Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

A še ni voznoredna na celotnem odseku Kranj - jesenice ???
Ta je pa za v anale. Saj nismo Avstrijci. Po domače rečeno čista štala v potniškem prometu, potniški vlaki zamujajo tudi preko 40 minut. in razumen potnik se pravzaprav ne bi smel vsesti na vlak proti Jesenicam, če ravno ni druge možnosti. V petek zjutraj nanju je sprevodnik lepo podučil, da bo vlak na Jesenicah proti NG mogoče počakal. mogoče pa ne.... No k sreči nas je bilo enih 50 potnikov za prestop in vlak pač počakal 45 minut....
Drugače pa človek ne ve, zakaj na vsem odseku teh nazarenskih 30 km/h. V petek se je delalo samo na enam kratkem odseku pri Sl. Javorniku, pa še to ob progi na zaščiti brežine..... in še na kakšnem podvozu pod progo... Štala nevredna XXI stoletja! Ni čudno, da sva se v nedeljo proti večeru raje odpeljala z avtobusom po voznem redu in brez zamu domov.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Jaz pa situacijo razumem. Nek predpis še iz jugo ere določa da morajo vlaki po končanem remontu voziti še kakšen mesec z v=30 km/h. In ga ni junaka, ki bi se upal ta predpis spremeniti, gorje pa, da bi ga kar obšel.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Jaz pa situacijo razumem. Nek predpis še iz jugo ere določa da morajo vlaki po končanem remontu voziti še kakšen mesec z v=30 km/h
Ko sem bil še študent in so obnavljali ZM-MB je vlak vozil 50 km/h po nezvarjenih tirnicah, razen v neposredni bližini delovnih strojev na sosednjem tiru. Torej je ta predpis zrastel v novodobnih krogih.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Da malo obudimo tole temo.

Danes ali včeraj ne vem (sem videl posnetek na FB) je bila na EN 414 Živa, katero je skupaj z vagoni peljal Regan. Ali je to zaradi preveč snega na progi, ali delajo nekaj na elektrifikaciji (pa še iz Ljubljane je odpeljal s 63 minutno zamudo in to oredvidevam je povezano s tem. Mar se motim)? Pa še ali je cel dan na Gorenjski progi bila dizel vleka?
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

vidkrt napisal/-a: 09.12.2021, 20:35 Da malo obudimo tole temo.

Danes ali včeraj ne vem (sem videl posnetek na FB) je bila na EN 414 Živa, katero je skupaj z vagoni peljal Regan. Ali je to zaradi preveč snega na progi, ali delajo nekaj na elektrifikaciji (pa še iz Ljubljane je odpeljal s 63 minutno zamudo in to oredvidevam je povezano s tem. Mar se motim)? Pa še ali je cel dan na Gorenjski progi bila dizel vleka?
Okoli dveh (Šiška) je bila poleg Žive na tovornem Džura.
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a kvak »

kdaj bo odserk KR-Jes normalno vozen
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Žiga »

kvak napisal/-a: 01.02.2022, 16:49 kdaj bo odserk KR-Jes normalno vozen
Z izjemo trenutne počasne vožnje 30 km/h, med Kranjem in Podnartom, zaradi smerne deformacije tira, ni nobene izrednosti več, ki bi bila posledica obnove proge. Ali si imel v mislih kaj drugega? 🤔
jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 86
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a jusko »

Protihrupni zid na nekaj odsekih še ni do konca postavljen,vsaj na Jeseniškem koncu,za drugje ne vem. To bodo verjetno dokončali spomladi..
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj pa postaji Lesce in Podnart? Menda se ne predvidevajo zapore 5.,6.,7.,8., 19. in 20. februarja samo za dokončanje plota?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Montaža merilnikov na "Leonarda" za jutrišnje meritve voznega voda na odseku Lesce Bled - Jesenice - južni portal Karavanškega predora. Na medpostajnem odseku Lesce Bled - Žirovnica, od km 617.780 do 621.050, se bodo meritve opravljale s povečano hitrostjo 140 km/h, za kar je izdano posebno dovoljenje

Slika
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Torej bo najvišja hitrost na tem odseku (najverjetneje samo med Žirovnico in Lescami) za tovorne vlake 140 km/h? Odlično, če bo tako! =D> Kakšna bo pa najvišja hitrost za lahke vlake? Upam da potem 160 km/h ali pa vsaj 150 km/h [-o<
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kje si ti 150 km/h našel? Torej imamo tudi pri nas italijanski razred vlakov na hitrostni tabeli? Namreč omenil si njihov B razred. :D

Nobenih tvojih upov ne bo. Preverja se samo ali bo z vožnjo s hitrostjo 140 km/h na omenjenem odseku (kolikor vem, je za takšno hitrost dimenzioniran vozni vod), testiranje uspešno in izmerjeni rezultati znotraj določenih v standardu.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ok, ampak kakšne bojo pa potem hitrosti na tem odseku?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ja sej ti piše, kakšne bodo hitrosti na testu. Za 3,3 km odsek ne moreš imeti velikih hitrosti, 160 km/h ti na tako kratkem ne prinese nič pri prihranku časa. Do dvotirnosti na celotni trasi Kranj - Jesenice in po vsej verjetnosti prestavitvi odseka, da se zagotovi višja hitrost, je pa še daleč. So komaj dodobra zagrizli v geološke raziskave terena.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

Mimogrede: različne kategorije vlaka (tovorni, potniški, lahki) imajo v principu enak vpliv na vozni vod, pritisk OT na vozni vod je predpisan za vse enako.
In še: lokomotive SŽ541 oz ÖBB1216 vlečejo tudi potniške vlake na tej progi tako da ne vem, od kod sklepanje da bo 140km/h hitrost tovornih vlakov.
LP, Metod
Odgovori