Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ljubitelj napisal/-a: 30.03.2021, 15:58
Podvoz = podhod = tunel :hmm .........nimaš kaj, vredni sami sebe............
No, pa odgovori na naslednje vprašanje. Kaj je pri Štampetovemu viaduktu po izgradnji AC

1) podvoz
2) tunel

In ker vidim da si strokovnjak te prosim da izčrpno utemeljiš svoj odgovor, da bomo tudi drugid eležni tvojega znanja. kaj bi ga skrival..
Eh, Ljubitelj...........

Ni poanta v gradbenih objektih.

Težava so ljudje po telih okoliljubljanskih občinah. Pa ne tisti avtohtoni, staroselci.
Ta zagnani so si zrihtali županstvo (izjemoma so ta staroselci) po teh bivših ljubljanskih občinah.
Pridejo in takoj jih moti ena štala, pa petelini, pa ena že davno sprojetirana proga........
Če bi rad staroselec kaj gradil je takoj sto in sto problemov, ker bi rad znižanje komunalnega prispevka, razni zunanji investitorji pa so zelo dobrodošli.
Krajinski park in Natura .
Super. Ko so občine slutile kakšno korist od tega bi najraje tudi občinsko dvorišče dale v Naturo. Pa je kdo vprašal staroselce, lastnike zemlje na tem območju? Neee, brez veze. In sedaj kmet, lastnik travnika, ne sme svojega travnika preorati in zasaditi krompirja. Kar je travnik je travnik in pika. Bi pa eni priseljenci radi na glih tem travniku neko obvoznico.

Drugi tir Gp - Lb je bil zrisan že v začetku osemdesetih. Vsi takratni prebivalci ob progi so bili o tem obveščeni, dobili so tudi ustrezne nasvete kar se tiče morebitne gradnje lastnih objektov. Celo uporabo kovinskih cistern za kurilno olje so jim odsvetovali, zaradi blodečih tokov.
Pa je Juga guznila, projekt odšel v predal, v devetdesetih pa se je začel naval priseljevanja.

Če en župan neke občine ne ve za nek sicer star projekt na "njegovi" občini, ker je takrat pač še punce preganjal in pil Bizeljčana, je to njegov problem.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Težava so ljudje po telih okoliljubljanskih občinah. Pa ne tisti avtohtoni, staroselci.
Pa smo tam, pri prastari in nikoli končani zgodbi vrlih slovenceljnov,

pritepenci : domačinom

Dobro, da se ve kaj te žuli.
Thomas the tank engine
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 11
Pridružen: 27.08.2006, 17:25

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Thomas the tank engine »

Pa še prav ima... ljubitelj namreč.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Železniška postaja Grosuplje, 26. 5. 2021. Kot kaže se teren počasi pripravlja na začetek obnove.

Vzdolž tira 1, ki poteka najbližje postajnemu poslopju, so se pojavili leseni količki:
Slika

Gradbeno podjetje CGP Novo mesto, glavni izvajalec del na projektih nadgradnja ŽP Grosuplje ter gradnja nadomestnega nadvoza Taborske ceste nad južnim delom ŽP, je začelo ograjevat nakladalno rampo. Postavili so si tudi prve kontejnerje:
Slika
Aljaž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Železniška postaja Grosuplje, 26. 5. 2021. Kot kaže se teren počasi pripravlja na začetek obnove.
Gradnja nadvoza še ne pomeni rekonstrukcijo postaje. Za gradnjo cetnega nadvoza boš stalno našel podporo, za vlaganj v železnico pa bolj težko. Je to lepo povedal župan Škofljice, ki nočle dati zemlje za predvideno nadgradnjo proge. Seveda pa za nadvoz v Škofljici to ni problem, po njegovih besedah pa itak sledi, da železnica n naselju nima kaj iskati!
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

:?:

Od kje ti misel, da so to pripravljalna dela le za gradnjo nadvoza? Projekt rekonstrukcije ŽP Grosuplje je v sklepni fazi pred začetkom gradnje. Po besedah občinske oblasti (vir, na 32:50 priloženega audio posnetka) je uvedba v delo stekla že pred mesecem dni.
Aljaž
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a gorican »

»Verjetno ste že opazili, da gradbena ograja že stoji. Torej, dela za nadgradnjo železniške postaje Grosuplje so se pričela,« je o nadgradnji železniške postaje Grosuplje dejal župan. Povedal je, da bo to največja investicija države oz. Direkcije RS za infrastrukturo v naši občini. Celoten projekt je vreden kar 20 milijonov evrov. Kot je seznanjen, se bo sprva podrlo staro skladišče, kjer bo potem nastalo novo parkirišče. Zgradil se bo tudi podhod pod železniško progo, izvennivojski dostop do vseh peronov in dva perona, ki bosta lepo pokrita s streho. Prav tako se bodo obnovili vsi postajni tiri in kar je pomembno predvsem za prebivalce Sončnih dvorov, zgradil se bo še en podhod na mestu, kjer je sedaj nivojski prehod za pešce in kolesarje, tako da bo tudi dostop iz tega dela mesta varen.

Dela bodo trajala približno eno leto. Rok za dokončanje vsega je april prihodnje leto. Župan je še povedal, da se bo istočasno podrl tudi obstoječi nadvoz Motvoz in zgradil nov. Ob tem vse voznike že sedaj naproša za potrpežljivost.


https://www.grosuplje.si/objava/493281

:thumbupr
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

ŽP Grosuplje, 31. 5. 2021

Pogled z juga na postajo. Tir 1 je opremljen z loparjema.
Slika

Blagovnega skladišča ob tiru 1 ni več. Tehtnica še vztraja. Med tiroma 3 in 4 je zrasel provizorični peron. Mimogrede, v ozadju se vidi garažno hišo, predano v uporabo jeseni 2020. Zaenkrat ugodnosti parkiranja lahko koristijo le uporabniki avtobusne linije proti Ljubljani. Za ostale relacije + železniški prevoz se še čaka...
Slika

Skladišče v sklepni fazi rušenja.
Slika

Končno ima postaja Grosuplje peronsko infrastrukturo za tri potniške vlake :P . S perona 1 je bila odstranjena razsvetljava.
Slika
Aljaž
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

ŽP Grosuplje, 4. 6. 2021

Blagovnega skladišča ni več, rušijo se prvi metri nakladalne rampe ob tiru 1. Po projektni dokumentaciji se bo tir 1 po novem še bolj približal postajni zgradbi, kar posledično pomeni, da rampa sega v profil.
Slika

Osrednji del postaje je skoraj povsem zagrajen, do obstoječih peronov vodi le ozek koridor. Tir 1 je v tem delu odstranjen. Približno tu, kjer je bila narejena fotografira, bo vstopno mesto v centralni podhod, ki bo služil kot dostop do novih peronov, hkrati pa bosta Taborska in Industrijska cesta dobili še kako potrebno dodatno izven nivojsko povezavo.
Slika

Muzejsko lokomotivo JŽ 51-156 v kratkem čaka pomik za nekaj metrov proti jugu. Njena trenutna lokacija sega v profil že omenjenega podhoda.
Slika
Aljaž
Thomas
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Thomas »

Je v bližnji prihodnosti predvidena tudi prenova ostalih postaj na tej progi ali se bo s tem čakalo do leta 2027, ko naj bi se začela nadgradnja proge - elektrifikacija in izgradnja 2. tira?
S tem mislim na večje postaje (recimo Ivančna Gorica, Trebnje, Novo mesto, Črnomelj, Metlika). Jih je v planu modernizirati tako kot grosupeljsko postajo (peroni, podhodi, urejenost postaj)?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a mkx »

Nadgradnja proge z elektrifikacijo (če bo ko bo) se bo predvidoma ustavila v Ivančni Gorici. Do takrat pa najbrž ni kakšnih načrtov za sistematično modernizacijo postaj ob tej progi. Še Grosuplje delajo z veliko zamudo, v resnici bi morali ŽP Grosuplje modernizirati že nekaj let nazaj, ko so delali Kočevsko progo.
LP, Metod
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

mkx napisal/-a: 14.06.2021, 17:25 Nadgradnja proge z elektrifikacijo (če bo ko bo) se bo predvidoma ustavila v Ivančni Gorici. Do takrat pa najbrž ni kakšnih načrtov za sistematično modernizacijo postaj ob tej progi. Še Grosuplje delajo z veliko zamudo, v resnici bi morali ŽP Grosuplje modernizirati že nekaj let nazaj, ko so delali Kočevsko progo.
Torej s tem hočeš povedati, da ne bo elektrifikacija celotne proge ampak samo do Ivančne Gorice, potem naprej pa nič več? Niti nadgradnje ne? Pa elektrifikacija bi morala do Metlike!
Zadnjič spremenil vidkrt, dne 14.06.2021, 18:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Metod, ne vem če bo to držalo kar si napisal. Elektrifikacija se ne bi ustavila v Ivančni gorici, temveč v Novem mestu. Nekaj vlakov naj bi obračalo v Grosuplju (15 minutni takt), nekaj v Ivančni (30 minutni takt) oz. nadaljevalo do Novega mesta, v nasprotnem primeru, bi bilo potrebno presedanje v Ivančni za Novo mesto, kar pa bi bilo zelo nepraktično oz. odbijajoče.
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bo kar držalo, da se predvideva modernizacija samo do Ivančne gorice. Prvi prispevek v tej temi govori o tem. Citiram https://www.gov.si/assets/ministrstva/M ... _proga.pdf
C.OPISPREDLAGANIH PROSTORSKIHUREDITEVV pobudi je obravnavananadgradnjaregionalne železniške proge št. 80 državna meja –Metlika –Ljubljana na odseku Ivančna Gorica –Ljubljana v skupni dolžini 33,9 km. Predvidene so prostorske ureditve:nadgradnja zgornjega in spodnjega ustroja obstoječega tira ter gradnja vzporednega tira(praviloma na južni in zahodni strani)na celotnem obravnavanem odseku;nov potek dvotirne proge na posameznih odsekih;nadgradnja vseh obstoječih železniških postaj in postajališč, ki se ohranijo, ukinitev postajališča Polževo ter gradnja novega postajališča Ljubljana Rudnik:˗nadgradnja peronov po novi tirni shemi (dolžina 100 m, razen Ivančna Gorica in Grosuplje z dolžino 160 m, višina 550 mm nad GRT),˗odstranitev nakladalne klančine na železniški postaji Ivančna Gorica, gradnja nove nakladalne klančine na železniški postaji Višnja Gora,˗gradnja izvennivojskih dostopov na vseh železniških postajah in postajališčih po novi tirni shemi,˗ureditev parkirnih mest za motorna vozila,˗ureditev kolesarnic,˗gradnja nadstreškov oziroma zavetišč na postajališčih po novi tirni shemi;ukinitev 52 nivojskih prehodov in s tem povezana preureditve cestnega omrežja ter gradnja novih 19 izvennivojskih prehodov za avtomobilski promet rekonstrukcija 10 obstoječih izvennivojskih prehodov ter 9 novih izvennivojskih prehodov za pešce in kolesarje izven postaj ter postajališč,ohranitev štirih nivojskih prehodov ter njihova nadgradnja z ustreznimi signalno varnostnimi (SV) napravamielektrifikacija celotne progein gradnja nove elektro napajalne postaje (ENP) Grosuplje;nadgradnja signalno varnostnih telekomunikacijskih (SVTK) naprav na celotni progi in uvedba daljinskega vodenja
Računa se pač na uvedbo primestnih vlakov v okolici Ljubljane, govoriti o tem, da je potrebna elektrifikacija vse do Metlike je pa iluzorno, pa naj bo mladini oproščeno, saj smo tudi mi v mladih letih radi sanjali.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri

Odgovor Napisal/-a trocken »

Če smo lahko mi sanjali, kako se bo samoupravljanje razširilo po celem svetu, ker, da živimo v najboljšem sistemu, lahko tudi oni sanjajo o električni progi do Metlike. :D
Odgovori