RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 592
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a trocken » 14.10.2014, 17:18

Sem videl to, šel sem z avtom tam mimo (spodaj) okoli pol šestih. Mislim, da je bil že disel tam, vsaj tako se mi je zdelo v tisti temi. Je bilo pa stanje, roko na srce tudi na cesti tam obupno, nevihta je spravila vse po tleh.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 14.10.2014, 17:33

Vse drži.Nevihta je bila ob 22 zvečer.Nalet pa 3.50 zjutraj.6 ur nima kdo poslati motorne drezine na pregled proge.Raje pošljejo vlak s potniki in voznoredno hitrostjo.Čestitam Infra!!! :thumbupr
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Tomy » 14.10.2014, 17:40

@Nurmi, morda bom neumnost bleknil: ali ni "izvidniškega" vlaka? Menda je zjutraj na dravski progi prvi vlak "izvidniški"...

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 14.10.2014, 17:48

Je izvidniški seveda je.4200 naložen s potniki in voznoredno hitrostjo.Na Gorenjski strani pobira drevesa in skale pa 4201 z delavci za Bohinj ob 4.07 iz Jesenic.Tudi izvidniški. :) jaz se samo še smejem.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 195
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 14.10.2014, 18:48

Isto se je dogajalo pozimi z žledom. Po žledolomu znajo požagat drevje, prej niso znali :?: Bohinjka ne bi imela nobenih težav, problem je, ker je progovni pas slabo očiščen.[-o<
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a SIMY » 14.10.2014, 21:43

Hja sej so vse proge iste,ko se naredi lahko takoj popravijo prej pa ne,kljub velikim opozorilom.
Večni problem na stranskih progah so pozimi ko vlak ne vozi tako pogosto , napluženi nivojski prehodi ,kljub temu da morajo vozniki plugov,plug na nivojskem prehodu dvigniti ga le ti NE,zdaj si pa predstavljajte motorko ki se z 80km/h na uro zaleti v pol metra velik kup zmrzjenega snega in kamenja.Vsako leto isto pa nikomu nič.Dokler ne bo nekje dol padlo pa kak mrtev,pol mogoče.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1092
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 15.10.2014, 4:18

SIMY napisal/-a:Hja sej so vse proge iste,ko se naredi lahko takoj popravijo prej pa ne,kljub velikim opozorilom.


Tudi to je značilnost tele naše preljube nam države.
Zlasti na stranskih progah, kjer je železnšiko zemljišče široko malce več kot švelar, nima nihče jajc, da bi posekal kakšno drevo. So bili že prevečkrat po sodiščih, kjer so v večini primerov pravdo dobili lastniki tistih češpelj in smrekic. Je veliko lažje vpeljati počasno vožnjo zaradi nepreglednosti kakšnega NPr (Litija), zaradi snega pa vožnjo po preglednosti proge (30 km/h). Očitno je predrago in prezahtevno organizirati, da bi šli delavci SVP pred prvim vlakom s TMD in očistili žlebove na NPr-ih, odbili kakšno vejo ali celo drevo s proge. Ja seveda, je treba prometniku plačat neprekinjeno nočno, pa ene štirim od SVP nočni šiht, pa intervencijo pa podnevi ga nebo v službi pa..... Izgleda, da je ceneje kakšna šipa na špegel na vlaku, kot pa vse to. Saj škodo itak plača zavarovalnica, nočne pa ne :mrgreen:
Borba proti zimi je le na papirju, kjer se vsako popravlja le datum veljavnosti. Kaj več kot odmetavanje gramoza izpod ostric na kretnicah se še ni zgodilo. Za kakšno čiščenje progovnega pasu mora SVP najeti zunanje izvajalce. Svojih delavcev ima glih za čuvaja skupine, pa ene dva za veje odmetavati. Saj je menda preveč ljudi na SŽ :mrgreen:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.10.2014, 7:24

1216-001 napisal/-a:Zakaj pa SŽ raje ne vozi čez Gorico, ko je tako stanje.

Kar se spomnim, je bil zmeraj ob večjih delih na primorski progi urejen obvoz vsaj nekaterih vlakov čez Novo Gorico. Na primer tuneli pri Ležečah, razni remonti itd. Sedaj pa naenkrat to ni več aktualno, čeprav je proga ostala ista in na isti lokaciji kot prej pa še kakšnih 40 km krajša od Kopra do Jesenic. Možnost je še zmeraj ista, torej odločitev, da ne bodo vozili ni ekonomska, temveč politična. To me pa skrbi.
Po drugi strani pa gradijo stolpe za GSMR, kdo jih razume?
preglednik
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a SIMY » 15.10.2014, 7:41

GSMR financira EU in gre za namenski denar ki ga ne moreš porabljati za druge namene.Sigurno EU deluje na način da bo nekoč GSMR obvezen na vlečnih vozilih,in ko bo zna dosti voznega parka od SŽ odpasti,tujci pa tak že vsi imajo GSMR in evo ti ga na progah SŽ.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.10.2014, 7:59

SYMY, če so SŽ tako nesposobne, da ne bodo uvedle GSMR na vozila si tudi ne zaslužijo nadaljnjega opravljanja prevozniške dejavnosti. Jo pač naj upravljajo komercialno uspešne firme, domače ali tuje. Za gospodarstvo in državljane je pomemben samo servis in ne kdo je lastnik podjetja.
Sicer je pa s SŽ tako, da danes tako rekoč ne moreš priti iz Maribora v Lj (dva direktna vlaka, ki nista potniška, torej stanje kot pred 50 leti), da ne govorimo o misiji nemogoče, potovati iz Mb v Koper z vlakom. Zanimivo je pa, da država še vedno daje nadomestilo za opravljanje potniškega prometa, ki ga na primorskem ni, v smeri Ce-Mb pa je omejen. Za avtobusni prevoz res nima smisla plačevati večja nadomestila, kakor jih dobe avtobusni prevozniki, saj to pomeni direktno državno podporo izbrani firmi.

LPL
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a mateja » 15.10.2014, 9:19

Pri zapori gorenjske proge je takoj RCA na Bohinjki. SŽ? Ne duha ne sluha.

SŽ me spominja na Pošto Slovenije. V času, ko je naročanje po internetu nekaj vsakdanjega, je najmanjši problem naročiti izdelek iz ZDA, Kitajske ali Nemčije, še največja težava je dostava prek njih. Tuja dostavljalska služba prej telefonira, vse se da zmenit, dostava Pošte pa uleti, ko si v službi. Potem se pa lahko začne kalvarija.

Manjše poslovalnice zapirajo po tekočem traku ali pa jih imajo odprte po dve uri na dan, potem pa se čudijo, zakaj stranke iščejo drugačne možnosti. V večjih poslovalnicah težko kupiš kuverto in znamko ali dvigneš priporočeno pismo (core business), ker moraš počakati, da stranki pred teboj prodajo igračke … Včasih se na pošti počutim, kot da sem v Mercatorju.

Podobna zgodba je s SŽ. Potnike se vozi z avtobusi, infrastruktura razpada, tovorni vlaki ob zapori stojijo, konkurenca pa vozi po Bohinjki.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1361
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.10.2014, 9:41

V kratkem bodo začele SŽ voziti po Avstriji. To verjetno pomeni počasen propad sistema OBB, RCA in vsega kar sedaj operira tam gori in nam hodi v zelje tukaj pri nas :)
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.10.2014, 9:52

Preglednik, a ti to resno?

K Matejinemu bi pa dodal samo to, ne mi kritizirat pošto, vsaj za nas meščane je boljša kot vsi UPS in podobnega smetja. Res, da ti pusti dopoldne obvestilo v kaslcu, toda proti večeru lahko mirno dvigneš. S komercialnimi poštami pa stalno en cirkus, kdaj in kje lahko dvigneš, po možnosti kakih 15 km vstran (lastnoročna izkušnja), no včasih ti po dolgem pregovarjanju dostavijo tudi v službo. Skratka po mojih izkušnjah (in sodeč po pismih bralcev v dnevnem časopisju) se storitve Pošte ne da primerjati s komercialnimi poštami glede kvalitete, pa tudi hitrost dostave, vsaj iz iz Nemčije, je vzorna, kar ni nujno za komercialne pošte (lastne izkušnje, ko sem lahko na računalniku sledil, kako darilo počiva pred Božičem po Evropskih skladiščih.

LPL

LPL
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a mateja » 15.10.2014, 10:35

Ljubitelj, ne želim preveč zaiti s teme, hotela sem le povedati, da pri privatnikih opažam fleksibilnost, pri slovenskih državnih podjetjih pa ne. Še core business jim dela težave.

Če se vrnem na temo – tuja firma ob zaporah na glavni progi vozi po Bohinjki, domača pa ne. Slednja je vozila, ko je bila primorska proga res fuč (žled letos). Takrat so celo spravili nekaj vlakov na obvoz, ki baje (po interpretaciji šefov SŽ) ne obstaja.

Ne morem se znebiti občutka, da bi konkurenca redno vozila po Bohinjki, če ne bi obstajala želja nekaterih v tej deželi, da se Bohinjko spravi v dokončen propad. Ker drugače si ne znam razlagati trenutnega stanja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.10.2014, 13:08

mateja,
tvoje sklepanje je verjetno malo prehitro. Niso toliko pametni, da bi hoteli likvidirati Bohinjko, so pa toliko nesposobni, da jim bo to uspelo kar nehote. Drugače si človek izjav o neobstoju obvozne proge ne zna razlagati. A ni enostavneje ustaviti vlake ob zaporah, ukiniti potniški promet na primorki z izgovorom, da za potniške ni tras ob prazni obvozni progi za tovorne, ki je med brati celo krajša in bi ob primerni organiziranosti lahko pobrala kar nekaj obvoznih vlakov, saj je le malo vlakov, ki presegajo obremenitev 20t/os.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost