Adria Transport

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a suha » 13.01.2018, 14:55

Koliko pa je ta lokomotiva zmogljiva v primerjavi z našimi Živami (541)?

Pred leti sem nekje prebral da tako zmogljive serije (hitrost, moč...), kot so Taurusi od SŽja, pa mislim da še od ÖBBja in Adrie, še dolgo ne bodo izdelali pri modelu Vectron. Vzrok je bil, da preprosto ni povpraševanja, ali nekaj takega.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2569
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.01.2018, 16:07

Popolnoma enako moč in težo ima, kot 541. Razen, če ima last mile, je še dve toni težji. Last mile, pa služi samo do 5 promilov. Prodan pa že v več kot 700 primerkih.

541 oziroma ES 65 U2 in U4, sta pa posebni izvedenki družine eurosprinter in sta bili narejeni posebej za Avstrijske železnice (za Avstrijce narejeni v Linzu in ne Munchenu). Zato pa so tudi tako zanesljivi in najbolj cenjeni v Evropi. Ostali, ki so pa kupili tauruse pa so dobili del "torte", ki so si jo naročili Avstrijci. Zato pa tudi imajo starejši taurusi tonsko lestvico. U4 je prišla naknadno (5 let kasneje), kot zamenjava za F4, spet na željo Avstrijcev.

Je pa bila 541-101, prva in edina na testu za 1,5 kV na Nizozemskem.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2569
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.01.2018, 17:15

igor72 napisal/-a:
holding napisal/-a:...očitno sta Adria Transport in SŽ-Tovorni Promet v dobrih prijateljsko poslovih odnosih.... :roll: ....

Sta, ko ADT nima svojih vlakov, oziroma ne vem če nimajo zadnje čase kar nonstop eno lok s katero delajo doprege, peljejo kakšen vlak...


Verjetno bo danes malo drugače...PPD ima dva regana, SŽ dobi doprego iz Kopra s strojevodjo, LTE, pomaga čez Semmering, SLB čez Ture, GKB (delni lastnik adrie in LTE-ja) in SLB v Avstrijski lasti...zaključek naredite sami... :wink:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1662
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a holding » 13.01.2018, 17:51

...."mult..kulti".... :thumbupl ....bi rekl' danes....
...za $ več.... (v Evropi pa za € več), je (bilo) pa vedno... :idea: ........če dosežeš to razvojno stopnjo '....
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 13.01.2018, 18:39

Re 4/4 napisal/-a:... Prodan pa že v več kot 700 primerkih.


Je pa bila 541-101, prva in edina na testu za 1,5 kV na Nizozemskem.

Veste mogoče v katerih Vectronih je Last-Mile?
Kot vem je bil tudi 1216 050 na testiranjih na Nizozemskem.Veste mogoče kateri odjemiki toka so predvideni za 1,5kV?
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2569
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.01.2018, 19:36

maxima napisal/-a:Veste mogoče v katerih Vectronih je Last-Mile?
Kot vem je bil tudi 1216 050 na testiranjih na Nizozemskem.Veste mogoče kateri odjemiki toka so predvideni za 1,5kV?


Na Finskih (last-mile z dvema motorjema),Hectorrail-ovih, GySEV-ih bodočih ÖBB, ter seveda na tistih, katerih je lastnik Siemens. Morda je še kakšen..

Drži, rekordekra je bila na Nizozemskem eno leto kasneje kot 541-101, vendar so jo "gnali" na Betuweroute, ki je elektrificirana z 25 kV. Odjemnik za 1,5 kV nima namontiranega noben taurus (uporablja se 3 kV, ker je ta povezan direktno v pretvornik), ker je to samo bila opcija, če si hotel kupiti lokomotivo za 1,5 kV. Te opcije ni uporabil nihče, ker je Siemens dve leti pred prvim MS taurusom, ki so ga želeli pri ÖBB začel prodajti helge. Dobil okoli 200 naročil in jih potem, po 2 letih prenehal izdelovati. Verjetno zato, ker je bilo neumesno imeti dva programa v tistih letih z F4 in U4, ker je U4 univerzalna, trg liberalizacije pa še ni deloval tako, kot danes. Prav tako Siemens z U2 in U4 ni imel (in še danes nima) konkurenčne lokomotive. Francoske "26-ke", so bile zastarele že v 90', Italijani propadali, ADtranz je imel samo 101-ko, ki ni bila za tovorce, potem pa počasi zmanjkalo takrat... :roll:
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 20.01.2018, 17:36

No pa smo dočakali tudi 193 822. Prišel je na vlaku 42581 iz Madžarske za Koper. Trenutno se nahaja nekje med Divačo in Rodikom kot doprega istemu vlaku (zamenjala ga je namreč Vanja/ 1216 922). Evo še link od mojih dveh fotografij na FB, da se spet kdo ne bo pritoževal: https://m.facebook.com/100011359766102/ ... d%3D&mdf=1
Lp,Rok
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 21.01.2018, 18:21

http://railcolornews.com/2001/01/21/eu- ... transport/ Evo, moji fotografiji iz Divače, in fotografija Norberta Tilai-a iz Hegyeshalom-a
Lp,Rok
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3913
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.01.2018, 9:07

zanimivo, Railcolornet piše, ISO kratice držav,
Its UIC raster tells that its country specific package has been changed into DE/AT/HU/PL/CZ/SK/RO/HR/SI. The locomotive has not been cleared yet for PL/CZ/SK/RO yet.


na lokomotivi pa je napisana neostandardizirana kratica SLO. Kdaj so Hrvati že opostuli tisto svojo CRO-tenlandio, mi pa še kar gonimo neko tričrkovno izmišljotino SLO.

LPL
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 22.01.2018, 16:14

Sej na nekaterih lohomotivah sem opazil tudi SI.
Lp,Rok
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3913
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.01.2018, 16:19

Sej na nekaterih lohomotivah sem opazil tudi SI.


Saj v tem je hec, ljudje pišejo kar hočejo. večina pa jih sploih ne ve kakšna je pravilna 2 ali 3 črkovna oznaka lastne domovine.

Maxima, sedaj pa eno osebno vprašanje, recimo bolj za hec, ali si sluučajno iz okolice Rovt, ko pišeš lohomotiva. Moj oče, rodovina bolj na rovtarski konec okolice Logatca, je namreč v šoli imel stalno težave s g/h. Dokler ga niso podučili, da v primeru da slučajno pade v Ljubljanico, se naj ne dere "Pomahajte!"

LPL
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 22.01.2018, 16:31

Sem se zatipkal. Na tipkovnici imam "H" in ''K'' blizu, pa nisem preveril kaj sem napisal. Sem pa iz Divače.
Zanimiva anekdota :wink:
Kot vem tiste oznake napišejo v tovarni. Ali se motim?
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2569
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.01.2018, 9:06

maxima napisal/-a:Kot vem tiste oznake napišejo v tovarni. Ali se motim?


Oznake so nakepke, kot številke od revizij. Te se nalepijo lahko v tovarni ali naknadno.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 297
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a maxima » 23.01.2018, 16:48

Ja, na tega Vektrona, mislim so jih dali v tovarni
Lp,Rok
IvekMB
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 03.11.2017, 11:23

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a IvekMB » 08.02.2018, 20:56

Dober večer,
https://m.youtube.com/watch?v=x9wezLE-DPk
2214ton težki in 427m dolgi vlak Adrie Transporta iz Dobove za Villa Opicine posnet konec lanskega leta.
Lp,Ivek

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov