RCA
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Govorim za koridor X, s katerim tudi Avstrijci ne mislijo resno. Istanbul-Sofia-Beograd-Budimpešta-Dunaj, to je to. Tam kjer si je pot izbrala Donava, tam je geografsko gledano najbolj optimalna tranzitna pot, tudi če gre malo naokoli. V času hladne vojne se je to malo spremenilo, zaradi železne zavese. Zdaj ko je ni, pa se stara tranzitna pot znova prebuja, X koridor pa spi.
Kakšno je stanje pa V koridorju, pa tudi vemo. Daleč od optimalnega. Drugi tir je še v oblakih, vzponi na progi preko Slovenije niso zanemarljivi, potem pa je tu še problem max. osne obremenitve. Povrh vsega, pa sosedje pridno gradijo predore.
Kakšno je stanje pa V koridorju, pa tudi vemo. Daleč od optimalnega. Drugi tir je še v oblakih, vzponi na progi preko Slovenije niso zanemarljivi, potem pa je tu še problem max. osne obremenitve. Povrh vsega, pa sosedje pridno gradijo predore.
Re: RCA
Ma kakšno sprenevedanje. Saj se na Fernetičih vidi, kdo se naklada na oprtne vlake za Avstrijo. Celoten turški promet za Evropo poteka preko Trsta. In tista postojnska vrata, lepo vas prosim, to je bila geografija v naši osnovni šoli pred štiridesetimi leti.Ljubitelj napisal/-a:Zanimivo sprenevedanje, Slovenija ima po stališčih mnogih Slovencev ključno vlogo v prometu, od Postojnskih vrat do križišča dveh pan-evropskih koridorjev, eden med njima je X, ki pelje proti Turčiji in SŽ so nekoč imele velike upe v promet proti Turčiji, glej Slovenske Zeleznice: Bosphorus Europe Express. Kašno je pa dejansko stanje, je pa za outsiderje uganka, o njem že dolgo ni bilo nič slišati.Iz katerih koridorjev pa se seli?
Sem pa testno vožnjo lokomotive TRAXX AC Last Mile navedel kot primer, kako lepo bi bilo imeti take lokomotove v floti, še zlasti, odkar jo je zagodel žled na primorski progi........ Pa ni nihče ugriznil v ponujeno jabolko.
LPL
Kar pa se kopenske poti tiče, kdaj je že RCA kupil tovorni del madžarskih železnic. Verjetno ne zato, da bi forsiral Ljubljano kot neko križišče...in zakaj sta konec koncev Romunija in Bolgarija v EU ? Zaradi lepšega, malo morgen!
Re: RCA
Tudi ena izmed podružnic deutsche bahn-a, že lep čas vozi tam...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Res je. In še Kitajci bodo gradili hitro progo med Beogradom in Budimpešto. Če Slovenija ne bi imela Kopra bi bila ena navadna podalpska luknja, kljub opevanemu petemu in desetemu koridorju.
preglednik
Re: RCA
Ali kdo mogoče kdo ve kdaj bo spet kaki RCA na bohinjki?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Ta teden so vozil po bohinjski in kraški progi.OBB napisal/-a:Ali kdo mogoče kdo ve kdaj bo spet kaki RCA na bohinjki?
Lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Sem se grdo zatipkal, se opravičujem. Napisati sem hotel da razen če pride kdaj do kakšne privatizacije proge (kar je malo verjetno). Kdaj in iz kakšnih razlogov naj bi ta teden vozil RCA po tej smeri, so morda kakšne zapore na Gorenjski progi?preglednik napisal/-a:Verjetno, da nikoli več, razenprivatizacijekdaj do kakšne privatizacije
preglednik
Re: RCA
Biznis. Pločevino iz Dobove v Gorico.preglednik napisal/-a:Kdaj in iz kakšnih razlogov naj bi ta teden vozil RCA po tej smeri, so morda kakšne zapore na Gorenjski progi?preglednik napisal/-a:Verjetno, da nikoli več, razenprivatizacijekdaj do kakšne privatizacije
Lp
Re: RCA
Predvidoma enkrat ali dvakrat na teden.In potem prazno garnituro na Jesenice ali v Dobovo.V aprilu so pa tudi obvozi zaradi zapore na gorenjski progi.
Re: RCA
RCA z Herkulesom.Tisto kar vidiš na sliki je nek drug tovor.Mi vozimo valjano pločevino v kolutih in v lastnih zaprtih vagonih.
Re: RCA
1216-001, hvala lepa za razjasnitev zadeve.
LPL
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska