Stran 85 od 94

Re: RCA

Objavljeno: 27.09.2016, 15:21
Napisal/-a preglednik
Dež bo. J'st se za...bavam, vi pa tako resno...

Re: RCA

Objavljeno: 27.09.2016, 18:00
Napisal/-a Ljubitelj
Vrag se skriva v detajlu: nobena od futurističnih alternativ (še?) ne zmore hranilnika velike količine energije, ki je potrebna za dvig težkega vlaka za večjo višinsko razliko. Na primer: dvig vlaka s 1500t bruta za 180 metrov (vzpon iz Borovnice do Logatca) pomeni približno 750 kWh energije - približno 5-kratnik tistega, kar je obljubljeno za predelano premikalko 1063. Brez računanja izgub energije, ki tudi niso zanemarljive ...
Nič hudega, če je volja je tudi pot. Bodo pa pripregli dva vagona batreij, pa bo........, če ne pa 3.....

LPL

PS.: Pa da ne bi kdo stvar vzel preresno, dežja namreč še ni na vidiku.

Re: RCA

Objavljeno: 27.09.2016, 20:05
Napisal/-a 1216-001
trocken napisal/-a:Fino ste zapeljali debato, ni kaj. Ampak res, koliko prej agencija javi zaporo določene proge prevoznikom in koliko dni prej prevoznik sprejme odločitev o drugi vozni poti. Verjetno se za te zadeve ve že kar nekaj časa prej ?!
Če ne gre za nekaj nepričakovanega se take zapore planira kar nekaj časa vnaprej.Ne morem ti pa zapisati a je to 25 ali 34 dni pred zaporo.Seveda je pa potem od vsakega prevoznika odvisno kako se bo prilagodil napovedani zapori.

Re: RCA

Objavljeno: 27.09.2016, 21:14
Napisal/-a trocken
1216-001 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Fino ste zapeljali debato, ni kaj. Ampak res, koliko prej agencija javi zaporo določene proge prevoznikom in koliko dni prej prevoznik sprejme odločitev o drugi vozni poti. Verjetno se za te zadeve ve že kar nekaj časa prej ?!
Če ne gre za nekaj nepričakovanega se take zapore planira kar nekaj časa vnaprej.Ne morem ti pa zapisati a je to 25 ali 34 dni pred zaporo.Seveda je pa potem od vsakega prevoznika odvisno kako se bo prilagodil napovedani zapori.
Hvala! Ali je torej v bližnji prihodnosti še kakšen obvoz po Bohinjki že znan?

Re: RCA

Objavljeno: 28.09.2016, 20:31
Napisal/-a 1216-001
Ja bo,ker se pripravlja obnova predora Globoko na gorenjski progi in bo kar konkretna zapora.

Re: RCA

Objavljeno: 29.09.2016, 14:04
Napisal/-a preglednik
Koliko časa in kdaj?

Re: RCA

Objavljeno: 29.09.2016, 19:32
Napisal/-a kvak
se pravi da bodo spet Regani peli na Jesenicah

Re: RCA

Objavljeno: 30.09.2016, 6:07
Napisal/-a Regan 664
kvak napisal/-a:se pravi da bodo spet Regani peli na Jesenicah
Glavnina bo verjetno vseeno šla na Šentilj

Re: RCA

Objavljeno: 30.09.2016, 11:47
Napisal/-a TGV Lyria
Regan 664 napisal/-a:
kvak napisal/-a:se pravi da bodo spet Regani peli na Jesenicah
Glavnina bo verjetno vseeno šla na Šentilj
Bodo prepevali bodo, se že napoveduje. Pa tudi Herculesi po Bohinjki. Šentilj ne bo mogel požreti vsega.

Re: RCA

Objavljeno: 03.10.2016, 13:39
Napisal/-a suha
Ljubitelj napisal/-a:
Vrag se skriva v detajlu: nobena od futurističnih alternativ (še?) ne zmore hranilnika velike količine energije, ki je potrebna za dvig težkega vlaka za večjo višinsko razliko. Na primer: dvig vlaka s 1500t bruta za 180 metrov (vzpon iz Borovnice do Logatca) pomeni približno 750 kWh energije - približno 5-kratnik tistega, kar je obljubljeno za predelano premikalko 1063. Brez računanja izgub energije, ki tudi niso zanemarljive ...
Nič hudega, če je volja je tudi pot. Bodo pa pripregli dva vagona batreij, pa bo........, če ne pa 3.....

LPL

PS.: Pa da ne bi kdo stvar vzel preresno, dežja namreč še ni na vidiku.
Vreč 465 milijonov za elektrifikacijo (Pragersko - Hodoš), ki ti jo nato lahko še žled polomi, ali pa nabavit 15-20 vagonov naloženih z baterijami.... Mislim, da v prihodnosti 1. opcija ne bo vredna niti sekunde razmišljanja.

Eni bodo seveda takoj našli izgovor, da dodatni baterijski vagoni odžirajo prostor tovornim vagonom. Nihče pa se ne vpraša koliko oberleitunge požrejo svetle širine npr. v tunelih. S čimer recimo Američani nimajo težav in od zahoda proti vzhodu vozijo dvonadstropne kontejnerske vlake, kar je v EU zaradi elektrifikacije, misija nemogoče. Ob pametnemu vpeljevanju standarda na ravni EU bi bil na eleganten način poenoten tudi elektro sistem napajanja vlakovnih kompozocij. Rešeno bi bilo tudi vračanje presežene električne energije ob spuščanju vlakovnih kompozicij, itd.

Kolikor gre pa zadnje čase hitro vse skupaj naprej se pa zna zgodit, da bodo Regane ob njihovem penzionu že nadomestili takile vagoni nafilani z baterijami. Tudi pri SŽju. Pomnite moje besede.

Sicer pa ni vse skupaj nič novega: https://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_ETA_150 Nemcom je bilo prekleto žal ko so njihove "Čebelice Maje" leta 1995 upokojili. Baje so bile baterijsko polnjene garniture serije DB-Baureihe ETA 150 vrhunske, tako po zanesljivost, kot udobni vožnji h kateri je doprineslo njihovo nizko težišče (svinčene baterije v dnu potniške garniture).

Skratka veliko je razlogov, zakaj bo tak način prevoza prav kmalu zaživel.

Re: RCA

Objavljeno: 03.10.2016, 14:09
Napisal/-a preglednik
Si kar predstavljam tovorni vlak z električno lokomotivo, desetimi (na pol praznimi) baterijskimi vagoni in petimi tovornimi vagoni zadaj. Ob taki konkurenci nimajo kamioni več kaj iskat...

Re: RCA

Objavljeno: 03.10.2016, 14:11
Napisal/-a suha
Evo ga.... Kaj sm reku :lol:

Re: RCA

Objavljeno: 03.10.2016, 14:55
Napisal/-a Re 4/4
suha napisal/-a:Pomnite moje besede.
Švica se ne prilagaja Evropi, vsa Evropa se prilagaja Švici. Pomni moje besede. 4 metrski koridorji. To je Evropska prihodnost.

Pri baterijskih pa... Si se vprašal o koristni dolžini tirov? Bomo imeli 3 kilometrske? Kako jih boš pa vnesel v prostor?

Re: RCA

Objavljeno: 05.10.2016, 21:43
Napisal/-a električar
Napisal/-a suha » 03.10.2016, 14:39:07
Vreč 465 milijonov za elektrifikacijo (Pragersko - Hodoš), ki ti jo nato lahko še žled polomi, ali pa nabavit 15-20 vagonov naloženih z baterijami.... Mislim, da v prihodnosti 1. opcija ne bo vredna niti sekunde razmišljanja.
Od teh 465 milijonov je šlo večina za obnovo proge in postaj, izvennivojska križanja, svtk naprave in še kaj. Le kakih 75 do 80 milijonov je šlo za elektrifikacijo proge. Pet ENP z dovodi iz javnega omrežja je stalo 20 do 25 mio, ostalih 55 mio je šlo za drogove in samo vozno mrežo na 108 km proge s cca 20 km dodatnih postajnih tirov.
Kot ugotavljajo predhodniki, so baterije dandanes še precej težke. Za energijo, ki jo vsebuje npr 2500 l dizelskega goriva, ob upoštevanju izkoristka dizel motorja in električnega prenosa, kar približno ustreza energetski potrebi težjega tovornega vlaka na slabih 400 km od Kopra do Hodoša, bi potrebovali litij ionsko baterijo teže 50 ton ali svinčevo 250 ton. Vagone z baterijami bi potemtakem polnili v polnilnicah, ki bi bile nekak ekvivalent ENP in kjer bi tudi nastajale izgube. Dodatne izgube bi povzročalo prevažanje dodatne teže 1 do 5 vagonov baterij, kar je po grobi oceni 4 do 20% mase vlaka.
Jaz bi vseeno razmislil še kako sekundo ali več.

lp

Re: RCA

Objavljeno: 08.02.2017, 11:43
Napisal/-a maxima
Helga je prišla :-D =D>
189 155