Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
RCA
Re: RCA
LP, Metod
Re: RCA
Taurusi na MAV vozijo že vsaj toliko časa, kot pri nas - 10 let...mkx napisal/-a:Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
Re: RCA
Ne...naše 541 od 101 - 110 so opremljene z Mađarsko varnostno napravo.mkx napisal/-a:Ali obstajajo kakšne specifike na Madžarskih železnicah zaradi katerih 541 ali 1216 ne bi mogle dobiti homologacij?holding napisal/-a:... v Pragersko po vlak ne moreš z Madžarke s 541 ali 1216 in ga vleč na Madžarsko...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: RCA
Še precej več! MAV imajo drugo generacijo taurusa (ÖBB 1116), pri njih je to serija 470.Regan 664 napisal/-a: Taurusi na MAV vozijo že vsaj toliko časa, kot pri nas - 10 let...
Mi pa imamo tretjo generacijo, Taurus 3 (ÖBB 1216).
Re: RCA
...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... ...
Re: RCA
Tudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem ...holding napisal/-a:...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... ...
LP, Metod
Re: RCA
holding:
...v Pragersko ne mor'jo.....@mkx.....v Pragersko..!!.... ...
To je pa tako če se merodajni kot pijanec plota držijo nekih predpisov. ki jih pravzaprav ne razume podrobno. Železnice, ki razumejo mehaniko (statiko in dinamiko) obremenitve proge vozijo na progah, deklariranih pri nas za 22,5 t/os z obremenitvijo 35 ton/os ob Vmax=50 km/h, recimo Skandinavija. Vsa Rusija in Centralna Azija, Kitajska imajo osno obremenitev 30t/os in enake parametre spodnjega in zgornjega ustroja, z izjemo mostov, podpornih zidov, nasipov(?), kjer pa problem nastaja bolj z dolžinsko obremenitvijo in ne osno obremenitvijo proge. Seveda s takimi obremenitvami vozijo tovorni vlaki, katerih hitrost je sorazmerno majhna v primerjavi z hitrostjo lokomotiv tipa Taurus (230 km/h), ki pa tovornih vlakov tipično ne vozijo s hitrostjo preko 100 km/h. Za višje hitrosti so pa itak zahtevane nižje osne obremenitve, recimo TGV ima maksimalno 17 t/os, nesrečni Nemci pa imajo še stare ICE z lokomotivami (?t/os). No roko na srce, tudi ti ne vozijo ne vem kako hitro, 250 km/h in nič več.mkx:
Tudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem ...
Sicer je pa že ne vem kolikokrat citirana diplomska naloga FGG, Uni Ljubljana pokazala da ima serija 541 pri majhnih hitrostih, kakršne recimo dosega serija 636 (75 km/h, računi za 80 km/h) manjši vpliv na progo (spodnji ustroj) od drugoimenovane, ki lahko vozi...... Smej se, kdor se more.
LPL
Re: RCA
Ja parametri spodnjega in zgornjega ustroja so že morda enaki, kaj pa nasipi, mostovi, podporni zidovi? Zdaj ko se nadgrajuje proge na 22,5 t/os (celih 12,5 % več ) ali bi to zdržalo 30 t/os? Morda bi, če bi bili parametri takšni kot jih imajo na Skandinavskih ali Kitajskih progah. Sicer pa velja zakon najšibkejšega člena - lahko imaš 100 km proge npr. za 22,5 t in en km, ki je dotrajan in samo za 20 t/os, pa ne moreš voziti vlakov z 22,5 t/os.
Res pa je to, kot praviš držanje nekih predpisov kot pijanec plota. Dejansko ga ni birokrata, ki bi si upal zastaviti svojo glavo in reči npr. proti Kopru lahko vozijo lokomotive z osno obremenitvijo 25 t. Pač tako je...spomnimo se kako je bilo lansko leto, ko je bil napovedan snežni vihar (na koncu pa v večini Slovenije manj kot 10 cm snega) in so šole zapirali, ki jih še prej nikoli niso, ampak ziher je ziher, čredni nagon pa tudi svoje naredi...
Res pa je to, kot praviš držanje nekih predpisov kot pijanec plota. Dejansko ga ni birokrata, ki bi si upal zastaviti svojo glavo in reči npr. proti Kopru lahko vozijo lokomotive z osno obremenitvijo 25 t. Pač tako je...spomnimo se kako je bilo lansko leto, ko je bil napovedan snežni vihar (na koncu pa v večini Slovenije manj kot 10 cm snega) in so šole zapirali, ki jih še prej nikoli niso, ampak ziher je ziher, čredni nagon pa tudi svoje naredi...
Re: RCA
Na nekaterih, ne vseh, Skandinavskih progah imajo osno obremenitev 35 t/os ob povsem enakih tračnicah, tipično UIC60 (nekje še UIC 54) in 1660 pragovih/km. Tudi parametri utrjenosti za spodnji ustroj so podobni kot se zahtevajo pri nas. Seveda morajo biti mostovi (zlasti jekleni) primerno ojačani zaradi večje dolžinske obremenitve. Podobno velja za podporne zidove etc. Kar opažajo, je samo to, da je potrebno tračnice letno brusiti......Morda bi, če bi bili parametri takšni kot jih imajo na Skandinavskih ali Kitajskih progah.
Povečanje obrenetve za 12,5% (20 na 22,5) je sorazmerno majhno in kot rečeno 363 dela na progi enako škodo kot 541 dokler govorimo o hitrosti do 80 km/h. In topogledno ni neumestna mkx pripomba,
LPLTudi iz Hdoške strani z vsaj 20 km/h ne? Če bi bil to edini problem.....
Re: RCA
Moj včerajšni tovor
Končarjeva dizelmotorna garnitura na poti na sejem v Berlin
Spetje avtomatike z klasiko
Re: RCA
V enem izmed mednapisov je bilo napisano:Gorchi napisal/-a:Kaj pa je bilo to? Je malce pregloboko zapeljal na slovensko stran?
1216-001 napisal/-a:Končarjeva dizelmotorna garnitura na poti na sejem v Berlin
LP, Metod
Re: RCA
Gorchi napisal/-a:Kaj pa je bilo to? Je malce pregloboko zapeljal na slovensko stran?
Goran....Hrvati so svojo dizel motorno garnituro poslali na Innotrans; predstavitev. Vlekel pa jo je Herkules 2016 - 082.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska