Re: RCA
Objavljeno: 27.09.2016, 15:21
Dež bo. J'st se za...bavam, vi pa tako resno...
Nič hudega, če je volja je tudi pot. Bodo pa pripregli dva vagona batreij, pa bo........, če ne pa 3.....Vrag se skriva v detajlu: nobena od futurističnih alternativ (še?) ne zmore hranilnika velike količine energije, ki je potrebna za dvig težkega vlaka za večjo višinsko razliko. Na primer: dvig vlaka s 1500t bruta za 180 metrov (vzpon iz Borovnice do Logatca) pomeni približno 750 kWh energije - približno 5-kratnik tistega, kar je obljubljeno za predelano premikalko 1063. Brez računanja izgub energije, ki tudi niso zanemarljive ...
Če ne gre za nekaj nepričakovanega se take zapore planira kar nekaj časa vnaprej.Ne morem ti pa zapisati a je to 25 ali 34 dni pred zaporo.Seveda je pa potem od vsakega prevoznika odvisno kako se bo prilagodil napovedani zapori.trocken napisal/-a:Fino ste zapeljali debato, ni kaj. Ampak res, koliko prej agencija javi zaporo določene proge prevoznikom in koliko dni prej prevoznik sprejme odločitev o drugi vozni poti. Verjetno se za te zadeve ve že kar nekaj časa prej ?!
Hvala! Ali je torej v bližnji prihodnosti še kakšen obvoz po Bohinjki že znan?1216-001 napisal/-a:Če ne gre za nekaj nepričakovanega se take zapore planira kar nekaj časa vnaprej.Ne morem ti pa zapisati a je to 25 ali 34 dni pred zaporo.Seveda je pa potem od vsakega prevoznika odvisno kako se bo prilagodil napovedani zapori.trocken napisal/-a:Fino ste zapeljali debato, ni kaj. Ampak res, koliko prej agencija javi zaporo določene proge prevoznikom in koliko dni prej prevoznik sprejme odločitev o drugi vozni poti. Verjetno se za te zadeve ve že kar nekaj časa prej ?!
Glavnina bo verjetno vseeno šla na Šentiljkvak napisal/-a:se pravi da bodo spet Regani peli na Jesenicah
Bodo prepevali bodo, se že napoveduje. Pa tudi Herculesi po Bohinjki. Šentilj ne bo mogel požreti vsega.Regan 664 napisal/-a:Glavnina bo verjetno vseeno šla na Šentiljkvak napisal/-a:se pravi da bodo spet Regani peli na Jesenicah
Vreč 465 milijonov za elektrifikacijo (Pragersko - Hodoš), ki ti jo nato lahko še žled polomi, ali pa nabavit 15-20 vagonov naloženih z baterijami.... Mislim, da v prihodnosti 1. opcija ne bo vredna niti sekunde razmišljanja.Ljubitelj napisal/-a:Nič hudega, če je volja je tudi pot. Bodo pa pripregli dva vagona batreij, pa bo........, če ne pa 3.....Vrag se skriva v detajlu: nobena od futurističnih alternativ (še?) ne zmore hranilnika velike količine energije, ki je potrebna za dvig težkega vlaka za večjo višinsko razliko. Na primer: dvig vlaka s 1500t bruta za 180 metrov (vzpon iz Borovnice do Logatca) pomeni približno 750 kWh energije - približno 5-kratnik tistega, kar je obljubljeno za predelano premikalko 1063. Brez računanja izgub energije, ki tudi niso zanemarljive ...
LPL
PS.: Pa da ne bi kdo stvar vzel preresno, dežja namreč še ni na vidiku.
Švica se ne prilagaja Evropi, vsa Evropa se prilagaja Švici. Pomni moje besede. 4 metrski koridorji. To je Evropska prihodnost.suha napisal/-a:Pomnite moje besede.
Od teh 465 milijonov je šlo večina za obnovo proge in postaj, izvennivojska križanja, svtk naprave in še kaj. Le kakih 75 do 80 milijonov je šlo za elektrifikacijo proge. Pet ENP z dovodi iz javnega omrežja je stalo 20 do 25 mio, ostalih 55 mio je šlo za drogove in samo vozno mrežo na 108 km proge s cca 20 km dodatnih postajnih tirov.Napisal/-a suha » 03.10.2016, 14:39:07
Vreč 465 milijonov za elektrifikacijo (Pragersko - Hodoš), ki ti jo nato lahko še žled polomi, ali pa nabavit 15-20 vagonov naloženih z baterijami.... Mislim, da v prihodnosti 1. opcija ne bo vredna niti sekunde razmišljanja.