Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Odločevalci vejo, da je APB potreben, toda delali ga bodo na koncu in po etapah.
APB bi potrebovali že vsaj 10 let, žal pa so se hišo lotili graditi pri strehi in ne pri temeljih.
Prvi ukrep pri nadgradnji proge bi morale biti ENP z APB, nato bi morale slediti nadgradnje postaj sv tirnimi zvezami podhodi in podaljšanjem tirov. Nato pa bi se morali lotiti med postajnih odsekov. Mi smo pa vse obrnili ravno na glavo.
Žal, spet primer slabe prakse pri postopkih investicije.
APB bi potrebovali že vsaj 10 let, žal pa so se hišo lotili graditi pri strehi in ne pri temeljih.
Prvi ukrep pri nadgradnji proge bi morale biti ENP z APB, nato bi morale slediti nadgradnje postaj sv tirnimi zvezami podhodi in podaljšanjem tirov. Nato pa bi se morali lotiti med postajnih odsekov. Mi smo pa vse obrnili ravno na glavo.
Žal, spet primer slabe prakse pri postopkih investicije.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Jutri ob 11 uri naj bi odprli L50 (odsek Ljubljana - Brezovica). 20.1.2022 pa je gradbišče izgledalo takole https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/Brezovica/ (avtor fotografij: Igor Ličen).
Tine
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Zelo rad spremljam Vaša spremljanja gradbišč na naših progah! Ampak se mi pa zdi čudno, kot se na prvi sliki vidi, da je hitrost za vse vlake omejena na 50 km/h, kolikor vem je bila včasih 100 km/h. To se mi zdi totalno brezveze. Mogoče kdo pozna razlog za to? Pa ko že govorimo o hitrostih, ali naj bi bile hitrosti po obnovi tudi do 160 km/h (pa upam, da za vse vlake!)?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Odgovor je preprost. Če je na neki progi hitrost zmanjšana zaradi slabega stanja proge, običajno zmanjšajo progovno hitrost, posledično pa ni potrebno uvesti počasnih voženj.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
50 je verjetno zaradi gradbišča saj se dela selijo na desni tir, končne hitrosti bodo pa 160/140/120 razen če se ni kaj spremenilo.vidkrt napisal/-a: ↑26.01.2022, 19:05 Zelo rad spremljam Vaša spremljanja gradbišč na naših progah! Ampak se mi pa zdi čudno, kot se na prvi sliki vidi, da je hitrost za vse vlake omejena na 50 km/h, kolikor vem je bila včasih 100 km/h. To se mi zdi totalno brezveze. Mogoče kdo pozna razlog za to? Pa ko že govorimo o hitrostih, ali naj bi bile hitrosti po obnovi tudi do 160 km/h (pa upam, da za vse vlake!)?
Pa lep pozdrav
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Zaradi gradbišč se ne spreminja progovna hitrost in posledično vsi vozni redi.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Daj zresni se. In ne piši neumnosti.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Admin naj prispevek pobriše, hitri prsti.. .
Zadnjič spremenil desiro, dne 26.01.2022, 21:20, skupaj popravljeno 1 krat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Zakaj pa na 140 in 120 madona saj je ravnina.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Prehitro odgovoril na tvoj komentar, in nisem zasledil da si že sam vbistvu pojasnil isto kot jaz
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Lahko rečeva, da so točni odgovori skriti v 2.čl Prometnega pravilnika v točki 32, 45 in 67.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Niti ne, saj malo dvomim da je stanje proge takšno da je maksimalna progovna hitrost lahko le 50 km/h....
To je neka birokratska bedarija. Severno od nas vlaki mimo podobnih delovišč vozijo 80 ali pa celo 100 km/h. Je pa res da se tam delavci ki delajo npr. Na nadgradnji levega tira, ne šetajo prosto po prešernu po tiru po katerem se odvija reden promet....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
50 km/h na desnem tiru je, ker prenavljajo levega, 50 km/h na levem tiru je, ker bo promet kmalu stekel po njem in bodo prenavljali desnega.desiro napisal/-a: ↑27.01.2022, 11:28Niti ne, saj malo dvomim da je stanje proge takšno da je maksimalna progovna hitrost lahko le 50 km/h....
To je neka birokratska bedarija. Severno od nas vlaki mimo podobnih delovišč vozijo 80 ali pa celo 100 km/h. Je pa res da se tam delavci ki delajo npr. Na nadgradnji levega tira, ne šetajo prosto po prešernu po tiru po katerem se odvija reden promet....
Have a nice day!