....sicer ne paše sem.....ni pa še za novo temo.... ...baje hodijo na oglede proge "ta domači" GKB-jevci...(kerozin zug).... ...a je kdo kaj ujel... ...
holding napisal/-a:....sicer ne paše sem.....ni pa še za novo temo.... ...baje hodijo na oglede proge "ta domači" GKB-jevci...(kerozin zug).... ...a je kdo kaj ujel... ...
Prejšnjo nočno se je eden izmed njih peljal z mano na ogled proge in sva malce pokramljala. Na uho ti lahko povem, da imajo 12 strojevodij, ki so že v penziji in bodo pri njih vozili cca. 80 ur na mesec.
Ja kateri pa? Ce je clovek zdravstveno in vse sposoben zakaj pa ne bi vozil tam...Drugo je pri nas, ko podaljsujejo, za privatnike pa lahko komot vozijo
danes ob 17:30 je šel RCAjev vlak iz kopra s 4mi mašinami v pripregi
OT sta imeli dvignjen prva in četrta
je kdo videl, slikal??
jaz nisem imel nič pri sebi, tako da nimam "dokazov"
;o)
boris napisal/-a:
zdej na račun RCAja vidiš v Kopru vse možne kombinacije... ;o)
Kaj pa ima RCA pri tem? Tudi pri nas so že videli več lokomotiv na vlaku...spredaj , zadaj , na sredini....sploh ni pomembno. Namen je spraviti lokomotive iz točke A do točke B zaradi potreb. In RCA plačuje trase , zato mu je v interesu , da spravi z enim vlakom čim več "višek" lokomotiv. Čista tržna logika. Kaj naj bi tukaj bilo čudnega.
Tehnika to omogoča in prav je , da se uporablja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?