Proga je še vedno eno samo gradbišče, tirnice so že zvarjene?, regulacija tira...
Višje hitrosti napram pred remontom, bodo prihodnji konec leta, mogoče... Bodo pa na določenih odsekih 10-20 % višje, vsaj računske so ponekod šle kar nekaj navzgor. To pomeni v teoriji nekje 5 minut krajši čas, če se bo birokracija strinjala, pa še kakšno minuto gor. Za kaj več, pa bo treba več € vložiti.
Obnova proge Lesce-Jesenice je živ primer kako se ne sme delat. V potniškem prometu je namreč prava štala, vlaki pridelajo na tej relaciji kakšnih 20 min zamude in to se prenese naprej.... V promet dati progo na dolžini 15 km s hitrostjo 30 km/h in ne spremeniti ustrezno vozni red je vzorčen primer nekompetentnosti. Vprašanje pa je, zakaj omejitev 30 km/h, res tirnice vsaj ponekod še niso zvarjene, toda pred 50 leti je vlak na takih odsekih med remontom vozil 50 km/h. Obnova tunela pod avstrijci je živo nasprotje, zgornji ustroj so položili takorekoč preko noči, takoj po otvoritvi tunela ne tako dolgo zatem je skozenj stekel promet z omejitvijo. Ampak 100 km/h namesto predvidenih 120 km/h. Pri nas bomo pa še mesece imeli nemogoče stanje. Bolje zapret za kratek čas in uredit z delom 24/7 kot pa trpeti tako šlamastiko, ko nikoli ne veš kdaj boš kam prišel in povzročati zamude v vsej regiji.