Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Pozdravljeni, danes sem izvedel krasno novico. In sicer, da bojo prenovili železniško postajo Kamnik - Graben. (Moj ati je bil danes tam na terenu, on je večkrat v teh koncih na terenih), in nastala je tale fotografija, (da ne boste kje mislili, da lažem ):
Če kdo kaj več ve, naj napiše! Lp
Če kdo kaj več ve, naj napiše! Lp
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
EDIT: Že vidim, da se je zaključil ob cesti, tako da zgleda ni imel posebnega namena? Kje pa bi potemtakem naj bila postaja, če je tukaj le nakladišče? Torej po obnovi na postajo ne bosta mogla sočasno nabiralnik/tovor ter potniški vlak? (kar se glede na prejšnji zapis sicer ni zgodilo že 30 let?)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
V preteklosti so na prvem tiru nakladali, toda ne vem točno kaj. Kamnik Graben je daljinsko voden s postaje Kamnik. Tovora na samem nakladišču že dolgo ni bilo. So pa tovorni vagoni 300 metrov naprej na območju industrijskega tira KIK.sraka1 napisal/-a:Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
EDIT: Že vidim, da se je zaključil ob cesti, tako da zgleda ni imel posebnega namena? Kje pa bi potemtakem naj bila postaja, če je tukaj le nakladišče? Torej po obnovi na postajo ne bosta mogla sočasno nabiralnik/tovor ter potniški vlak? (kar se glede na prejšnji zapis sicer ni zgodilo že 30 let?)
Po navadi je šel nabiralnik po vagone takrat, ko v Grabnu ni bilo potniškega vlaka.
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Kako pogosto pa se vozi po industrijskem tiru do KIKa?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Tovorni vlaki za KIK vozijo zelo neenakomerno. Dostikrat več mesecev nič, je bilo pa tudi že dvakrat na teden. Pred petimi leti pa se spominjam, da so tja vozili skoraj vsak dan.gorican napisal/-a:Kako pogosto pa se vozi po industrijskem tiru do KIKa?
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Aha, hvala za odgovor!
Upam, da uspejo to progo v prihodnjih letih še nadgraditi(elektrifikacija, ukinjanje nivojskih prehodov, mogoče celo dvotirnost...), da bo "požirala" še več potniških vlakov, ter tako prispevala k manj "pločevine" v naši prestolnici
Upam, da uspejo to progo v prihodnjih letih še nadgraditi(elektrifikacija, ukinjanje nivojskih prehodov, mogoče celo dvotirnost...), da bo "požirala" še več potniških vlakov, ter tako prispevala k manj "pločevine" v naši prestolnici
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
https://www.facebook.com/JVrtovec/photo ... 90/?type=3
"Leta 2021 bomo uzrli prenovljeno železniško postajališče Kamnik Graben!
Investicija z vrednostjo skoraj 1MIO eur prinaša preurejeno tirno infrastrukturo, signalnovarnostne naprave, novo postajališče za potnike ter novo razsvetljavo. Iz perona bo zgrajena dostopna pot do hodnika za pešce ter za gibalno ovirane osebe odtočni peron."
"Leta 2021 bomo uzrli prenovljeno železniško postajališče Kamnik Graben!
Investicija z vrednostjo skoraj 1MIO eur prinaša preurejeno tirno infrastrukturo, signalnovarnostne naprave, novo postajališče za potnike ter novo razsvetljavo. Iz perona bo zgrajena dostopna pot do hodnika za pešce ter za gibalno ovirane osebe odtočni peron."
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 10.01.2016, 10:13
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Tako kot na sliki, namesto dvigala, klančina do pločnika.prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Have a nice day!
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Govora je o medtirnem oz otočnem peronu, ne oDtočnem.prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Vsaka končna-čelna postaja ne potrebuje izvennivojskega prehoda na peron, ker zadostuje pot okoli tirov. Npr. Kočevje, Koper, Kamnik Graben imajo perone po enakem principu.
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Pri tem bi se lahko naši projektanti morda zgledovali po velikih čelnih železniških psotajah po Evropi. Tam tipično vlak zapelje skoraj do konca tira (ustavi kakšen meter prej), ki se zaključuje na "trgu" pred tiri. Tako imajo potniki zelo kratko pot do najbližjih vrat vlaka. Pri nas pa ... tabla za ustavljanje 20 metrov pred tirnim zaključkom, pot okoli tirov pa še kakšnih 10 metrov dalje. In to samo zato, ker ne naredijo poti okoli tirov v nivoju perona, ampak v nivoju tirov (ali pa še nižje, odvisno od tega, kakšen je okoliški teren).Regan 664 napisal/-a: Vsaka končna-čelna postaja ne potrebuje izvennivojskega prehoda na peron, ker zadostuje pot okoli tirov.
LP, Metod
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Malo za kibicarje. Kaj, ko bi kamniško progo naredili dvotirno, jo elektrificirali in jo podaljšali skozi goro do Avstrije? Seveda v dogovoru z Avstrijci? Povezava bi bila ekonomsko zagotovo zanimiva. Nekakšna oddaljenejša vzporednica s karavanško progo. Po moje bi bila propustnost zaradi navedenega večja, saj ne bi vse potekalo v smeri Lj-Jesenice-Lj. Navezava v Borovlje ali Pliberk pa zagotovo odpira dodatne opcije.
Simpl je tanartabul.
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
Seveda, ampak do Kamnika samo dvotirno elektreficirano progo, potem naprej pa neelektreficirano. Ker kolikor vem, imajo tam Avstrijci neelektreficirano progo, pa sploh ne vem, če deluje ali ne.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben
V kakšnem času pričakuješ da bi se poplačala? Da bo lažje računati vzemi kar cene predorov drugega tira in pozabi na vzdrževanje.bisabre napisal/-a:Malo za kibicarje. Kaj, ko bi kamniško progo naredili dvotirno, jo elektrificirali in jo podaljšali skozi goro do Avstrije? Seveda v dogovoru z Avstrijci? Povezava bi bila ekonomsko zagotovo zanimiva. Nekakšna oddaljenejša vzporednica s karavanško progo. Po moje bi bila propustnost zaradi navedenega večja, saj ne bi vse potekalo v smeri Lj-Jesenice-Lj. Navezava v Borovlje ali Pliberk pa zagotovo odpira dodatne opcije.