Bohinjska proga - postaje in postajališča

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan 664 napisal/-a:Si me pa prehitel za celi dve minuti! :wink:

Mimogrede, če želite sheme vseh POSTAJ na SŽ, se nahajajo na AŽP in sicer:
http://www.azp.si/ProgramOmrezja/index.php
Kolikor sem pregledal, je to mišljeno (predvideno) stanje leta 2008 - ker Cirkovce so zaenkrat samo postajališče, Cvetkovci pa še to ne.

Ti si bolj domač na Bohinjski progi - mnogo od teh postaj so že zdavnaj postajališča, brez kretnic itd. To je kak plan do leta 2008, da se uredijo nazaj v postaje ali kako. :shock: :roll:

http://www.azp.si/ProgramOmrezja/stations.php?railid=70 ; predvsem me zanima, kako je z naslednjimi postajami (vse pri skicah SV naprav nimajo nobenih signalov, kretnice in tiri so še pa kar vrisani, čeprav se mi močno zdi, da vsega tega ni več):
VINTGAR,
BOHINJSKA BELA,
KANAL,
PLAVE,
BRANIK,
DUTOVLJE.

Mogoče bi še Čišo kakšno rekel... čeprav ga že dolgo nisem zasledil na forumu.
:-k
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

v Vintgarju so, kolikor vem kretnice iz blejske smeri še vedno uporabne, na Bohinjski Beli pa mislim, da ni sploh nobene kretnice več . .....

M.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

VINTGAR - trenutno uporabni tiri 1 -glavni (proga), 2, 3, 4 in 5. Ostali tiri so zablateni, gnili, zaraščeni, skratka neuporabni.

Namen: Za deponiranje (dalj časa) vagonov. Pred 15- imi leti prazni vagoni od fosfatov in rud (ciklični prevozi). kasneje JŽ vagoni nekdaj bratskih ŽTP-jev, danes ??????

VINTGAR kot postaja (v smislu Prav. 2) je bila ukinjena cca 1967-68 leta, sedaj je postajališče in nezasedeno nakladališče.

Tiri 2, 3, 4, in 5 so bili obnovljeni konec osemdesetih (tirna polja iz proge Nova Gorica - Sežana) v času vzpona "SOŠKEGA KORIDORJA"
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

BOHINJSKA BELA - frenutno uporabni tiri 2 -glavni (proga), 1, 1a, 3 in 4.

Namen: za deponiranje vagonov, nekoč JŽ vagonov nekdaj bratskih ŽTP-jev, danes ??????

BOHINJSKA BELA kot postaja (v smislu Prav.2) je bila ukinjena cca 1992-93 leta (recesija, Rekar, JNA ni več, umiranje "soškega koridorja, itd.), sedaj je postajališče in nezasedeno nakladališče.

Kretnice so še vse, vendar blokirane, signali tudi, vendar po/pre-križani.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

aha, zanimivo... :)

8) 8)
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan

Odgovor Napisal/-a novst »

Ker se je pomembnost proge zmanjšala so 31.5.1970 postajo Vintgar spremenili v postajališče. Signale so ogasnili in kretnice na B strani demontirali.
Triindvajsetega maja 1993 so postajo Bohinjska Bela zaradi zmanjšanja števila uslužbencev zaprli. Obstoječe kretnice so blokirali in ugasnili signale. Na južni strani postaje pa so kretnice tudi odstranili in odtlej slepe postajne tire uporabljajo za deponiranje tovornih vagonov. Ker je postaja nezasedena je hitrost vožnje čez kretnice na severni strani postaje omejena na 50 km/h.

Postaja Plave Razpolaga samo z uvoznimi glavnimi signali, ki pa so zdaj neveljavni. Postaja je od 23. maja 1993 le še postajališče. Vsekakor pa jo je mogoče kadarkoli spet usposobiti. Hitrost skozi postajo je omejena na 50 km/h.

Postajo Branik so 23. maja 1993 spremenili v postajališče. Hitrost je na območju postaje omejena na 40 km/h, postajo pa lahko v kateremkoli trenutku ponovno odprejo za promet.

Za Dutovlje in Kanal pa vem samo to da sta tudi to sedaj postajališča, kako je pa trenutno z infrastrukturo tam pa ne vem. Pa tudi to kar sm napisal za ostale postaje je staro nekaj let, tko da lahko je že kaj drugače, čeprav dvomim, edino teh starih vagonov, ki so bili deponirani vsepovsod na zapoščenih tiri baje ni več veliko.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Ker ne bom odpiral nove teme, vprašam kar tukaj... Pa gremo na Štajerksi konec: na progi Celje - Sv. Rok ob Sotli je kar nekaj postaj, trenutno mi padeta v glavo Mestinje in Šmarje pri Jelšah, kjer so kretnice ni pa signalov. A se to smatra za postajo ali postajališče. Pa še odpravnika imajo v Šmarjah, sam to pa že nisem več 100%.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Na stranskih progah so tudi nekatere postaje, ki nimajo nobenih uvoznih in izvoznih signalov. Kretnice se seveda prestavljajo ročno.
Brez izvoznega signala je tudi tovorna postaja Lj-Moste, v smer proti Ljubljani.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ste kar dobro povedali. :wink:
Tako da ne bom ponavljal, kar je že bilo napisano.

Postaja je takrat, ko ima najmanj eno kretnico. Postajališče pa je brez kretnic in je na odprti progi.
Postaja je lahko tudi nezasedena-ni nujno, da je tam prometnik.
Poleg tega imamo še nezasedena nakladališča.

Marko, tiste tirne sheme so bile risane leta 2006 in jih je AŽP pač uporabil tudi za leto 2008. Te tirne sheme so v bistvu namenjene tujcem, ki želijo z liberalizacijo železnice prevažati tudi pri nas. Zato je tudi nekaj v angleščini.

Mestinje in Šmarje pri Jelšah, sta nezasedeni nakladališči (bom še preveril), potemtakem spadata pod postajo, saj imata kretnice, bočno rampo ipd.

Ravno sedaj se dela projekt modernizacije peronov (rekonstrukcije, novogradnje, izgradnje ipd) na vseh slovenskih regionalnih progah.
Po tem projektu sledijo še peroni na 5. in 10. koridorju. Več pa ne smem izdati.

Bilo kuda, udba svuda.press :lol:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Hvala vsem za odgovore.
Regan 664 napisal/-a:Ste kar dobro povedali. :wink:
Marko, tiste tirne sheme so bile risane leta 2006 in jih je AŽP pač uporabil tudi za leto 2008. Te tirne sheme so v bistvu namenjene tujcem, ki želijo z liberalizacijo železnice prevažati tudi pri nas. Zato je tudi nekaj v angleščini.
Hmm, to pa je potem zmeda... Cirkovce, kot sem že omenil, niso izogibališče kot je prikazano v shemah na strani AŽP, prav tako ne Cvetkovci (teh v nobenem voznem redu ne boš našel). :?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Res je Marko, nekaj je nejasnosti. Med drugim z Beltinci, ki so po novem Lipovci. Dolga Gora se smatra za postajo, ker ima kretnice in stem možnost križanja, a nima drugih manipulativnih tirov.

Podobno je s postajo Rakitovec (Divača-Pula), ki je postaja in ima kretnice, a je ni v programu.

Sicer pa te nisem razumel, kaj si hotel povedati s Cirkovci in Cvetkovci? Saj ni treba, da sta izogibališči, na seznamu sta zato, ker imata kretnice in manipulativni tir. Mimogrede, te sheme niso namenjene potnikom.

No ja, smo se že navadili. Na železnici so marsikdaj nelogične stvari.

Oče odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo.press :lol: :lol:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Cirkovce so postajališče nekje na pol poti med Pragerskim in Kidričevim in bodo nekoč, ko bo narejena rekonstrukcija proge Pragersko - Ormož, postale izogibališče (2 tira po 812 metrov). Cvetkovci so pa med Moškanjci in Ormožem - sedaj tukaj ni nič (niti postajališča), ko (in če) bo pa opravljena rekonstrukcija, pa bo tudi tukaj izogibališče (2 tira po 812 metrov). Torej skice, ki so, so prerisane iz plana modernizacije, saj na terenu ni niti k od kretnice ali signala (no kak kontrolni in pomožni kontrolni signal se najdeta :lol: ) - mogoče celo kak načrt kje obstaja, kaj vem. :roll:
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 965
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Kreplje

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Kako je s cepiščem Kreplje? Ali je vgrajena SV naprava še sposobna obratovanja (razen potrganega žicevoda za Ps iz Repentaborja?)
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1786
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Signal »

Na p. Bohinjska Bistrica sem 'odkril' krajevni signal (mobi-fotka), postavljen v smeri Sežana, ki pa ga Signalni pravilnik ne omenja.

Ali ta signal kaže odredbe v zvezi z nivojem vode v predoru?
V forumu Železnica skozi čas, tema Gradnja Bohinjskega predora 1901-1904 je @Nurmi med drugim napisal:
Postaja Bohinjska Bistrica je v km 027.958,portal predora na Bohinjski strani v km 028.600, ultrazvočni senzor-merilnik vode (pordečil @Signal) pa v km 029.850,se pravi 1250 metrov od portala, ...
Hvala, lp Signal
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3669
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.
Tine
Odgovori