Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Hvala za redno fotoreportažo gradbenih del na ŽP Grosuplje
Zanima me, koliko bo hitrost preko postaje po zaključku prenove?
Vidim na fotografiji številka 5., da je bila sedaj 35km/h.
Zanima me, koliko bo hitrost preko postaje po zaključku prenove?
Vidim na fotografiji številka 5., da je bila sedaj 35km/h.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Tine, od kdaj je tole moja tema? Vselej dobrodošli prispevki prav vseh forumašev.
Velika hvala Tebi za tokratno poročilo . Jaz ravno končujem dopust. Postaje ob ponovnem snidenju očitno sploh ne bom prepoznal, tako hitro se spreminja.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Na eni od slik z Grosuplja sem videl dvopotno vozilo bager, ki ni od ŽGP oz. Donelli ali Geismar. Čigavo je, mogoče hrvaško od Pružnih gradevina?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Hydrema M 1700C, lastnik: Pružne građevine.
V projektni dokumentaciji je bilo zapisano, da bo prevozni tir (tir 2) imel v/max 80 km/h. Podatka za v odklon nisem našel. Je pa dejstvo, da danes odprta proga z Grosupljega proti Ljubljani ali Novemu mestu ne dopušča te hitrosti. V obe smeri je takoj za zadnjo postajno kretnico 70 km/h.
ŽP Grosuplje, 25. 8. 2021
Danes bom kratek. Je že @Tin€ pred kratkim lepo predstavil trenutno stanje.
Izkop jame centralnega podhoda na zahodni strani postaje ob Industrijski cesti je zaključen. V ozadju se vidi postajno zgradbo na kateri poteka menjava strešne kritine, kmalu gre v preobrazbo še fasada
Obseg gradbišča je iz dneva v dan večji. Uvoz na postajo iz novomeške smeri, ki poteka med nivojskim prehodom Cesta na Krko in novim nadvozom Taborska cesta, bo zaradi prilagoditev postajne tirne sheme deležen deviacije. Danes so na tem odseku delale tri ločene ekipe. Pri npr so se ukvarjali s podzemnimi vodi, nekje na polovici trase so odstranjevali rastlinje, v bližini nadvoza pa odstranjevali zemljino.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Verjetno na postaji Grosuplje ni bistvena prevozna hitrost, saj vsi potniški tukaj ustavljajo?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Drži, vsi potniški vlaki z novomeškega in kočevskega konca imajo postanek na Grosupljem. Se pa vseeno vsak dan zvrsti peščica strojnih voženj potniških garnitur, poleg je tu še tovorni promet. Resda v skromnih količinah, pa vendar. Kakor koli, vse kar bo nad 35 km/h, bo boljše.
Aljaž
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Poleg tega so kretnice na A strani dokaj oddaljene od potniških peronov, do tam bi Stadler lahko pospešil že kar do spodobne hitrosti če bi bila dovoljena. Trenutno pa tiste pol kilometra cijazi z nizko hitrostjo.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Aljaž, danes sem na hitro pokukal na ŽP Grosuplje ... v smeri osi tira, na katerem začasno stoji 51-156, v smeri proti postajnemu poslopju, je narejen en izkop bolj majhnega tlorisa (globine od daleč nisem mogel oceniti). Ali se kaj ve, za kakšen namen je ta izkop?
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Metod, ta manjši izkop je namenjen za komunikacijski jašek. V načrtu je to tako (modra linija) http://miniaturna-zeleznica.eu/galerije ... e_novo.jpg . Ko sem bil nazadnje tam, so me prosili, da ga ne slikam, saj je bilo nekaj narobe, zato tega jaška v mojem zadnjem poročilu tudi ni
Tine
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Tine, hvala za razlago. Opazil sem tudi izkop za jašek na drugem koncu (jugozahotna stran postaje ob bodočem tiru 5), pa mi je bilo tudi malo čudno. Sedaj je vse jasno.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Kretniški hišici so dnevi šteti. Menda je rušenje predvideno v prvih dneh oktobra. Takrat naj bi tudi promet s sedanjih tirov 3 in 4 preusmerili na nova tira 1 in 5. S tem da ima tisti del podhoda na jugozahodni strani pod tirom 5 trenutno zbetonirane stene, stropne plošče pa še ni, tudi opažev še ni pripravljenih. Prestopanje med vlakoma na tiru 1 in tiru 5 bo precej oteženo, potniki se bodo morali prebiti čez gradbišče.
Zadnjič spremenil mkx, dne 14.09.2021, 20:19, skupaj popravljeno 2 krat.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Glede na današnje stanje v tej točki bi rekel, da to ne bo komunikacijski jašek, ampak nekakšen kanalizacijski prepust (morda za odvajanje meteorne vode). Tisti dve cevi mi nikakor ne delujeta kot cevi za kakšne komunikacijske ali energetske kable.
LP, Metod
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Pa še dve fotografiji z dne 7.9.2021:
1) ostanki napajalnika, v ozadju pa vodovodna cev. Danes je že vse zasuto z gramozom kot delom spodnjega ustroja.
2) marsikatera kretnica na postaji je opremljena s takole "ambulatno ključavnico"
Postajno poslopje pa kar nekaj pacajo. Streha je v celoti odkrita, položena sekundarna kritina (folija) ... in to je to že več kot en teden. Očistno rabijo kakšen dež da spere prah s sekudnarne kritine (in namoči podstrešje)
1) ostanki napajalnika, v ozadju pa vodovodna cev. Danes je že vse zasuto z gramozom kot delom spodnjega ustroja.
2) marsikatera kretnica na postaji je opremljena s takole "ambulatno ključavnico"
Postajno poslopje pa kar nekaj pacajo. Streha je v celoti odkrita, položena sekundarna kritina (folija) ... in to je to že več kot en teden. Očistno rabijo kakšen dež da spere prah s sekudnarne kritine (in namoči podstrešje)
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Dolenjsko-Belokranjska železnica: danes in jutri
Zadnjič nisem hotel vpasti v debato, ker niti nisem točno vedel, ali govorimo o isti zadevi. Ja, tole bo prepust, čista novogradnja, na tem mikro območju do sedaj ni bilo nobenega sorodnega objekta. Odvajalo se bo meteorno vodo z vzhodnega obrobja postaje in medtirnih prostorov proti zahodu.mkx napisal/-a: ↑14.09.2021, 20:14Glede na današnje stanje v tej točki bi rekel, da to ne bo komunikacijski jašek, ampak nekakšen kanalizacijski prepust (morda za odvajanje meteorne vode). Tisti dve cevi mi nikakor ne delujeta kot cevi za kakšne komunikacijske ali energetske kable.
https://www.mkx.si/zeleznice/grosuplje_ ... repust.jpg
Aljaž