RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Imajo fantje od RCA kakšne konkretne podatke o razliki v voznih časih in stroških za vlak, ki pelje iz Kopra do Jesenic bodisi preko Ljubljane ali Nove Gorice?
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ga imajo tudi naši v Ljubljani.S tem da RCA ima zavest,da strankam dostavi blago tudi če v izrednih primerih dela z pozitivno nulo.Naši pa odpovedujejo vlake,ker vsem dol visi.Pa tud tega ne bo nobeden povedal,da za tovore,ki so jih vozili po Bohinjki,še vedno računajo te kilometre,ne pa preko Ljubljane in vozijo v svojo škodo.
...v Sežani ponoči stojita dva Regana na razpolago,odpovejo pa 53007,51083,...pa še dva vlaka ker ni e-lokov na razpolago.Kozlarije,bedarije na kubik,dan na dan,noč na noč.
RCA ima računico,Inrail tudi,samo naši jo nimajo.Ponoči v dobrih dveh urah je vlak na Jesenicah iz Sežane,tko se pa mogoče prebije do Pivke.Mam pun kurac te debate,ker se vleče že leta.Ukinejo naj vse skup,ker jim ne dam niti svojga psa za čuvat.Balkiju,Mikiju,.....pa svaka čast.Tipi vejo kako se zadevi streže.To je pa tako,ker prometarji še vedno vodijo promet,ne pa "pastirji"!Miki ko sva delala še skupaj je bil pa itak eden od boljših v Sekciji.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Nurmi napisal/-a:Ga imajo tudi naši v Ljubljani.S tem da RCA ima zavest,da strankam dostavi blago tudi če v izrednih primerih dela z pozitivno nulo.Naši pa odpovedujejo vlake,ker vsem dol visi.Pa tud tega ne bo nobeden povedal,da za tovore,ki so jih vozili po Bohinjki,še vedno računajo te kilometre,ne pa preko Ljubljane in vozijo v svojo škodo.
...v Sežani ponoči stojita dva Regana na razpolago,odpovejo pa 53007,51083,...pa še dva vlaka ker ni e-lokov na razpolago.Kozlarije,bedarije na kubik,dan na dan,noč na noč.
RCA ima računico,Inrail tudi,samo naši jo nimajo.Ponoči v dobrih dveh urah je vlak na Jesenicah iz Sežane,tko se pa mogoče prebije do Pivke.Mam pun kurac te debate,ker se vleče že leta.Ukinejo naj vse skup,ker jim ne dam niti svojga psa za čuvat.Balkiju,Mikiju,.....pa svaka čast.Tipi vejo kako se zadevi streže.To je pa tako,ker prometarji še vedno vodijo promet,ne pa "pastirji"!Miki ko sva delala še skupaj je bil pa itak eden od boljših v Sekciji.
=D> =D> =D>

Mi smo sveto nedotakljivi ... Do apokalipse.
Tako počasi se prebujamo ...
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Nurmi se popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem. NAmreč posameznike briga za vse, saj računajo na subvencije od države. Seveda pa najbolj trpi izvršilno osebje, ko mora te kozlarije reševati.

Edina rešitev je temeljita čistka v upravi. To bi moral delati zunanji izvajalec in zmetati takšne z večerno šola ali pa z šnel kurzom.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

preglednik napisal/-a:Imajo fantje od RCA kakšne konkretne podatke o razliki v voznih časih in stroških za vlak, ki pelje iz Kopra do Jesenic bodisi preko Ljubljane ali Nove Gorice?
O voznih časih ti je zelo težko podati odgovor,saj je ta zelo odvisen od tega v kateri del dneva padeš.Lahko si iz Jesenic do Sežane brez najkrajšega postanka ali pa si za minuto prepozen in pelje zjutraj prvi potnik in čakaš na eni postaji npr. uro in pol,saj so zasedene postaje tako na redko.Samo zadnji primer V B.Bistrico sem pripeljal ob 3.50 in ker potnik iz Jes.odpelje 4.07 je bilo križanje v Bistrici zato sem tam čakal do 4.46 se pravi skoraj uro.
Drugače pa odhod iz Sežane 01.48 prihod na Jes. 05.25 pa odbij še postanek.Podnevi pa da vozi še muzejc je pa Bohinjka skoraj neprevozna pa čeprav skoraj ni prometa.V knjižici,ki jo je izdalo muzejsko društvo pa preberemo,da je v sezoni na postajo Bled-Jezero pripeljalo 10 brzih in 12 potniških vlakov.Tistega davnega dne.
Še drugi odgovor.Že parkrat je bilo zapisano,da v tej zgodbi stroški niti niso tako pomembni kot stranke in organizacija prometa.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

dare20 napisal/-a:Nurmi se popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem. NAmreč posameznike briga za vse, saj računajo na subvencije od države. Seveda pa najbolj trpi izvršilno osebje, ko mora te kozlarije reševati.

Edina rešitev je temeljita čistka v upravi. To bi moral delati zunanji izvajalec in zmetati takšne z večerno šola ali pa z šnel kurzom.
No ja! SŽ so ena taka mineštra,političnih kadrovanj,pranja denarja,sindikalnega monopola,ki ščiti in podpira lenuhe....pa še bi se dalo.Dejstvo je,da promet je bil vedno stvar prometarjev in to obvladajo v nulo.Zdaj so ga pa dobili v roke ljudje ,ki so celo življenje "hvatali krivine" in jih je moral prometnik prositi,daj formiraj vlak,daj zapni mašino,dajmo narediti zavoro,....Števec za odgovornost in samoiniciativo so imeli vedno na nuli.Tu se pa zgodba konča.Sistem je v sesulu.
Nekaj mora biti jasno.Niti v enem segmentu modernega železniškega transporta ne moremo o Bohinjki govoriti kot o kaki ekonomsko zanimivi progi.Tu nam tudi nostalgija,o progi presežkov,Slovenskem Semeringu,lepotici med Alpami in Jadranom ne pomaga.Ima pa še vedno svojo lego.Lego med Pontebo in progo Sežana-Lj.-Jesenice in druge alternative za by-pass kot je Bohinjka,nima nobena od njih.In tu je njena dodana vrednost.Suha veja,ali kako že pravijo takim progam.Seveda,dokler je na glavni progi vse v redu.Plaz ali vdor predora na Pontebi,ali pa huda poškodba Štampetovega mostu,ki bi zahtevala zaprtje,bi pa karte pošteno premešala.Tako bi suha veja ostala na tem koncu edina železniška transportna vena med Jadranom in ostalo Evropo.......
Bi lahko držal predavanje v nedogled,zakaj in kako.Vse kar rečem je to.Pozdravljam odločitve RCA,da tudi ob zaporah in ostalih nerednostih izkoriščajo možnost,ki jim je dana.Tu se kaže eno zrelo gospodarjenje in odnos do strank.Pristop,ki je edini pravilen.Pa če iz gužve rešijo 2 vlaka praznine na ta način.Sta pa 2 vlaka pravočasno dostavljena stranki,kar kaže obraz resnega prevoznika ne glede na stroške.Mi pustimo pa Salonit Anhovo 2 dni brez repromaterijala,da ugašajo peči,ker prepeljati vlak premoga iz Kopra je projekt stoletja.Naj povem da SŽ v vseh teh letih,niso po Bohinjki v času zapor na ostalih progah prepeljale niti ENEGA vlaka.Kar ne morem razumeti drugače kot načrtno,kar dokazuje s svojo logiko tudi RCA.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a zbowe »

igor72 napisal/-a:Na sliki zgoraj je Pontebska proga, več vlakov pa so peljali tudi po Bohinjki!
:lol:
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Še nekaj bi vprašal poznavalce: Kakšna je obremenitev Herculesa na progi z 25 promil vspona in kakšna je hitrost pri max. obremenitvi? Obstaja kje kakšna tabela max. obremenitev na posameznih vsponih?
preglednik
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Seveda obstaja.V dokumentih prevoznika.Npr.priročniku za strojevodjo Obremenitve,ki te zanimajo na 25 promilah:
Hitrost 20km/h....810t
30km/h....660t
40 " ...455t
50..........335t
60..........235t
70..........195t
80..........150t
90..........130t
100..........105t
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Hvala za odgovor. Malo me pa preseneča da pri 20 km/h lahko vleče 810 ton in je adhezija pri štirih oseh še vedno dovolj velika, da ne drsi. Podobno obremenitev ima tudi regan, vendar ima šest pogonskih osi.
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

....na suhem je vse en k....,mokro je pa druga zgodba.Ne moreš primerjat 40 ali pa še več let staro tehnologijo z lokomotivo z zadnje generacije modernih dizlov. :roll:
1216-001 daj mi prosim iz prve roke povej,kako se Herkules obnese na teh klancih Bohinjke.Zgodbic je malo morje,od tega da s polno porcijo leti 50 v Podbrdo,do tega da je totalni jajc.
Bi ti bil zelo hvaležen za eno tako objektivno mnenje,kilometrov imaš dosti pod ritjo,tako mislim da si pravi naslov.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Tam, ko regani krampajo z 30km/h strojevodja mirne volje uziva v pokrajini...Tam, ko pa herculesi krampajo z 30km/h pa strojevodja uziva v svicu kot bi bil v savni :lol: :lol: :lol:

p.s. malo za hec
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Jembah napisal/-a:....... pa strojevodja uziva v svicu kot bi bil v savni :lol: :lol: :lol:
Pa kaj nimajo klime al kaj :lol: :lol: :lol:
Saj vem, kaj si hotel povedat.... :D
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Dizel je dizel in ne more iz svoje kože.Ne moreš pričakovat ,da bo z polno težo in ponavadi še dolžino šlo tja gor proti Podbrdu kaj več kot 35 -40.Čez Hudajužno zleti na 55 a nato spet pade.Tudi zaleta nimaš saj je takoj iz Grahovega počasna.Ker poznaš progo za primerjavo,pa ne okrog govorit :) ,naredili smo probo.Z 670t in 530m sem ustavil v klancu v useku ,ki je naprej iz tunela od Branika proti Štanjelu in speljal.Proti Štanjelu sem potem imel hitrost 27km/h.Kdor pa je naredil kdaj kakšen kilometer na mašini bo pa vedel kaj pomeni lepo suho vreme, pesek ali pa dež,sneg,prazni peskovniki,kakšna podbijalka od katere kaplja itd.,itd. Tandem pa naj bo Taurusov ali Herkulesov to je zakon.Kot dodatek pa še to.Na sejmu v Berlinu smo videli na neki stojnici kjer so predstavljali sisteme za peskanje seveda peske v sto in eni obliki in velikosti in tudi Aluminiumoxid kar do sedaj nisem poznal.
Ko pa že delamo te primerjave.Tudi mene kar zmrazi ko Regan potegne pravi vlak(pa ne samo kamre in en Ea :twisted: ) ampak vsakodnevno službo pa vseeno raje opravljam na Herkulesu v prostorni in klimatizirani kabini na zračno vzmetenem sedežu ob brskanju po meniju na displeju pa četudi je za neketere jajc in četudi bi vlekel samo 100t po ravnem.Sem preveč let postil na mehu in to takrat še brez klime.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: RCA

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No sej to me je zanimalo.Ljudje so itak bla-bla in slišiš milijon enih zgodbic.Bi bil pa neumen če smo že tu na tem forumu,pa ne bi prašal človeka iz prve roke. :)
Saj Regan je adrenalinski,pa laja in kriči,pa kocine dviga,itak je kot tank žilav in neustavljiv....samo kak dan imaš pa kramp v riti in bi vse dal za tisti pnevmatski sedež. :wink:
Hvala za odgovor
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori