Npr. ni "tragično", če na postaji Litostroj ne pridem gor, ampak pri vračanju iz Jesenic sem pa v "riti". Edina možnost, ki jo vidim, da kupim in rezerviram po spletu ( v paketu ). Železnici je tako ali tako vseeno, glavno, da je plačano.

LP Igor

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 19:54
Napisal/-a Ljubitelj
ene pri vsej štoriji zanima ali bom skupaj s kolesom prišel na vlak. Vse tiste teorije, da bo sprevodnik dobrega srca in bo milostno dovolil, da se kolo vkrca na vlak, so malce mimo. Npr. ni "tragično", če na postaji Litostroj ne pridem gor, ampak pri vračanju iz Jesenic sem pa v "riti". Edina možnost, ki jo vidim, da kupim in rezerviram po spletu ( v paketu ). Železnici je tako ali tako vseeno, glavno, da je plačano.
Bolj nerodno je to, da pravzaprav potnik ne ve kateri vozni red velja. Vozni red po relacijah, https://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki ... -2016-2017 kaže med MB in ZM 8 vlakov sprevozom koles, internetni iskanik, https://www.slo-zeleznice.si/sl/compone ... ationsData, pa pokaže 4 vlake. Imenitni informacijski sistem ni kaj.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 03.12.2019, 23:22
Napisal/-a desiro
trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Mene pri vsej štoriji zanima ali bom skupaj s kolesom prišel na vlak. Vse tiste teorije, da bo sprevodnik dobrega srca in bo milostno dovolil, da se kolo vkrca na vlak, so malce mimo. Npr. ni "tragično", če na postaji Litostroj ne pridem gor, ampak pri vračanju iz Jesenic sem pa v "riti". Edina možnost, ki jo vidim, da kupim in rezerviram po spletu ( v paketu ). Železnici je tako ali tako vseeno, glavno, da je plačano.

LP Igor
Sprevodnik pri vlaku ki ima v voznem redu predviden prostor za kolesa prevoza kolesa načeloma ne bo in ne sme zavrniti če je ta prostor seveda na voljo...če boš imel smolo in se z istim vlakom peljejo tudi drugi kolesarji pač prevoz ni mogoč... rezervaciji pa kolikor vem ni.

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 04.12.2019, 8:27
Napisal/-a Ljubitelj
Sprevodnik pri vlaku ki ima v voznem redu predviden prostor za kolesa prevoza kolesa načeloma ne bo in ne sme zavrniti če je ta prostor seveda na voljo...če boš imel smolo in se z istim vlakom peljejo tudi drugi kolesarji pač prevoz ni mogoč... rezervaciji pa kolikor vem ni.
Poanta mojega pisanja je bila, da sta potnikom dostopna dva vozna reda, z različnimi podatki,
Vozni red po relacijah, https://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki ... -2016-2017 kaže med MB in ZM 8 vlakov sprevozom koles, internetni iskanik, https://www.slo-zeleznice.si/sl/compone ... ationsData#stationsData, pa pokaže 4 vlake
Za mene kot potnika je merodajen tisti, ki je meni bolj ugoden, kateri pa za sprevodnika? In ne mi napisat, da ima on nekega tretjega!

Re: S kolesom na vlak

Objavljeno: 04.12.2019, 9:33
Napisal/-a bisabre
Po predhodnih vpisih sodeč imajo SŽ duplirane VR, ki medsebojno niso usklajeni za prevoze koles. To lahko razumem tudi tako, da se prevoz koles na določenih vlkakih plača vnaprej z nakupom prek mobilne aplikacije ali preko PC, nakup vozovnice za kolo na ŽP pa ni možen in ga je treba opraviti na vlaku oz. potem, ko sprevodnik oceni, ali je za hrambo kolesa še prostor ali ne. Če tega ni tudi naklad kolesa na vlak ni mogoč in mora potnik pač počakati kakšni drugi vlak, ali na blagajni vrniti vozovnico ter vzeti nazaj denar zanjo, saj ni mogel vedeti, da na vlaku ne bo prostora za transport kolesa.
In zaključek. Dokler se naročniki tirnih vozil s proizvajalci ne bodo dogovorili-zahtevali nadgradnje potniških garnitur z večjim specializiranim prostorom za prevoz koles, do takrat bo vse skupaj prepuščeno naključjem in včasih tudi presojo vlakovnega osebja.