RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a mkx »

holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

mkx napisal/-a:
holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?
Taurusi na MAV vozijo že vsaj toliko časa, kot pri nas - 10 let...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?
Ne...naše 541 od 101 - 110 so opremljene z Mađarsko varnostno napravo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Regan 664 napisal/-a: Taurusi na MAV vozijo že vsaj toliko časa, kot pri nas - 10 let...
Še precej več! MAV imajo drugo generacijo taurusa (ÖBB 1116), pri njih je to serija 470.
Mi pa imamo tretjo generacijo, Taurus 3 (ÖBB 1216).
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a holding »

...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... #-o ...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a mkx »

holding napisal/-a:...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... #-o ...
Tudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem ... #-o
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

holding:
...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... #-o ...
mkx:
Tudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem ... #-o
To je pa tako če se merodajni kot pijanec plota držijo nekih predpisov. ki jih pravzaprav ne razume podrobno. Železnice, ki razumejo mehaniko (statiko in dinamiko) obremenitve proge vozijo na progah, deklariranih pri nas za 22,5 t/os z obremenitvijo 35 ton/os ob Vmax=50 km/h, recimo Skandinavija. Vsa Rusija in Centralna Azija, Kitajska imajo osno obremenitev 30t/os in enake parametre spodnjega in zgornjega ustroja, z izjemo mostov, podpornih zidov, nasipov(?), kjer pa problem nastaja bolj z dolžinsko obremenitvijo in ne osno obremenitvijo proge. Seveda s takimi obremenitvami vozijo tovorni vlaki, katerih hitrost je sorazmerno majhna v primerjavi z hitrostjo lokomotiv tipa Taurus (230 km/h), ki pa tovornih vlakov tipično ne vozijo s hitrostjo preko 100 km/h. Za višje hitrosti so pa itak zahtevane nižje osne obremenitve, recimo TGV ima maksimalno 17 t/os, nesrečni Nemci pa imajo še stare ICE z lokomotivami (?t/os). No roko na srce, tudi ti ne vozijo ne vem kako hitro, 250 km/h in nič več.

Sicer je pa že ne vem kolikokrat citirana diplomska naloga FGG, Uni Ljubljana pokazala da ima serija 541 pri majhnih hitrostih, kakršne recimo dosega serija 636 (75 km/h, računi za 80 km/h) manjši vpliv na progo (spodnji ustroj) od drugoimenovane, ki lahko vozi...... Smej se, kdor se more.

LPL
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Ja parametri spodnjega in zgornjega ustroja so že morda enaki, kaj pa nasipi, mostovi, podporni zidovi? Zdaj ko se nadgrajuje proge na 22,5 t/os (celih 12,5 % več :) ) ali bi to zdržalo 30 t/os? Morda bi, če bi bili parametri takšni kot jih imajo na Skandinavskih ali Kitajskih progah. Sicer pa velja zakon najšibkejšega člena - lahko imaš 100 km proge npr. za 22,5 t in en km, ki je dotrajan in samo za 20 t/os, pa ne moreš voziti vlakov z 22,5 t/os.
Res pa je to, kot praviš držanje nekih predpisov kot pijanec plota. Dejansko ga ni birokrata, ki bi si upal zastaviti svojo glavo in reči npr. proti Kopru lahko vozijo lokomotive z osno obremenitvijo 25 t. Pač tako je...spomnimo se kako je bilo lansko leto, ko je bil napovedan snežni vihar (na koncu pa v večini Slovenije manj kot 10 cm snega) in so šole zapirali, ki jih še prej nikoli niso, ampak ziher je ziher, čredni nagon pa tudi svoje naredi... :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Morda bi, če bi bili parametri takšni kot jih imajo na Skandinavskih ali Kitajskih progah.
Na nekaterih, ne vseh, Skandinavskih progah imajo osno obremenitev 35 t/os ob povsem enakih tračnicah, tipično UIC60 (nekje še UIC 54) in 1660 pragovih/km. Tudi parametri utrjenosti za spodnji ustroj so podobni kot se zahtevajo pri nas. Seveda morajo biti mostovi (zlasti jekleni) primerno ojačani zaradi večje dolžinske obremenitve. Podobno velja za podporne zidove etc. Kar opažajo, je samo to, da je potrebno tračnice letno brusiti......

Povečanje obrenetve za 12,5% (20 na 22,5) je sorazmerno majhno in kot rečeno 363 dela na progi enako škodo kot 541 dokler govorimo o hitrosti do 80 km/h. In topogledno ni neumestna mkx pripomba,
Tudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem.....
LPL
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Slika
Moj včerajšni tovor
Slika
Končarjeva dizelmotorna garnitura na poti na sejem v Berlin
Slika
Spetje avtomatike z klasiko
Slika
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Kaj pa je bilo to? Je malce pregloboko zapeljal na slovensko stran?
Goran
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a mkx »

Gorchi napisal/-a:Kaj pa je bilo to? Je malce pregloboko zapeljal na slovensko stran?
V enem izmed mednapisov je bilo napisano:
1216-001 napisal/-a:Končarjeva dizelmotorna garnitura na poti na sejem v Berlin
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:Kaj pa je bilo to? Je malce pregloboko zapeljal na slovensko stran?

Goran....Hrvati so svojo dizel motorno garnituro poslali na Innotrans; predstavitev. Vlekel pa jo je Herkules 2016 - 082.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

A to je tista, ki ima morje na strehi?
preglednik
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Oba Hrvaška proizvajalca sta izdelala dizelmotorni garnituri po podobnem konceptu tako Končar kot tudi Gredelj.
Odgovori