Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Suoer slike, me pa nekaj zanima, imajo namen še kaj 1. tir malo poravnati? In kot kateri LP vlak sta pripeljala tista dva Stadlerja? Iz Kočevja ali iz Novega mesta/Metlike?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Peron 1 je na severnem - tlakovanem - delu že ovetljen:
V nadaljevanju 1. tira v temi je stal ves tirni vozni park Pružnih Građevin: TMD (meni) neznanega proizvajalca, dva vagona za prevoz in nasip tolčenca in tudi Plasser&Theurer podbijalka. Očitno bodo prvi tir počasi spravili v stanje, ko bo lahko sprejel prve vlake.
V nadaljevanju 1. tira v temi je stal ves tirni vozni park Pružnih Građevin: TMD (meni) neznanega proizvajalca, dva vagona za prevoz in nasip tolčenca in tudi Plasser&Theurer podbijalka. Očitno bodo prvi tir počasi spravili v stanje, ko bo lahko sprejel prve vlake.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Bom verjel, ko bodo začeli kopati nov predor Peščenik
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
ŽP Grosuplje, 4. in 5. novembra 2021
Delo na tiru 1 s podbijalko Pružnih Građevin.
Konstrukcija nadstreška nad vstopom v podhod.
Delo na tiru 1 s podbijalko Pružnih Građevin.
Konstrukcija nadstreška nad vstopom v podhod.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Tole je pa redkost pri nas, da si izvajalec pripelje s seboj prav vso mehanizacijo....
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Imam eno vprašanje
Na drugi fotografiji se vidi kako tir naredi zavoj pred novim otočnim peronom.
Zanima me, če ostane tako ali bodo tir poravnali?
Če tako ostane, me zanima, čemu takšna postavitev tira, a ni bolje, da je proga čimbolj ravna že zaradi višjih hitrosti vožnje?
Hvala
Na drugi fotografiji se vidi kako tir naredi zavoj pred novim otočnim peronom.
Zanima me, če ostane tako ali bodo tir poravnali?
Če tako ostane, me zanima, čemu takšna postavitev tira, a ni bolje, da je proga čimbolj ravna že zaradi višjih hitrosti vožnje?
Hvala
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Trenutno postaja Grosuplje na B strani (proti Ljubljani, ki jo prikazuje omenjena fotografija) nima pravega prevoznega tira, uporablja se nepravi prevozni tir 3. Po novem bo pravi prevozni tir drugi tir, ki je še v nastajanju. Do dokončanja gradnje tirov in s tem vgradnje novih kretnic so povezali tir 1 preko starega poteka tega tira, ki je potekal bolj stran od postajnega poslopja. Ko bo gradnja tirov zaključena, bo potek tira 1 do kretnice s tirom 2 bolj smiseln, od podbijalke na fotografiji bo potekal naravnost do kretnice, ki bo približno pri fotografu (oz. na njegovi desni).
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Danes se je v Grosuplju vgrajevalo prvo novo kretnico št. N7, ter pripravljalo novo podlago za novi kretnici N3. Kot vedno več na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/4del/ .
Edit:
Da boste lažje vedeli kje se kaj odvija oz. kaj je narejeno sem dodal še skico stanja na dan nastanka zadnjih fotografij. Ta je sedaj vidna na centralni vstopni strani obnove železniške postaje Grosuplje https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... suplje.php
Edit:
Da boste lažje vedeli kje se kaj odvija oz. kaj je narejeno sem dodal še skico stanja na dan nastanka zadnjih fotografij. Ta je sedaj vidna na centralni vstopni strani obnove železniške postaje Grosuplje https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... suplje.php
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Čez vikend se je pridno delalo, kot je Tine označil so vgradili novo kretnico št.7 (tirna zveza med tiroma 2 in 3 na tiru 3), ki bo sedaj služila kot tirna zveza med starim tirom 3 in novim tirom 1. Novih kretnice št. 9 (med tiroma 1 in 2 na A strani) ter kretnice št. 8 (tirna zveza med tirom 2 in tirom 3 na tiru 2) še ni, je samo šikana na tiru 1 na starih pragovih:
Prav tako so zamenjali material spodnjega ustroja in ponovno znivelirali tir na mestu kretnic 4 in 5 (tirni zvezi med tiroma 4 in 5 na A strani).
Ostalo je že Tine odlično foto-dokumentiral, z moje strani samo dva detajla.
Nosilne stebre nadstreška nad stopnicami nad delom perona 1 so na predpripravljene podložne plošče navarili:
Sicer pa je peron 1 v večjem delu že tlakovan ... kolikor so lahko tlakovce položili brez rezanja.
Prepust drenažne kanalizacije pod tiri deluje ... do tam, kjer je narejen.
Prav tako so zamenjali material spodnjega ustroja in ponovno znivelirali tir na mestu kretnic 4 in 5 (tirni zvezi med tiroma 4 in 5 na A strani).
Ostalo je že Tine odlično foto-dokumentiral, z moje strani samo dva detajla.
Nosilne stebre nadstreška nad stopnicami nad delom perona 1 so na predpripravljene podložne plošče navarili:
Sicer pa je peron 1 v večjem delu že tlakovan ... kolikor so lahko tlakovce položili brez rezanja.
Prepust drenažne kanalizacije pod tiri deluje ... do tam, kjer je narejen.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Bliža se nedelja 14.11.2021, ko je rok za predajo novega prvega tira v uporabo. Danes so vgrajevali novi kretnici št. N8 in N9, kar je edino smiselno, da ne bo potrebno še enkrat zapirati prometa zaradi naknadne vgradnje. Ko bo dokončana deviacija, se bo le to povezalo na odprti progi in na kretnico N8.
Z deli hitijo, predvsem na območju prvega perona, le ta bo imel sedaj dva začasna dostopa in sicer skozi podhod in na B strani postaje preko začasne klančine. Pohvalno je to, da so naredili tudi ta začasni dostop, saj bodo morali potniki iz Kočevja v nekaterih primerih prestopati na vlak iz Novega mesta v smeri Ljubljane in jim ne bo potrebno hoditi okoli železniškega poslopja, saj bo dostop v podhod mogoč na drugem koncu. Sedaj bosta v uporabi novi prvi tir in stari 3 tir. Četrti tir pa se bo pričel odstranjevati.
Več pa na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/5del/ kjer so tudi dodatni opisi. V kolikor pa želite videti skico trenutne situacije, je ta na voljo na vstopni točki Grosupeljske obnove https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... suplje.php , od tu dalje pa lahko bolj praktično dostopate do vseh galerij povezanih z obnovo te postaje.
Z deli hitijo, predvsem na območju prvega perona, le ta bo imel sedaj dva začasna dostopa in sicer skozi podhod in na B strani postaje preko začasne klančine. Pohvalno je to, da so naredili tudi ta začasni dostop, saj bodo morali potniki iz Kočevja v nekaterih primerih prestopati na vlak iz Novega mesta v smeri Ljubljane in jim ne bo potrebno hoditi okoli železniškega poslopja, saj bo dostop v podhod mogoč na drugem koncu. Sedaj bosta v uporabi novi prvi tir in stari 3 tir. Četrti tir pa se bo pričel odstranjevati.
Več pa na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/5del/ kjer so tudi dodatni opisi. V kolikor pa želite videti skico trenutne situacije, je ta na voljo na vstopni točki Grosupeljske obnove https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... suplje.php , od tu dalje pa lahko bolj praktično dostopate do vseh galerij povezanih z obnovo te postaje.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Današnji ulov na hitro. Po tiru 1 je stekel redni promet. Pohvala železniškemu osebju za zgledno obveščanje/usmerjanje potnikov.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Super, uspelo jim je!leteči vlak napisal/-a: ↑15.11.2021, 12:13 Današnji ulov na hitro. Po tiru 1 je stekel redni promet. Pohvala železniškemu osebju za zgledno obveščanje/usmerjanje potnikov.
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Danes so vgradili še dve novi kretnici in sicer N4 in N6. Delalo se je tudi na kanalizaciji tako meteorni kot kabelski. Meteorna voda jim je povzročala težave, zato so danes na mestu meteorne kanalizacije prekopali tira 3 in 4. Na A oz. C strani so samo še tri stare kretnice. V decembru so bile predvidene dve vikend zapore, bo pa dejansko samo ena ta vikend, za naslednji teden je vikend zapora tira Med Grosupljim in Višnjo goro oz. Kočevjem odpovedana. Fotografije pa si lahko pogledate na http://miniaturna-zeleznica.eu/galerije/Grosuplje/5del/
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Še moje zadnje letošnje javljanje iz Grosuplja. Dela so se preselila na B stran (Ljubljansko), v delu je izkop za nov slepi tir 6 in delno za tir 105. Odstranjen je bil stari tir 5, del starega tira 4 je še ostal. Podhod Kadunčeva, stopnice so zabetonirane v celoti. Dela na centralnem podhod pod postajo pa se ni nadaljevala. Vgrajena je nova kretnica N1, na območju deviacije se oporni zid podaljšuje v smeri Novega mesta. Nadvoz Taborska, postavljeni so nosilci opaža novega nadvoza. Več pa na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/5del/ (tretji sklop). Tokrat sem naredil izjemo in je galerija večja kot 100 slik, razlog pa je v tem, da se ta galerija zaključi s tem letom.
Tine