Hah ravnalo dvomim da se bo...ker so tudi na odesku Rimske - Zm nove škarpe nekje dlje od trase proge pa se ni zravnalo ničmiloš napisal/-a: ↑01.02.2021, 14:27 V soboto sem si na nekaj mestih poizkusil ogledati ,kaj se dela med Kranjem in Podnartom,pa sem hitro obupal,ker kamioni in bagerji delajo 100 na uro in je "sprehajanje" tam kar malo neprijetno in nevarno, tako zame kot za delavce.Se pa delajo razne škarpe proti bregu in proti Savi na drugo stran.Tudi ravnalo se bo izgleda ponekod,saj so nove škarpe kar malo stran od sedajšne trase.Na deponijah so shranjeni tudi že novi betonski bloki za stebre kontaktne mreže.Takole od blizu se šele vidi,kakšen projekt je to.
LP Miloš
Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Potem pa škoda,ko se že dela.Saj ni veliko,recimo 4-5 m sredi radiusa-nekaj pa je.Pustimo se presenetiti.
LPM
LPM
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
ZM-Celje se je tudi ravnalo nekaj. Projektno tam ranga 5-10kmh/h na večini krivinah (kjer je pač šlo znotraj pasu). Ampak eno je projektna geometrija, drugo pa je kaj je upravljavec določil za dejansko hitrost in zapičil table.
Tudi gorenjka je ista zadeva. Po projektu se ravna tam kjer se lahko po istem kopitu kot ZM-Celje, ampak ni pa tu čudežev. Koridor je pač ozek tako kot je. Vse ostalo pa so novi DPN-ji.
Tudi gorenjka je ista zadeva. Po projektu se ravna tam kjer se lahko po istem kopitu kot ZM-Celje, ampak ni pa tu čudežev. Koridor je pač ozek tako kot je. Vse ostalo pa so novi DPN-ji.
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Zanimivo pa je, da se je med Litijo in mostom čez Savo, okrog km 536, ravno tako zamikalo progo za cca 10 m, širino dvotirne proge, pa so se hitrosti občutno povečale na 90/100/100, predtem je bila omejitev 65 km/h če se še prav spomnim. Med RT in ZM, okoli km 506 so pa še danes hitrosti 65 km/h, kakor da ne bi bilo spremembe geometrije, pa se je tak silni zid postavljal.ZM-Celje se je tudi ravnalo nekaj. Projektno tam ranga 5-10kmh/h na večini krivinah (kjer je pač šlo znotraj pasu). Ampak eno je projektna geometrija, drugo pa je kaj je upravljavec določil za dejansko hitrost in zapičil table.
Tudi gorenjka je ista zadeva. Po projektu se ravna tam kjer se lahko po istem kopitu kot ZM-Celje, ampak ni pa tu čudežev. Koridor je pač ozek tako kot je. Vse ostalo pa so novi DPN-ji.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
DPN (državno prostorski načrt) bi moral biti v teh primerih dovolj fleksibilen, da bi dopuščal razvoj osnovne infrastrukture, ki je tudi državna. Ne more biti zaviralec lastnih interesov. Gre se za samo tistih par metrov, v primeru blaženja ostrih krivin pri generalnih remontih, ne mislim na postavitev nove trase.
preglednik
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Verjetno bi se kmalu začele premikati zadeve na boljše, če bi kak novinar povprašal ministra kako mislijo doseči 1.5h na relaciji MB - LJ, če se že obstoječe infrastrukture ne izkoristi v celoti. Sploh zdaj, ko se tako lepo rišejo nove črte po zemljevidih
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Vir: Jernej Vrtovec, TwitterMednarodno zaporo železniškega predora Karavanke, ki ga obnavljamo, bomo izkoristili tudi za nadgradnjo in obnovo povezave Žirovnica-Jesenice. Javno naročilo je tik pred javno objavo. Tako bo proga od Kranja do Jesenic v zgolj enem letu celostno obnovljena.
Aljaž
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Mogoče je mislil Lesce-Jesenice? Kdo bi vedel...
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Po predvidevanju se bo uredila proga do d.m.
V Jesenicah se predvideva gradnja skoraj enega kilometra PHO, prenova ŽP Jesenice in še marskikaj. Kar me čudi je samo to, da bo od d.m. do Hofra na Jesenicah enotirna proga. Pri Hofru bo namreč kretnica... glede na vse skupaj bi lahko pustili 2. tir do portala.
Bomo videli ali se bo ujel rok 10. julij. Zaenkrat je kak mesec zamude pri delih, kar pa ni neulovljivo.
V Jesenicah se predvideva gradnja skoraj enega kilometra PHO, prenova ŽP Jesenice in še marskikaj. Kar me čudi je samo to, da bo od d.m. do Hofra na Jesenicah enotirna proga. Pri Hofru bo namreč kretnica... glede na vse skupaj bi lahko pustili 2. tir do portala.
Bomo videli ali se bo ujel rok 10. julij. Zaenkrat je kak mesec zamude pri delih, kar pa ni neulovljivo.
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Tisto z Žirovnico je bila očitno napaka. Mi pa ni jasno, kako mislijo do avgusta obnoviti celoten odsek Lesce Bled - Jesenice? Javno naročilo še ni zunaj, časa pa ni ravno na pretek.
Kakšna bo dolžina izvlečnega tira?
To pomeni, da bo odsek Jesenice - Podrožca APB z daljinskim vodenjem prometa s strani ÓBB?
Na DRSI pravijo, da bo postaja Jesenice obnovljena do 2025.
Kakšna bo dolžina izvlečnega tira?
To pomeni, da bo odsek Jesenice - Podrožca APB z daljinskim vodenjem prometa s strani ÓBB?
Na DRSI pravijo, da bo postaja Jesenice obnovljena do 2025.
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Nadgradnja glavne železniške proge št. 20 na odsekih Lesce Bled - Žirovnica, Žirovnica - Slovenski Javornik in Slovenski Javornik - Jesenice
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Jej, jej, vse nekaj na "brzu ruku". Potem pa tri mesece za realizacijo vsega. Prav po naše.
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Kot mi je znano, se bo zapora podaljšala za kak mesec. Če bo uvedba v delo maja, bo res težko v dveh mesecih končati...
Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog
Predlog tehnološke sheme železniške postaje JESENICE