Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Podpisana pogodba za izvedbo del v okviru nadgradnje železniške postaje Nova Gorica
https://www.gov.si/novice/2023-12-07-po ... va-gorica/
Danes pa tudi uradno, pika na i
Naj se v tej temi odslej piše, debatira, objavlja prispevke in fotografije gradbenih del nadgradnje postaje.
https://www.gov.si/novice/2023-12-07-po ... va-gorica/
Danes pa tudi uradno, pika na i
Naj se v tej temi odslej piše, debatira, objavlja prispevke in fotografije gradbenih del nadgradnje postaje.
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Kot največji letošnji dosežek sicer izpostavlja, da so v Novo Gorico uspeli pripeljati 50 milijonov evrov vredno naložbo na območju železniške postaje. »Ta ni bila tako samoumevna, saj je bilo z državo potrebnih kar precej usklajevanj in pogajanj, da smo podpisali pogodbo in da je izvajalec že uveden v delo. 8. januarja namreč začnejo dela pred novogoriško železniško postajo,« je na včerajšnji novinarski konferenci napovedal Samo Turel.
https://www.primorski.eu/goriska/pred-n ... -IB1506695
https://www.primorski.eu/goriska/pred-n ... -IB1506695
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Februarja začetek prenove železniške postaje in Trga Evrope
V začetku februarja se bodo predvidoma začela dela na območju novogoriške železniške postaje in Trga Evrope, osrednjih prizorišč Evropske prestolnice kulture. Na tem območju bo celo leto precej živahno, saj bo odprtih več gradbišč hkrati.
Prve dni februarja bo z gradbenimi deli za prenovo tirov, peronov, postajnega poslopja, ureditev novega podhoda in parkirišča za uporabnike, začela direkcija za infrastrukturo. Vodja projekta Darko Megla: "Zdaj se ureja vse potrebno za organizacijo gradbišča, potrebne dostopne poti, dobava materiala za začetek del, ki se bodo začela na postajnih tirih, za katere imamo trenutno že dovoljenja. Vsa dela nadgradnje pa bodo zaključena še pred začetkom EPK."
Februarja bodo stroji zabrneli tudi na Trgu Evrope in vseh treh cestah, ki se na italijanski strani priključujejo na trg. Trenutno tečejo pripravljalna dela, je pojasnil namestnik direktorja Tomaž Konrad: "Opravili smo pregled območja z vidika obstoja neeksplodiranih ubojnih sredstev, vse priglasitve za zapore na eni in drugi strani, najbolj pomembno pa je, da se koordiniramo s sosednjimi gradbišči. Vedeti moramo, da bosta že od začetka leta na tem območju najmanj dve veliki gradbišči, sredi leta pa še dve, in je zelo pomembno, da se koordinira časovnice."
Del investicij na tem območju čaka tudi Mestno občino Nova Gorica, ki bo prenovila nekdanje skladiščne prostore slovenskih železnic v EPIC, osrednje prizorišče EPK, stavbo SVTK v tako imenovano Super osmico in železničarski zdravstveni dom v informacijsko točko.
https://www.rtvslo.si/radio-koper/prisp ... ope/694469
V začetku februarja se bodo predvidoma začela dela na območju novogoriške železniške postaje in Trga Evrope, osrednjih prizorišč Evropske prestolnice kulture. Na tem območju bo celo leto precej živahno, saj bo odprtih več gradbišč hkrati.
Prve dni februarja bo z gradbenimi deli za prenovo tirov, peronov, postajnega poslopja, ureditev novega podhoda in parkirišča za uporabnike, začela direkcija za infrastrukturo. Vodja projekta Darko Megla: "Zdaj se ureja vse potrebno za organizacijo gradbišča, potrebne dostopne poti, dobava materiala za začetek del, ki se bodo začela na postajnih tirih, za katere imamo trenutno že dovoljenja. Vsa dela nadgradnje pa bodo zaključena še pred začetkom EPK."
Februarja bodo stroji zabrneli tudi na Trgu Evrope in vseh treh cestah, ki se na italijanski strani priključujejo na trg. Trenutno tečejo pripravljalna dela, je pojasnil namestnik direktorja Tomaž Konrad: "Opravili smo pregled območja z vidika obstoja neeksplodiranih ubojnih sredstev, vse priglasitve za zapore na eni in drugi strani, najbolj pomembno pa je, da se koordiniramo s sosednjimi gradbišči. Vedeti moramo, da bosta že od začetka leta na tem območju najmanj dve veliki gradbišči, sredi leta pa še dve, in je zelo pomembno, da se koordinira časovnice."
Del investicij na tem območju čaka tudi Mestno občino Nova Gorica, ki bo prenovila nekdanje skladiščne prostore slovenskih železnic v EPIC, osrednje prizorišče EPK, stavbo SVTK v tako imenovano Super osmico in železničarski zdravstveni dom v informacijsko točko.
https://www.rtvslo.si/radio-koper/prisp ... ope/694469
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Šest gradbišč na območju železniške postaje prinaša spremembe prometnega režima
Dostop za potnike do železniške postaje bo torej ves čas gradnje mogoč, parkirišča bodo omogočena pred železniškim zdravstvenim domom. Je pa že znano tudi to, da bo v času zapore prometa začasno ukinjena postaja mestnega avtobusa na območju železniške postaje, premaknjena bo na Erjavčevo ulico. Župan priporoča občanom, naj spremljajo javne objave.
Začetek del na Trgu Evrope in Fabianijevemu tridentu treh ulic je predviden prvi ali drugi teden v februarju, konec pa v novembru, medtem ko bo DRSI dela na poslopju železniške postaje začela 1. februarja, zaključila pa januarja prihodnje leto. Občinski del prenove se predvidoma začenja konec marca.
https://www.robin.si/lokalne-novice/ses ... ga-rezima/
Dostop za potnike do železniške postaje bo torej ves čas gradnje mogoč, parkirišča bodo omogočena pred železniškim zdravstvenim domom. Je pa že znano tudi to, da bo v času zapore prometa začasno ukinjena postaja mestnega avtobusa na območju železniške postaje, premaknjena bo na Erjavčevo ulico. Župan priporoča občanom, naj spremljajo javne objave.
Začetek del na Trgu Evrope in Fabianijevemu tridentu treh ulic je predviden prvi ali drugi teden v februarju, konec pa v novembru, medtem ko bo DRSI dela na poslopju železniške postaje začela 1. februarja, zaključila pa januarja prihodnje leto. Občinski del prenove se predvidoma začenja konec marca.
https://www.robin.si/lokalne-novice/ses ... ga-rezima/
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Začela se je prenova železniške postaje in Trga Evropa v Novi Gorici
image sharing
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/go ... ici/696932
image sharing
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/go ... ici/696932
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Ali ima kdo mogoče sliko nove tirne sheme po prenovi postaje?
<Želežničarski pozdrav!>
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Med prenovo jim ni dolgčas https://www.24ur.com/novice/slovenija/v ... ramov.html
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Danes so odkrili še eno 250kg bombo v bližini prve,kakor je videti po slikah niti nista zakopani prav globoko pod progo. Se pravi ali sta po vseh teh letih že "fuč",ali pa res te bombe rabijo toliko energije za detonacijo da jim vsakodnevne vibracije ko vlaki čez vozijo,ne pridejo do živega?
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Bombo vžge vžigalnik in ne vibracije v tleh pod progo. Če se vžigalnik ni aktiviral ob udarcu v tla, ga ne bodo aktivirale nobene vibracije. Zanimivo pa je, da so bombe tako plitvo, okoli 2 m, kar se lahko razloži z bombardiranjem iz nizke višine, menda je šlo za napad lovskih bombnikov. Zasledil sem pa tudi, da imata obe sedaj najdeni bombi kemijski vžigalnik na repu, spredaj pa samo kjer je običajno mehanski vžigalnik pa samo čep. Takšna konfiguracija bombe je značilna za bombardiranja iz nizkih višin saj bomba leti v dokaj majhnem koti proti površini. Obe bombi sta pa tipa MC-500lb, se pravi 500 funtni bombi (227 kg), v njih je pa 95 kg eksploziva. Več o bombi MC 500lbSe pravi ali sta po vseh teh letih že "fuč",ali pa res te bombe rabijo toliko energije za detonacijo da jim vsakodnevne vibracije ko vlaki čez vozijo,ne pridejo do živega?
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Hvala za odgovor,sem laik na tem področju,zato sem vprašal
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Koliko pa se takšni "tovori" res lahko vkopljejo v utrjena tla ob padcu? Upoštevati je treba, da govorimo o relativno utrjenem terenu (tirno območje) in ne kakšno mehko močvirje. In govorimo o balističnem telesu, kjer do eksplizije (in s tem bombnega kraterja) ni prišlo.
Glede na navedeno se meni 2m globine prej zdi "spodobno globoko" kot pa plitvo.
LP, Metod
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Kako globoko se bo bomba zarila v zemljo je odvisno ne samo od vrste terena temveč predvsem od hitrosti bombe in kota pod katerim zadene površino, kar pa je odvisno od načina bombardiranja, lahki in lovski bombniki odvržejo bombe iz majhne višine do nekaj 100 m in pod kotom maksimalno 30°. (sledi iz mehanike prostega pada za gimnazije). Vpadni kot je torej okoli 20-30° (celo pri vodoravnem bombardiranju iz višine 5000 m je kot okoli 45°) če upoštevamo tipično takratno hitrost hitrih lahkih bombnikov 150 m/s. Torej je bolj vprašanje kako daleč v zemlji je rila, saj je znano da pod površino izstrelek spremeni smer in lahko pod določenimi pogoji celo ponovno pokuka iz zemlje. Vsaj tako pravi Vojaška enciklopedija.....Glede na navedeno se meni 2m globine prej zdi "spodobno globoko" kot pa plitvo.
Imam pa občutek, da je za bombe (prebojne, oziroma tiste ki ne ekplsodiraji in telo ne razpade) zbit železniški nasip dokaj mehka stvar, saj jih niti beton ne ustavi kar tako hitro.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Kako je sedaj, ko je postaja v Novi Gorici razkopana, s prevozom tovora v in iz Salonit Anhovo (po novem Alpacem). Običajno je šlo za en ali dva para vlakov preko Sežane, včasih tudi preko Jesenic.
preglednik
Re: Nadgradnja železniške postaje Nova Gorica
Enako kot prej. Vlak ima samo postanek, brez ranžiranja.preglednik napisal/-a: ↑25.03.2024, 9:49 Kako je sedaj, ko je postaja v Novi Gorici razkopana, s prevozom tovora v in iz Salonit Anhovo (po novem Alpacem). Običajno je šlo za en ali dva para vlakov preko Sežane, včasih tudi preko Jesenic.