ASN, nadaljevanje...
Za varnost vse. Bolje 100x zastonj kot enkrav avto..Nejc napisal/-a:Potemtakem sta balizi aktivni, kadar so zapornice dvignjene? Potem je teh baliz 8; za vsak tir dve in vsako stran (za en NPr 4).
Kolikokrat je kaj ta baliza sprožila zasilno zaviranje..
MMG-sej bo kmalu konec. Nadvoz je že v zaključnih fazah...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Štore še zaenkrat ostanejo z balizami vred.
Če strojevodja javi, da sumi, da je prišlo do prisilnega zaviranja zaradi prevoza 500 Hz balize, potem sledi suspenz čuvaja nivojskega prehoda in dobi zamenjavo. Šele kasneje ugotavljajo, če je zaviranje sprožila 500 Hz baliza ali kaj drugega. Če ni bila 500 Hz baliza, potem pride zaporničar naslednji šiht v službo, drugače pa ne. Se pa zadeve beležijo, kdaj so zapornice dosegle spodnjo lego ter kdaj je vlak prevozil 500 Hz balizo, tako da se kar hitro ugotovi, ali ni mogoče zaviranja sprožil budnik ali prevelika hitrost po prevozu 1000 Hz balize (to je bilo kar aktualno pri signalu 132, dokler niso APBja spet vzpostavili v normalno delovanje).
Če strojevodja javi, da sumi, da je prišlo do prisilnega zaviranja zaradi prevoza 500 Hz balize, potem sledi suspenz čuvaja nivojskega prehoda in dobi zamenjavo. Šele kasneje ugotavljajo, če je zaviranje sprožila 500 Hz baliza ali kaj drugega. Če ni bila 500 Hz baliza, potem pride zaporničar naslednji šiht v službo, drugače pa ne. Se pa zadeve beležijo, kdaj so zapornice dosegle spodnjo lego ter kdaj je vlak prevozil 500 Hz balizo, tako da se kar hitro ugotovi, ali ni mogoče zaviranja sprožil budnik ali prevelika hitrost po prevozu 1000 Hz balize (to je bilo kar aktualno pri signalu 132, dokler niso APBja spet vzpostavili v normalno delovanje).
Kako pa je to izvedeno , glede na ročno zapiranje Npr-a?541 napisal/-a: Se pa zadeve beležijo, kdaj so zapornice dosegle spodnjo lego ter kdaj je vlak prevozil 500 Hz balizo, tako da se kar hitro ugotovi, ali ni mogoče zaviranja sprožil budnik ali prevelika hitrost po prevozu 1000 Hz balize (to je bilo kar aktualno pri signalu 132, dokler niso APBja spet vzpostavili v normalno delovanje).
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Menda je to izvedeno z nekimi stikali, saj navsezadnje skrajna vodoravna lega zapornic se mora kontrolirati zaradi (ne)delovanja ASN baliz. Ko je kakšna pizdarija, signalarji podajo poročilo, kjer je točno razvidno, koliko sekund po (oziroma pred ) doseženi skrajni legi zapornic je vlak prevozil balizo. In če je vlak prevozil balizo pred doseženo vodoravno lego zapornic, se šteje, da čuvaj ni zavaroval prehoda in sledi kar pač sledi... Poleg tega se določene motnje v delovanju teh zapornic javljajo celo kot motnja na določenih odsekih APB. Tako da tiste štiri "rajce" niso kar tako.
Skratka na teh prehodih ne bi želel delati, na cesti vedno gneča, na APBju je včasih toliko vlakov, da se še avtomatski NPRji (DK) ne utegnejo odpirati med vlaki. So pač narejeni za V maks 160 km/h, potem pa Fičoti, pa tovorni, pa reme ...
Skratka na teh prehodih ne bi želel delati, na cesti vedno gneča, na APBju je včasih toliko vlakov, da se še avtomatski NPRji (DK) ne utegnejo odpirati med vlaki. So pač narejeni za V maks 160 km/h, potem pa Fičoti, pa tovorni, pa reme ...
Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne.541 napisal/-a:Menda je to izvedeno z nekimi stikali, saj navsezadnje skrajna vodoravna lega zapornic se mora kontrolirati zaradi (ne)delovanja ASN baliz. Ko je kakšna pizdarija, signalarji podajo poročilo, kjer je točno razvidno, koliko sekund po (oziroma pred ) doseženi skrajni legi zapornic je vlak prevozil balizo. In če je vlak prevozil balizo pred doseženo vodoravno lego zapornic, se šteje, da čuvaj ni zavaroval prehoda in sledi kar pač sledi... Poleg tega se določene motnje v delovanju teh zapornic javljajo celo kot motnja na določenih odsekih APB. Tako da tiste štiri "rajce" niso kar tako.
Skratka na teh prehodih ne bi želel delati, na cesti vedno gneča, na APBju je včasih toliko vlakov, da se še avtomatski NPRji (DK) ne utegnejo odpirati med vlaki. So pač narejeni za V maks 160 km/h, potem pa Fičoti, pa tovorni, pa reme ...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Ja itak. Sem ti že zadnjič napisal , da so leta tu... Poanta je , da je bolj komplicirano kot sem mislil.541 napisal/-a:Cokla, baliza mora biti aktivna, ko so zapornice odprte, ko so zaprte, ne sme biti aktivna.cokla napisal/-a: Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Čemu razreševanje ASN, saj sta bili balizi že neaktivni zaradi lege prosto?Dolfe napisal/-a: . . .
No, ni bilo glih 100 metrov. V resnici jih je bilo prevoženih najmanj 550 metrov. In strojevodja je "razrešil" ASN s pomočjo iste tipke, ker je videl postavljen signal na PROSTO. S tem je bilo konec vašega "cincanja" in je lahko z normalno hitrostjo pripeljal v postajo.
Lp Signal
Zaradi tega , ker motornik še vedno kontrolira hitrost na svojem delu ASN-a. To nima veze s progovnim delom ASN-a.Signal napisal/-a:Čemu razreševanje ASN, saj sta bili balizi že neaktivni zaradi lege prosto?Dolfe napisal/-a: . . .
No, ni bilo glih 100 metrov. V resnici jih je bilo prevoženih najmanj 550 metrov. In strojevodja je "razrešil" ASN s pomočjo iste tipke, ker je videl postavljen signal na PROSTO. S tem je bilo konec vašega "cincanja" in je lahko z normalno hitrostjo pripeljal v postajo.
Lp Signal
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Zakaj mora biti enostavno, če je lahko zakomplicirano?cokla napisal/-a:Ja itak. Sem ti že zadnjič napisal , da so leta tu... Poanta je , da je bolj komplicirano kot sem mislil.541 napisal/-a:Cokla, baliza mora biti aktivna, ko so zapornice odprte, ko so zaprte, ne sme biti aktivna.cokla napisal/-a: Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne.
Re: ASN, nadaljevanje...
MMG, ali je baliza predsignala [preduvoznega, predkritnega signala] uglašena na 1000Hz, če kaže ta predsignal [preduvozni, predkritni signal] mirno zeleno luč ("Prosto") in utipajoči rumeni križ ("Pričakuj vožnjo do MTS, ki ni na zavorni razdalji")
Hvala, lep večer
Signal
Hvala, lep večer
Signal
Re: ASN, nadaljevanje...
Mislim, da nimamo nikjer predsignaliziranega "kratkega uvoza". Pravilnik to možnost sicer predvideva, v praksi pa zanj ni potrebe.
ASN 1000Hz baliza po mojem ne bi smela biti aktivna. Nikoli pa se ne vé, kaj jim šine na pamet in na papir.
ASN 1000Hz baliza po mojem ne bi smela biti aktivna. Nikoli pa se ne vé, kaj jim šine na pamet in na papir.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!