Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Pozdravljen, Tine,
Nečesa ne morem razbrati iz slike 95, kaj naj bi se tam začelo graditi? Hvala!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Približno na mestu, ki ga prikazuje fotografija 95, se bo začela deviacija proge iz Novega mesta. Na fotografiji 94 je to nesto "za ovinkom".
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Metod, hvala za pomoč oz. odgovor na Vidovo vprašanje.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
ŽP Grosuplje, 21. 9. 2021
Glavna novost tega tedna. Peron 1, ki bo stal med tiroma 1 in 2, je dobil prve končne obrise.
Preobrazba sanitarij in polaganje izolacije na celotni postajni zgradbi.
Potniški del postajnega poslopja se je do sedaj ponašal s "fenomenom" čakalnice v čakalnici. Na stropu so še vidni obrisi pregradne stene. Manjša čakalnica je bila zadnja leta ves čas zaklenjena in je bila posledično vsem v napoto. Sedaj bo to enoten prostor pravokotnega tlorisa z bistveno več naravne svetlobe.
Vagoni Pružnih Građevin.
Deviacija uvoza iz Novega mesta. Zaradi bližine poslovno-stanovanjskega objekta bo tu potrebno zgraditi podporni zid.
Glavna novost tega tedna. Peron 1, ki bo stal med tiroma 1 in 2, je dobil prve končne obrise.
Preobrazba sanitarij in polaganje izolacije na celotni postajni zgradbi.
Potniški del postajnega poslopja se je do sedaj ponašal s "fenomenom" čakalnice v čakalnici. Na stropu so še vidni obrisi pregradne stene. Manjša čakalnica je bila zadnja leta ves čas zaklenjena in je bila posledično vsem v napoto. Sedaj bo to enoten prostor pravokotnega tlorisa z bistveno več naravne svetlobe.
Vagoni Pružnih Građevin.
Deviacija uvoza iz Novega mesta. Zaradi bližine poslovno-stanovanjskega objekta bo tu potrebno zgraditi podporni zid.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Včasih nergamo, kako počasi se odvijajo posamezna dela. Jaz sem gradbišče obiskal v soboto dopoldan, Aljaž pa danes in vidi se kolikšen napredek je. Vsa čast izvajalcem za njihovo hitrost. Obiskujem jih na pribljižno 14 dni in vsakič me presenetijo s čim novim.
Za primer, v soboto ni bilo še nikjer bočnih elementov perona, kateri so danes že postavljeni na temelje. WC je bil v soboto popolnoma zazidan, danes pa je že na novo "odprt".
Za primer, v soboto ni bilo še nikjer bočnih elementov perona, kateri so danes že postavljeni na temelje. WC je bil v soboto popolnoma zazidan, danes pa je že na novo "odprt".
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Nekaj današnjih (28.9.2021) utrinkov s postaje Grosuplje.
Čuvajnice - kretniške hišice na A/C strani postaje ni več. Vmes so naredili tudi temelje za nadvoz na vzhodni strani proge proti Novemu mestu.
Utrjevanje spodnjega ustroja tira 2 napreduje.
Postajno poslopje končno dobiva kritino, tudi prvi peron je dobil obliko (in večji del višine).
Podhod pod tirom 5 je zabetoniran, vendar manjka še precej "podrobnosti" preden bodo lahko položili tir 5. Recimo prepusta za meteorno vodo na zahodni strani (pod tirom 5) še niso začeli izdelovati.
Izkop za spodnji ustroj tira 5 se je začel izvajati na severni strani postaje.
Čuvajnice - kretniške hišice na A/C strani postaje ni več. Vmes so naredili tudi temelje za nadvoz na vzhodni strani proge proti Novemu mestu.
Utrjevanje spodnjega ustroja tira 2 napreduje.
Postajno poslopje končno dobiva kritino, tudi prvi peron je dobil obliko (in večji del višine).
Podhod pod tirom 5 je zabetoniran, vendar manjka še precej "podrobnosti" preden bodo lahko položili tir 5. Recimo prepusta za meteorno vodo na zahodni strani (pod tirom 5) še niso začeli izdelovati.
Izkop za spodnji ustroj tira 5 se je začel izvajati na severni strani postaje.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Štirinajst dni je naokoli in jaz sem ponovno bil v Grosuplju. Današnje stanje si lahko pogledate na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/3del/ , tudi iz podhoda.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
ŽP Grosuplje, 15. 10. 2021
Priprava trase za bodoča tira 4 in 5.
V "koritu" bo tir 1, za njim peron 1. Dela na severni strani perona se bližajo h koncu, kmalu bo na vrsti tlakovanje. Mimogrede, načrti iz javno objavljene projektne dokumentacije predvidevajo peron v dolžini 100 metrov. Glede na opažanja s terena se mi dozdeva, da bo vendarle nekaj 10 metrov daljši.
Vstop v centralni podhod z zahodne strani.
Cepišče kočevske in novomeške proge. Nadvoz Taborska cesta počasi dobiva podporje.
Predvidena končna podoba tega mesta (vir: občina Grosuplje).
Deviacija novomeškega uvoza. Podporni zid v nastajanju.
Med uvoznim signalom iz novomeške smeri in nivojskim prehodom Cesta na Krko so pričeli z gradnjo protihrupne zaščite.
Priprava trase za bodoča tira 4 in 5.
V "koritu" bo tir 1, za njim peron 1. Dela na severni strani perona se bližajo h koncu, kmalu bo na vrsti tlakovanje. Mimogrede, načrti iz javno objavljene projektne dokumentacije predvidevajo peron v dolžini 100 metrov. Glede na opažanja s terena se mi dozdeva, da bo vendarle nekaj 10 metrov daljši.
Vstop v centralni podhod z zahodne strani.
Cepišče kočevske in novomeške proge. Nadvoz Taborska cesta počasi dobiva podporje.
Predvidena končna podoba tega mesta (vir: občina Grosuplje).
Deviacija novomeškega uvoza. Podporni zid v nastajanju.
Med uvoznim signalom iz novomeške smeri in nivojskim prehodom Cesta na Krko so pričeli z gradnjo protihrupne zaščite.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Ali bo uvozni signal A1 kaj premaknjen naprej zaradi boljše vidljivosti?
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Dva tedna sta naokoli in moje fotoporočanje iz terena je na voljo https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... plje/3del/ , tokrat sem uporabil tudi avijacijo.
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Tine, hvala za reportažo . Lepo je videti, da dela napredujejo.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Dela kar lepo napredujejo, na gradbišču je množica delacev, se mi je v petek zdelo, da so si že kar v napoto.... Je pa veselje videti, da se nekaj dogajaLepo je videti, da dela napredujejo.
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Da se še jaz malce vmešam.........
Prvi peron bo dolg 150 metrov, da bosta šla gor dva Stadlerja.
UsA1 bo po novem še dlje od postaje. NPr 131.4, Mizarstvo, bo na postajnem območju.
Prvi peron bo dolg 150 metrov, da bosta šla gor dva Stadlerja.
UsA1 bo po novem še dlje od postaje. NPr 131.4, Mizarstvo, bo na postajnem območju.
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Kar je tudi edino logično in pravilno. V kolikor nameravajo v Grosuplju združevati/razdruževati vlake iz Novega mesta in Kočevja proti Ljubljani in obratno, je nujen takšen peron. Se vidi na slikah, da konca prvega perona segata že malo v radij prvega tira. Kako pa je predvideno sedaj glede dolžine drugega perona, ostane v prvotno načrtovanih gabaritih, ali se ga podaljša tako kot se je prvega?
Tine