RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a bronz »

maxima napisal/-a:Helga je prišla :-D =D>
189 155
.....a bo proslava...................
Ni ga junaka...............................................................................................................
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a trocken »

Menda je pričetek rednih voženj RCA - ja po Bohinjki samo še stvar dni. Ali se že točno ve vozni red omenjenega vlaka in ob katerih dnevih bo vozil. Ker krožijo zelo različne informacije.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Govorilo se je da naj bi vozilo dopoldan proti Sežani, ampak dokler bodo ponoči prekinitve, čudeža lih ni za pričakovat... =D>
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

A kdo kaj konkretnega ve o teh rednih vožnjah?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trocken napisal/-a:Menda je pričetek rednih voženj RCA - ja po Bohinjki samo še stvar dni.
Aha, zato pa OeBB na trgu išče 19 rabljenih herculesov.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Šlo naj bi za prevoz avtomobilov Audi največ petkrat tedensko. Seveda če bo stvar sploh stekla saj se trenutno vlaki RCCja in Adrije s strani upravljalca železniške infrastrukture SŽ blokirajo po medpotnih postajah in rabijo za pot do Kopra po več dni.
Seveda pa to za organizatorje prevozov ne pride v poštev. [-X [-X
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

In kje je vzrok za prevoz po bohinjski progi. So zopet kakšne zapore?
preglednik
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne.... #-o
Jesenice-Anhovo je dovoljena dolžina 480 m (- mašina je 460 m) na odseku Anhovo-Sežana pa bi bil vlak lahko dolg 510 m (brez mašine 490m)
Na jeseniški pa je dovoljena dolžina 515 m. Prav velike razlike v dolžini vlaka med progama ni (1 lajka)

Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne.... #-o
Na jeseniški progi poteka tudi potniški promet, za razliko od koprske, kjer bomo nanj čakali še vse do konca junija...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a holding »

Regan 664 napisal/-a: Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
....teoretično že, v praksi pa bolj malo uporabno..... :^o ....
..Lesce Bled: 1. in 2. tir po cca 600 metrov.....toda to sta peronizirana tira, vsi potniški imajo postanke, precej križanj potniških, 1. tir samo 100m uporabnega perona takoj za/pred IS, tako da je za vagonske mednarodne potniške skoraj neuporaben (postaja nezasedena, daljinsko vodena) 2. tir glavni prevozni...... #-o ...tir 3 in 4, ki največ prideta v poštev za tovorne, pa 470 in 390 metrov...
...Kranj: tir 6 je OK, 5 in 4 sta peronizirana (potniški vlaki, vsi imajo postanek, križanja potniških, itd..) 3 in 2 sta pa tud bolj slabo uporabna za več kot 350 metrske vlake (dostop na peron)....
..Šk. Loka in Medvode: najdaljša tira (čez 700 metrov), sta hkrati glavna prevozna tira, vse ostalo pa cigu-migu....
..edino Podnart je za silo spodobna postaja z 700 metrskimi tiri...(ampak samo tremi, pa je kar nekaj voznorednih križanj potniških)....
...vsi dostopi na perone na vsej Gorenjki pa so nivojski - preko tirov - pa vse (razen Kranja in Vižmarij) nezasedeno...
..skratka: od polnoči do 5.-ih so te dolžine neomejeno uporabne....sicer pa v glavnem (razen na račun zamud potniških) NE....
...no, pa Vižmarje, ta je pa OK.... =D> ...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a trocken »

Kako pa je dolžino postajnih tirov na Bohinjki. Verjetno bi se dalo nekatere porihtati tudi s sorazmerno nizkimi stroški. Recimo Podbrdo ima še dosti prostora s podaljšanjem tira v predor, tudi Grahovo ima prostorske zmožnosti proti jugu.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a holding »

...v Boh Bistrici in na Mostu na Soči bi pasalo po 100 metrov več (kar pa praktično ni izvedljivo), Podbrdo in Grahovo sta kar v redu.... :roll: ...seveda, če govorimo o 500 metrskih vlakih....(predpotopno po @ljubiteljevih kriterijih)....
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Ne. Upravljalec ne odobri še ene trase po Gorenjki. Po Bohinjki pa dovoli maksimalno 460m.
Zanimivo, na Divača-Koper jo odobri, ki je veliko bolj problematična z vidika zmogljivosti, kot pa Jeseniška, kjer jo pa ne.... #-o
Jesenice-Anhovo je dovoljena dolžina 480 m (- mašina je 460 m) na odseku Anhovo-Sežana pa bi bil vlak lahko dolg 510 m (brez mašine 490m)
Na jeseniški pa je dovoljena dolžina 515 m. Prav velike razlike v dolžini vlaka med progama ni (1 lajka)

Je pa res, da imaš na Jeseniški kar nekaj tirov z dolžino več kot 600 m in sicer skoraj na vseh postajah je vsaj en tir, razen Javornik in Žirovnica ter Šiška.
Ni problem v tehničnih karakteristikah infrastrukture,ampak kot sem že v eni drugi temi zapisal so druga ozadja. Saj veš kako je to v Sloveniji (Ni važno če ne bomo imeli kam po mleko,samo naj sosedu crkne krava).
Trenutno se ta debeli prašiči drenjajo okoli korita kateri bo prišel do večjega in bolšega zalogaja. :twisted: :shock:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kje je pravzaprav problem, na relaciji SŽ - Luka, ali SŽ - RCA?
preglednik
Odgovori