ASN, nadaljevanje...

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Potemtakem sta balizi aktivni, kadar so zapornice dvignjene? :hmm Potem je teh baliz 8; za vsak tir dve in vsako stran (za en NPr 4).

Kolikokrat je kaj ta baliza sprožila zasilno zaviranje.. :roll:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nejc napisal/-a:Potemtakem sta balizi aktivni, kadar so zapornice dvignjene? :hmm Potem je teh baliz 8; za vsak tir dve in vsako stran (za en NPr 4).

Kolikokrat je kaj ta baliza sprožila zasilno zaviranje.. :roll:
Za varnost vse. Bolje 100x zastonj kot enkrav avto.. :wink:

MMG-sej bo kmalu konec. Nadvoz je že v zaključnih fazah... [-o<
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:
MMG-sej bo kmalu konec. Nadvoz je že v zaključnih fazah... [-o<

OFF, za en meter in pol so ga zajebali. Popravljajo tristo na uro. press :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Štore še zaenkrat ostanejo z balizami vred.

Če strojevodja javi, da sumi, da je prišlo do prisilnega zaviranja zaradi prevoza 500 Hz balize, potem sledi suspenz čuvaja nivojskega prehoda in dobi zamenjavo. Šele kasneje ugotavljajo, če je zaviranje sprožila 500 Hz baliza ali kaj drugega. Če ni bila 500 Hz baliza, potem pride zaporničar naslednji šiht v službo, drugače pa ne. Se pa zadeve beležijo, kdaj so zapornice dosegle spodnjo lego ter kdaj je vlak prevozil 500 Hz balizo, tako da se kar hitro ugotovi, ali ni mogoče zaviranja sprožil budnik ali prevelika hitrost po prevozu 1000 Hz balize (to je bilo kar aktualno pri signalu 132, dokler niso APBja spet vzpostavili v normalno delovanje).
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a: Se pa zadeve beležijo, kdaj so zapornice dosegle spodnjo lego ter kdaj je vlak prevozil 500 Hz balizo, tako da se kar hitro ugotovi, ali ni mogoče zaviranja sprožil budnik ali prevelika hitrost po prevozu 1000 Hz balize (to je bilo kar aktualno pri signalu 132, dokler niso APBja spet vzpostavili v normalno delovanje).
Kako pa je to izvedeno , glede na ročno zapiranje Npr-a?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Menda je to izvedeno z nekimi stikali, saj navsezadnje skrajna vodoravna lega zapornic se mora kontrolirati zaradi (ne)delovanja ASN baliz. Ko je kakšna pizdarija, signalarji podajo poročilo, kjer je točno razvidno, koliko sekund po (oziroma pred :? ) doseženi skrajni legi zapornic je vlak prevozil balizo. In če je vlak prevozil balizo pred doseženo vodoravno lego zapornic, se šteje, da čuvaj ni zavaroval prehoda in sledi kar pač sledi... Poleg tega se določene motnje v delovanju teh zapornic javljajo celo kot motnja na določenih odsekih APB. Tako da tiste štiri "rajce" niso kar tako. :lol:

Skratka na teh prehodih ne bi želel delati, na cesti vedno gneča, na APBju je včasih toliko vlakov, da se še avtomatski NPRji (DK) ne utegnejo odpirati med vlaki. 8) So pač narejeni za V maks 160 km/h, potem pa Fičoti, pa tovorni, pa reme ...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:Menda je to izvedeno z nekimi stikali, saj navsezadnje skrajna vodoravna lega zapornic se mora kontrolirati zaradi (ne)delovanja ASN baliz. Ko je kakšna pizdarija, signalarji podajo poročilo, kjer je točno razvidno, koliko sekund po (oziroma pred :? ) doseženi skrajni legi zapornic je vlak prevozil balizo. In če je vlak prevozil balizo pred doseženo vodoravno lego zapornic, se šteje, da čuvaj ni zavaroval prehoda in sledi kar pač sledi... Poleg tega se določene motnje v delovanju teh zapornic javljajo celo kot motnja na določenih odsekih APB. Tako da tiste štiri "rajce" niso kar tako. :lol:

Skratka na teh prehodih ne bi želel delati, na cesti vedno gneča, na APBju je včasih toliko vlakov, da se še avtomatski NPRji (DK) ne utegnejo odpirati med vlaki. 8) So pač narejeni za V maks 160 km/h, potem pa Fičoti, pa tovorni, pa reme ...
Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne. :oops:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

cokla napisal/-a: Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne. :oops:
Cokla, baliza mora biti aktivna, ko so zapornice odprte, ko so zaprte, ne sme biti aktivna. :wink:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne. :oops:
Cokla, baliza mora biti aktivna, ko so zapornice odprte, ko so zaprte, ne sme biti aktivna. :wink:
Ja itak. Sem ti že zadnjič napisal , da so leta tu... 8) Poanta je , da je bolj komplicirano kot sem mislil.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Dolfe napisal/-a: . . .
No, ni bilo glih 100 metrov. V resnici jih je bilo prevoženih najmanj 550 metrov. In strojevodja je "razrešil" ASN s pomočjo iste tipke, ker je videl postavljen signal na PROSTO. S tem je bilo konec vašega "cincanja" in je lahko z normalno hitrostjo pripeljal v postajo.
Čemu razreševanje ASN, saj sta bili balizi že neaktivni zaradi lege prosto?

Lp Signal
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:
Dolfe napisal/-a: . . .
No, ni bilo glih 100 metrov. V resnici jih je bilo prevoženih najmanj 550 metrov. In strojevodja je "razrešil" ASN s pomočjo iste tipke, ker je videl postavljen signal na PROSTO. S tem je bilo konec vašega "cincanja" in je lahko z normalno hitrostjo pripeljal v postajo.
Čemu razreševanje ASN, saj sta bili balizi že neaktivni zaradi lege prosto?

Lp Signal
Zaradi tega , ker motornik še vedno kontrolira hitrost na svojem delu ASN-a. To nima veze s progovnim delom ASN-a.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

cokla napisal/-a:
541 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Potem je to bolj komplicirano kot sem mislil. Sem mislil , da kos so zapornice je zaprte je balisa aktivna , ko niso pač ne. :oops:
Cokla, baliza mora biti aktivna, ko so zapornice odprte, ko so zaprte, ne sme biti aktivna. :wink:
Ja itak. Sem ti že zadnjič napisal , da so leta tu... 8) Poanta je , da je bolj komplicirano kot sem mislil.
Zakaj mora biti enostavno, če je lahko zakomplicirano? :wink:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nejc napisal/-a: Zakaj mora biti enostavno, če je lahko zakomplicirano? :wink:
Zato, ker je to ŽELEZNICA. :D
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: ASN, nadaljevanje...

Odgovor Napisal/-a Signal »

MMG, ali je baliza predsignala [preduvoznega, predkritnega signala] uglašena na 1000Hz, če kaže ta predsignal [preduvozni, predkritni signal] mirno zeleno luč ("Prosto") in utipajoči rumeni križ ("Pričakuj vožnjo do MTS, ki ni na zavorni razdalji") :?:

Hvala, lep večer
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: ASN, nadaljevanje...

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Mislim, da nimamo nikjer predsignaliziranega "kratkega uvoza". Pravilnik to možnost sicer predvideva, v praksi pa zanj ni potrebe.

ASN 1000Hz baliza po mojem ne bi smela biti aktivna. Nikoli pa se ne vé, kaj jim šine na pamet in na papir. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori