Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Kolikor vem bo drugi peron ostal stometrski.
Je pa že v začetku novembra predvideno vsaj začasno odprtje prvega tira. Pri križanjih zna biti kar zabavno potnike spraviti po štengah v podhod, ene obdržati na prvem peronu, druge pa spraviti do konca, pa čez tire na začasni peron na tretjem tiru. Kretniki bodo bolj placmajstri
Je pa že v začetku novembra predvideno vsaj začasno odprtje prvega tira. Pri križanjih zna biti kar zabavno potnike spraviti po štengah v podhod, ene obdržati na prvem peronu, druge pa spraviti do konca, pa čez tire na začasni peron na tretjem tiru. Kretniki bodo bolj placmajstri
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Hvala za odgovor.
Ja lahko je pametovati od doma, ampak ne morem da ne bi napisal. Ne vem zakaj so se lotili obnove na tak način, tu mislim predvsem na stara tira 5 in 6. Moje laično razmišljanje je, da bi bilo veliko bolje ven vreči poleg tira 1 in 2 še tir 3, ter nato podhod toliko podaljšati, da bi naredili še nov tir 2. Za začasno uporabo pa tira 4 in 5. Konec koncev je imela stara 5-ka 219 metrov koristne dolžine. Se pravi narediti začasni peron med starim 4 in 5 tirom. Ne pa to da bo sedaj v uporabi še nova 5-ka vmes pa gradbišče, katero bo imelo zelo otežen dostop z gradbeno mehanizacijo. Tirne povezave preko kretnic bi zgoraj omenjeno situacijo/promet omogočale.
Ja lahko je pametovati od doma, ampak ne morem da ne bi napisal. Ne vem zakaj so se lotili obnove na tak način, tu mislim predvsem na stara tira 5 in 6. Moje laično razmišljanje je, da bi bilo veliko bolje ven vreči poleg tira 1 in 2 še tir 3, ter nato podhod toliko podaljšati, da bi naredili še nov tir 2. Za začasno uporabo pa tira 4 in 5. Konec koncev je imela stara 5-ka 219 metrov koristne dolžine. Se pravi narediti začasni peron med starim 4 in 5 tirom. Ne pa to da bo sedaj v uporabi še nova 5-ka vmes pa gradbišče, katero bo imelo zelo otežen dostop z gradbeno mehanizacijo. Tirne povezave preko kretnic bi zgoraj omenjeno situacijo/promet omogočale.
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Še nekaj odstavkov glede nadgradnje dolenjske proge: https://nova24tv.si/lokalno/nadgradnja- ... ske-proge/
Odsek Birčna Vas - Ivančna Gorica: Pobuda za državno prostorsko načrtovanje bo predvidoma izdelana do konca februarja 2022
V letih 2022–2028 je na tej progi predhodno predvidena nadgradnja določenih postaj in postajališč, za izvedbo katerih ni potrebno sprejetje državnega prostorskega načrta (DPN), hkrati pa je predvidena še nadgradnja signalnovarnostnih naprav ter uvedba daljinskega vodenja prometa na celotni progi.
Odsek Birčna Vas - Ivančna Gorica: Pobuda za državno prostorsko načrtovanje bo predvidoma izdelana do konca februarja 2022
V letih 2022–2028 je na tej progi predhodno predvidena nadgradnja določenih postaj in postajališč, za izvedbo katerih ni potrebno sprejetje državnega prostorskega načrta (DPN), hkrati pa je predvidena še nadgradnja signalnovarnostnih naprav ter uvedba daljinskega vodenja prometa na celotni progi.
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Ambiciozni načrti, se bojim da bo na marsikaj potrebno počakat, moti me pa zmanjševanje nivojskih prehodov.
Vidim da odločilne na Agenciji skrbi varnost strojevodiji, ko se zavzemajo za zmanjšanje, mene pa zanima s kako velikimi vozili bodo pa še prehodni?
Vidim da odločilne na Agenciji skrbi varnost strojevodiji, ko se zavzemajo za zmanjšanje, mene pa zanima s kako velikimi vozili bodo pa še prehodni?
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Kakšna Patria ali pa vsaj Oshkosh bodo že šli preko
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
ŽP Grosuplje, 28. in 29. oktober
Obhod postaje od severa proti jugu oziroma od Ljubljane proti Novemu mestu.
Podhod ob Kadunčevi cesti.
Tir 1 je položen. Vsaj provizorično. Spoj z ostankom postaje na severni strani je še vedno organiziran prek starih tirnic in stare kretnice. Novi peron 1 je na severni polovici že tlakovan.
Obrat za 180 stopinj, pogled proti Ljubljani. Vagona PRG stojita na tiru 1. Pred menoj je pripravljena trasa za novi tir 2. Levo sta obstoječa tira 3 in 4 prek katerih se odvija promet.
Levo stara tira 3 in 4, desno trasi za bodoča tira 4 in 5.
Na postajnem poslopju (desno) se vrši polaganje izolacije. V ospredju se vidi vhod v centralni podhod, sveže položeni tir 1 in rob perona 1.
Nadvoz Taborske ceste. Glavnina del poteka na vzhodni strani.
Gradnja podpornega zidu ob deviaciji proge proti Nm.
Med obstoječim uvoznim signalom iz novomeške smeri in nivojskim prehodom Cesta na Krko (imenovan "Mizarstvo") so že postavljeni stebri protihrupne ograje.
Obhod postaje od severa proti jugu oziroma od Ljubljane proti Novemu mestu.
Podhod ob Kadunčevi cesti.
Tir 1 je položen. Vsaj provizorično. Spoj z ostankom postaje na severni strani je še vedno organiziran prek starih tirnic in stare kretnice. Novi peron 1 je na severni polovici že tlakovan.
Obrat za 180 stopinj, pogled proti Ljubljani. Vagona PRG stojita na tiru 1. Pred menoj je pripravljena trasa za novi tir 2. Levo sta obstoječa tira 3 in 4 prek katerih se odvija promet.
Levo stara tira 3 in 4, desno trasi za bodoča tira 4 in 5.
Na postajnem poslopju (desno) se vrši polaganje izolacije. V ospredju se vidi vhod v centralni podhod, sveže položeni tir 1 in rob perona 1.
Nadvoz Taborske ceste. Glavnina del poteka na vzhodni strani.
Gradnja podpornega zidu ob deviaciji proge proti Nm.
Med obstoječim uvoznim signalom iz novomeške smeri in nivojskim prehodom Cesta na Krko (imenovan "Mizarstvo") so že postavljeni stebri protihrupne ograje.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Danes sem se odpravil v Grosuplje, očitno jaz in megla v Grosuplju ne moreva eden brez drugega. Doma že več kot uro lepo sije sonce, višnjegorski klanec pa zopet megleni zid.
Razlog za zaporo tira ta vikend v smeri Novega mesta je nadgradnja tretjega tira na območju novih kretnic št. 6 in 7. Naslednji teden ponovijo vajo na četrtem tiru. Zanimivo je to, da se do sedaj ni vgradilo še prav nobene nove kretnice, le te se bo vgrajevalo čez dva tedna. 15.11.2021 pa naj bi bil novi prvi tir predan v uporabo. Danes je zaprt tudi četrti tir, preko katerega se je odvažalo izkopani material in se navaža novi nasipni material. Zakaj sem napisal v sedanjiku, ker se ta dela sedaj še odvijajo, zato imajo postavljene reflektorje, kajti četrti tir mora biti jutri prevozen z Kočevje, ob sobotah pa ni prometa v tej smeri.
In še povezava https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/4del/
Razlog za zaporo tira ta vikend v smeri Novega mesta je nadgradnja tretjega tira na območju novih kretnic št. 6 in 7. Naslednji teden ponovijo vajo na četrtem tiru. Zanimivo je to, da se do sedaj ni vgradilo še prav nobene nove kretnice, le te se bo vgrajevalo čez dva tedna. 15.11.2021 pa naj bi bil novi prvi tir predan v uporabo. Danes je zaprt tudi četrti tir, preko katerega se je odvažalo izkopani material in se navaža novi nasipni material. Zakaj sem napisal v sedanjiku, ker se ta dela sedaj še odvijajo, zato imajo postavljene reflektorje, kajti četrti tir mora biti jutri prevozen z Kočevje, ob sobotah pa ni prometa v tej smeri.
In še povezava https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/4del/
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
@Tin€ , ti bi moral dobiti zlato medaljo za redno in obsežno fotoreportažo prenove ŽP Grosuplje in ŽP Pragersko
Ta nova siva kritina na postajni zgradbi, mi na prvi pogled deluje, kot da so "salonitke" gor montirali
Škoda, da se niso odločili za opečno kritino(korci) ali vsaj imitacijo le teh
Pa še, ko sem ravno pri zgradbah, kaj je oziroma čemu služi tisti starejši objekt rumene fasade, med novo garažno hišo in postajno zgradbo?
Ta nova siva kritina na postajni zgradbi, mi na prvi pogled deluje, kot da so "salonitke" gor montirali
Škoda, da se niso odločili za opečno kritino(korci) ali vsaj imitacijo le teh
Pa še, ko sem ravno pri zgradbah, kaj je oziroma čemu služi tisti starejši objekt rumene fasade, med novo garažno hišo in postajno zgradbo?
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Hvala za citirano, se je pa potrebno zahvaliti tudi Aljažu (@leteči vlak) za njegovo poročanje. Pragersko pa "pokrivam" s pomočjo prijatelja Viktorja Lednika. V kolikor bi se tega lotil sam bi moral prevoziti v eno smer dobrih 100 km po najkrajši varianti oz. slabih 150 po najdaljši vendar najhitrejši varianti. Do Grosuplja pa imam le cca 30 km.
Pred leti je bil to stanovanjski objekt, prav gotovo je to tudi še sedaj.Pa še, ko sem ravno pri zgradbah, kaj je oziroma čemu služi tisti starejši objekt rumene fasade, med novo garažno hišo in postajno zgradbo?
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Obstajata vsaj dva razloga za izbiro valovitih plošč:Škoda, da se niso odločili za opečno kritino(korci) ali vsaj imitacijo le teh
1) Postaja je originalno bila pokrita s salonitnimi ploščami, torej je verjetno pričakovati, da se obnovi v enaki podobi. Torej so izbrali nadomestek za salonitke, danes se jim reče "valovitke" proizvajalca https://www.eternit.si/izdelki/stresne- ... 0214272745
2) Vprašanje je, če se da opečno kritino polagati na položno streho. Po navodilih Goriških opekarn za polganje korcev je minimalni nagib 18%.
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
In 18kg/m2 ali 50 kg/m2 je tudi razlika.
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Se par mojih fotk od vceraj in danes
31.10.2021
1.11.2021
31.10.2021
1.11.2021
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Odločne slike!
A so si Pružne građevine s seboj v Grosuplje pripeljale tudi drezino? A je mogoče nemška Robel tipa KLV 53?
A so si Pružne građevine s seboj v Grosuplje pripeljale tudi drezino? A je mogoče nemška Robel tipa KLV 53?
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Še eno vprašanje tipa "malo mimo".....
Se kaj razmišlja o ohranitvi prometniškega in kretniškega privolilnega bloka?
Morda bi ju kje postavili kot muzejska eksponata.....
Se kaj razmišlja o ohranitvi prometniškega in kretniškega privolilnega bloka?
Morda bi ju kje postavili kot muzejska eksponata.....
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Derezina je last Pružnih Građevin. V večerni temi pa nisem našel nobene oznake proizvajalca ali tipa, sam pa TMDjevk ne poznam
Zadnjič spremenil mkx, dne 02.11.2021, 20:34, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod