RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 249
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 18.06.2015, 0:10

RCA na Solkanskem viaduktu. Foto: Luka Boltar
Slika
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 312
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a električar » 19.06.2015, 20:01

RCA na Solkanskem viaduktu. Foto: Luka Boltar

Lep prizor. Tale pošiljka (in gotovo še mnoge) nima nad 20t/os. Torej bi bilo možno tovrstne vlake preusmerjati po bohinjki in s tem razbremeniti notranjsko progo.

lp
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 108
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Kranj

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a nejko077 » 29.06.2015, 22:10

RCA je peljal herkulersa na Hrvaško.

Povezava na video
LP

Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a primožflori » 11.07.2015, 20:02

Bača pri Modreju 5.7.2015
Slika
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a OBB » 11.07.2015, 20:28

Upam da bo še več RCA-jev na Bohinjki.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 689
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 14.09.2015, 20:15

Slika
Slika
Slika
Slika
Naš novo pridobljeni posel pred razkladanjem v luki Koper. Ali drugače rečeno Kitajci imajo denar.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 631
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a trocken » 14.09.2015, 21:01

Super!
Čim več jih zvozite po Bohinjki, da se bodo Kitajci naužili še svežega alpskega zraka...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3527
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.09.2015, 9:13

Pa jih vozite od fabrike do luke, ali prevzamete vmes?
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 689
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 15.09.2015, 12:10

Logist je ATG (Avto transport gesellschaft )prevoz pa je od tovarne pa do luke v okviru RCG (Rail cargo grup).Se pravi po Madžarski RCH,po Avstriji RCA in po Sloveniji RCC Slovenija (Rail cargo carrier Slovenija)kar je novi naziv firme ,ki ne bo več
podružnica ampar se bo preoblikovala v samostojni D.o.o.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1507
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.09.2015, 12:22

Mislim, da jih gre bolj malo po Bohinjki
preglednik
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Dino S » 15.09.2015, 19:47

Mercedesi, in to S klasa, kar na odprtih vagonih in brez zaščite na avtomobilih... Zanimivo.
...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 631
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a trocken » 16.09.2015, 21:49

Rad bi postavil sledeče vprašanje. Kot se vidi, je Bohinjka kar zanimiva za RCA za prevoz praznih vagonov. Uporabnina za progo je manjša, proga je krajša, vlaki so itak lahki. Kadar se dobi luknje v voznem redu (in teh je predvsem v nočnih luknjah veliko) so lahko tudi dolgi. Verjetno je bolje izkoristiti glavno progo za polne vlake, praznina pa je primerna tudi za Bohinjko.
Verjetno bi bilo razmerje še bolj ugodno, ko govorimo o vlakih, ki vozijo po Pontebani proti Trstu. Tam sicer v večini vozijo kontejnerski "shuttli", ki se polnijo v obe strani, verjetno pa je uporabnina proge še nekajkrat višja kot pri nas.
Je torej opcija, da bi praznino (če le ta sploh je) RCA vozil po cenejši varianti preko Sežane in Nove Gorice nazaj v Avstrijo ? Prihranki bi bili verjetno kar veliki.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 17.09.2015, 8:57

trocken napisal/-a:Uporabnina za progo je manjša,

A ni bilo rečeno, da je uporabnina na Bohinjki višja?
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 631
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a trocken » 17.09.2015, 10:10

LJ363 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Uporabnina za progo je manjša,

A ni bilo rečeno, da je uporabnina na Bohinjki višja?

Gledal sem "akt o določitvi uporabnine za uporabo javne železniške infrastrukture v RS"
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 689
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 17.09.2015, 20:32

trocken napisal/-a:Rad bi postavil sledeče vprašanje. Kot se vidi, je Bohinjka kar zanimiva za RCA za prevoz praznih vagonov. Uporabnina za progo je manjša, proga je krajša, vlaki so itak lahki. Kadar se dobi luknje v voznem redu (in teh je predvsem v nočnih luknjah veliko) so lahko tudi dolgi. Verjetno je bolje izkoristiti glavno progo za polne vlake, praznina pa je primerna tudi za Bohinjko.
Verjetno bi bilo razmerje še bolj ugodno, ko govorimo o vlakih, ki vozijo po Pontebani proti Trstu. Tam sicer v večini vozijo kontejnerski "shuttli", ki se polnijo v obe strani, verjetno pa je uporabnina proge še nekajkrat višja kot pri nas.
Je torej opcija, da bi praznino (če le ta sploh je) RCA vozil po cenejši varianti preko Sežane in Nove Gorice nazaj v Avstrijo ? Prihranki bi bili verjetno kar veliki.


V Koper se vse vozi z eloki in in za nazaj po Bohinjki nimaš dizlov.Bohinjka pride v poštev samo pri obvozih ko je že za dol splanirana mašina.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov