Če je to začetno sito, potem naslednikov zate ni prav dosti v vrstiNurmi napisal/-a:Za začetek vsaj pismeni....
Zapustil nas je dragi sodelavec. Do pogreba bo ležal na delovnem mestu.
Če je to začetno sito, potem naslednikov zate ni prav dosti v vrstiNurmi napisal/-a:Za začetek vsaj pismeni....
Po vrsti:andrazon napisal/-a:Eno vprašanje, ker mi še ni čist vse jasno.
Najprej se je treba na raspis prijavit. Če te sprejmejo, pa še izpot narediš. Če sm se kej zmotu me prosim pošravite. Ali je strojna smer izobrazde primerna tudi za električne lokomotive.
LP Andraž
me malce bega. A je še vedno tako ali se testira le na nekih "reprezentančnih" tipih in se potem doda izpit za dodatne serije? Mislim, da je bilo že povedano, da nekateri imajo izpit samo za dieselske lokomotive, nekateri imajo dodane električne, pa spet ne vse (brez recimo 541 serije)...? Ali je pač izpit vezan na aktualne serije za kandidata?Med tem strojevodski kandidat pod nadzorom mentorja prevozi najmanj 5.000 km, na vseh serijah lokomotiv
S strojnim faksom imaš zagoto manj možnosti, če jih sploh imaš.andrazon napisal/-a:...Me pa še neki mičkenga zanima, ker ma več možnosti, da ga vzamejo. Tist s sredno s strojno, al rist s strojnmu faksm.
LP Andraž
Sámo vožnjo kot zaključek, pod očesom državne komisije. Vse ostalo je za vse serije enako. Torej, poznavanje-odkrivanje napak, z vožnjo. Le da je tu prisotna le notranja komisija.Jembah napisal/-a:Strojevodski izpit naredis z t.i. osnovno lokomotivo. Potem pa moras narediti se uporabnostna dovoljenja za vsako serijo posebej.
A ti bi šel namesto v srednjo šolo kar na faks?andrazon napisal/-a:Škoda, ker men starši ne pustijo na sredno strojno, me pa pustijo na strojn faks.
LP Andraž
Nima veze, kakšno je mnenje staršev, srednjo šolo si mora izbrati vsak sam, saj je le ta pomemben del v življenju posameznika. Saj nebodo starši hodili k pouku, pa kasneje tudi ne v službo namesto tebe, ali pač?andrazon napisal/-a:Škoda, ker men starši ne pustijo na sredno strojno, me pa pustijo na strojn faks.
LP Andraž