.....a bo proslava...................maxima napisal/-a:Helga je prišla
189 155
RCA
Re: RCA
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: RCA
Menda je pričetek rednih voženj RCA - ja po Bohinjki samo še stvar dni. Ali se že točno ve vozni red omenjenega vlaka in ob katerih dnevih bo vozil. Ker krožijo zelo različne informacije.
Re: RCA
Govorilo se je da naj bi vozilo dopoldan proti Sežani, ampak dokler bodo ponoči prekinitve, čudeža lih ni za pričakovat...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Aha, zato pa OeBB na trgu išče 19 rabljenih herculesov.trocken napisal/-a:Menda je pričetek rednih voženj RCA - ja po Bohinjki samo še stvar dni.
Re: RCA
Šlo naj bi za prevoz avtomobilov Audi največ petkrat tedensko. Seveda če bo stvar sploh stekla saj se trenutno vlaki RCCja in Adrije s strani upravljalca železniške infrastrukture SŽ blokirajo po medpotnih postajah in rabijo za pot do Kopra po več dni.
Seveda pa to za organizatorje prevozov ne pride v poštev.
Seveda pa to za organizatorje prevozov ne pride v poštev.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Re: RCA
Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne....1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Jesenice-Anhovo je dovoljena dolžina 480 m (- mašina je 460 m) na odseku Anhovo-Sežana pa bi bil vlak lahko dolg 510 m (brez mašine 490m)
Na jeseniški pa je dovoljena dolžina 515 m. Prav velike razlike v dolžini vlaka med progama ni (1 lajka)
Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
Re: RCA
Na jeseniški progi poteka tudi potniški promet, za razliko od koprske, kjer bomo nanj čakali še vse do konca junija...Regan 664 napisal/-a:Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne....1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Re: RCA
....teoretično že, v praksi pa bolj malo uporabno..... ....Regan 664 napisal/-a: Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
..Lesce Bled: 1. in 2. tir po cca 600 metrov.....toda to sta peronizirana tira, vsi potniški imajo postanke, precej križanj potniških, 1. tir samo 100m uporabnega perona takoj za/pred IS, tako da je za vagonske mednarodne potniške skoraj neuporaben (postaja nezasedena, daljinsko vodena) 2. tir glavni prevozni...... ...tir 3 in 4, ki največ prideta v poštev za tovorne, pa 470 in 390 metrov...
...Kranj: tir 6 je OK, 5 in 4 sta peronizirana (potniški vlaki, vsi imajo postanek, križanja potniških, itd..) 3 in 2 sta pa tud bolj slabo uporabna za več kot 350 metrske vlake (dostop na peron)....
..Šk. Loka in Medvode: najdaljša tira (čez 700 metrov), sta hkrati glavna prevozna tira, vse ostalo pa cigu-migu....
..edino Podnart je za silo spodobna postaja z 700 metrskimi tiri...(ampak samo tremi, pa je kar nekaj voznorednih križanj potniških)....
...vsi dostopi na perone na vsej Gorenjki pa so nivojski - preko tirov - pa vse (razen Kranja in Vižmarij) nezasedeno...
..skratka: od polnoči do 5.-ih so te dolžine neomejeno uporabne....sicer pa v glavnem (razen na račun zamud potniških) NE....
...no, pa Vižmarje, ta je pa OK.... ...
Re: RCA
Kako pa je dolžino postajnih tirov na Bohinjki. Verjetno bi se dalo nekatere porihtati tudi s sorazmerno nizkimi stroški. Recimo Podbrdo ima še dosti prostora s podaljšanjem tira v predor, tudi Grahovo ima prostorske zmožnosti proti jugu.
Re: RCA
...v Boh Bistrici in na Mostu na Soči bi pasalo po 100 metrov več (kar pa praktično ni izvedljivo), Podbrdo in Grahovo sta kar v redu.... ...seveda, če govorimo o 500 metrskih vlakih....(predpotopno po @ljubiteljevih kriterijih)....
Re: RCA
Ni problem v tehničnih karakteristikah infrastrukture,ampak kot sem že v eni drugi temi zapisal so druga ozadja. Saj veš kako je to v Sloveniji (Ni važno če ne bomo imeli kam po mleko,samo naj sosedu crkne krava).Regan 664 napisal/-a:Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne....1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Jesenice-Anhovo je dovoljena dolžina 480 m (- mašina je 460 m) na odseku Anhovo-Sežana pa bi bil vlak lahko dolg 510 m (brez mašine 490m)
Na jeseniški pa je dovoljena dolžina 515 m. Prav velike razlike v dolžini vlaka med progama ni (1 lajka)
Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
Trenutno se ta debeli prašiči drenjajo okoli korita kateri bo prišel do večjega in bolšega zalogaja.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska