Nagib prog
Objavljeno: 21.04.2019, 22:06
Zanima me, kje na omrežju SŽ sta prvi in drugi najstrmejši vzpon?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Poglej na na SŽ/Infrastrktura/Program omrežja stran Pregled merodajnih nagibov in uporov in boš ozvedel vse merodajne podatke.Zanima me, kje na omrežju SŽ sta prvi in drugi najstrmejši vzpon?
Bi dejal, da je to bolj posledica nevzdrževanja proge. Višinska razlika na 1m proge med 25‰ in 30‰ vzpona je neverjetnih 5 mm. Na nekaj metrov torej znese 1-3 cm. Šlamparije pa res verejtno ne bomo šteli kot superlativ.Neuradno je največji nagib pri izhodu iz predora Bukovo na odseku Grahovo - Hudajužna, kjer naj bi za nekaj metrov nagib presegel 30 promilov.
Vedno najdeš nekaj. Ta nagib naj bi bil tam že od začetka obratovanja, torej ni posledica nikakršnega nevzdrževanja. O njem je pisal tudi Petronio v svojih knjigah o Transalpini, čeprav uradno ni zabeležen nikjer.Ljubitelj napisal/-a:Bi dejal, da je to bolj posledica nevzdrževanja proge. Višinska razlika na 1m proge med 25‰ in 30‰ vzpona je neverjetnih 5 mm. Na nekaj metrov torej znese 1-3 cm. Šlamparije pa res verejtno ne bomo šteli kot superlativ.Neuradno je največji nagib pri izhodu iz predora Bukovo na odseku Grahovo - Hudajužna, kjer naj bi za nekaj metrov nagib presegel 30 promilov.
In kakšen je praktičen pomen lokalne deviacije višine za 1-3 cm, saj dokler se ne prekorači predpisov za vegavost tira. Ampak tole tvoje odstopanje na nekaj metrih (le kakšna hudičeva natančnost je to, o kateri je nek avtor nekoč nekaj pisal in ni uradno nikjer zabeleženo) lahko mirne duše stlačimo v vegavost tira. Dokler so hitrosti majhne ni panikeVedno najdeš nekaj. Ta nagib naj bi bil tam že od začetka obratovanja, torej ni posledica nikakršnega nevzdrževanja. O njem je pisal tudi Petronio v svojih knjigah o Transalpini, čeprav uradno ni zabeležen nikjer.
Na osnovi gornjih dopustnih vrednosti vegavosti na merni osnovi 6 m so, ob njihovi prekoračitvi, potrebni spodaj predpisani ukrepi:
18 mm < vegavost ≤ 21 mm, Vmax ≤ 100 km/h