RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Žiga » 04.02.2019, 21:03

holding napisal/-a:...glede na to, da ima taurus "rogove" na tleh (hladna lok) predvidevam, da je vzrok v obrtu lokomotiv..... :idea: ....


Taurus je šel "hladen" celo pot z Jesenic do Kopra. V Kopru pa sta šli, obe od prej omenjenih lokomotiv, vsaka na svoj vlak za Jesenice.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a mkx » 05.02.2019, 7:28

Ali imajo sedaj Vectroni dovoljenje za vožnjo v tandemih Taurusi?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.02.2019, 9:00

maxima napisal/-a:
Možnost je da se na novo registrira, samo potem bi najbrž rabili na novo delati homologacijo za vse dežave... Mogoče pa bodo izpustili kontrolno številko in samo šteli dalje...?
*193 1000+ :D


Če ima Vectron dovoljenje za Nemčjio, potem potrebuje nemško oznako. Ne potrebuje je na vidnem mestu, mora pa biti zabeležena v registru, da je možna uporaba LZB. Štrimestna števlka modela pa ni skladna z UIC oznako. Po 999 registriranih ni možno več registrirati pod staro oznako. Sicer pa pri OeBB tako ne vedo, koliko bi jih radi kupili, ker je vse odvisno od razvoja dogodkov in trenutno ne naročujejo ničesar. In pogodba o nakupu ne predvideva natančne številke, ampak okvirne. Kar pa je bistvena razlika, zato me zanima, kaj se zgodi, če Siemensu zmanjka številk.

Potrebe Vectronov se bodo po trenutnih podatkih najverjetnejše vršile na relacijah Nemčija-Italija, Češka-Italija/Slovenija, Madžarska-Italija. Promet od Avstrije do Italije in Slovenije pa še vedno s Taurusi. Za te potrebe pa bo teh 30 Vectronov zaenkrat dovolj. Poleg tega bo odvisno, ali bo modernizacija 80 komadov serije 1144 uspešna. Če ne bo, potem verjetnejši nakup 80 Vectronov iz pogodbe. Se pa šušlja, da se bo naročilo dual-mode Vectrone, ko bo ta uradno predstavljen. Je pa ta dual-mode poleg 2,4 MW dizla, samo skupaj s 15 kV.
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Žiga » 05.02.2019, 9:47

mkx napisal/-a:Ali imajo sedaj Vectroni dovoljenje za vožnjo v tandemih Taurusi?


To dovoljenje imajo že kar nekaj časa. V tandem grejo lahko tudi s Helgami 6189.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.02.2019, 9:57

Žiga napisal/-a:
mkx napisal/-a:Ali imajo sedaj Vectroni dovoljenje za vožnjo v tandemih Taurusi?


To dovoljenje imajo že kar nekaj časa. V tandem grejo lahko tudi s Helgami 6189.


Mislim, da njega zanima nekaj drugega okoli sprege.

Als Ergebnis der Testversuche vom 29.01.2018 wird in weiterer Folge das Fernsteuerkonzept WTB bei Mehrfachtraktion bis auf weiteres verboten. Dementsprechend darf bei Fernsteuerung künftig nur noch das ZMS verwendet werden

Od 29.1 2018 je sprega Vectronov pod WTB prepovedan. Do nadalnjega samo kot ZMS. Sredi letošnjega leta pride update varnostne napake. To napako pa odpravlja OeBB Tehnische Services.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a mkx » 05.02.2019, 10:37

Re 4/4 napisal/-a:Mislim, da njega zanima nekaj drugega okoli sprege.

Als Ergebnis der Testversuche vom 29.01.2018 wird in weiterer Folge das Fernsteuerkonzept WTB bei Mehrfachtraktion bis auf weiteres verboten. Dementsprechend darf bei Fernsteuerung künftig nur noch das ZMS verwendet werden

Od 29.1 2018 je sprega Vectronov pod WTB prepovedan. Do nadalnjega samo kot ZMS. Sredi letošnjega leta pride update varnostne napake. To napako pa odpravlja OeBB Tehnische Services.


To je to kar me je zanimalo. Hvala!
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a desiro » 05.02.2019, 12:33

Re 4/4 napisal/-a:
Žiga napisal/-a:
mkx napisal/-a:Ali imajo sedaj Vectroni dovoljenje za vožnjo v tandemih Taurusi?


To dovoljenje imajo že kar nekaj časa. V tandem grejo lahko tudi s Helgami 6189.


Mislim, da njega zanima nekaj drugega okoli sprege.

Als Ergebnis der Testversuche vom 29.01.2018 wird in weiterer Folge das Fernsteuerkonzept WTB bei Mehrfachtraktion bis auf weiteres verboten. Dementsprechend darf bei Fernsteuerung künftig nur noch das ZMS verwendet werden

Od 29.1 2018 je sprega Vectronov pod WTB prepovedan. Do nadalnjega samo kot ZMS. Sredi letošnjega leta pride update varnostne napake. To napako pa odpravlja OeBB Tehnische Services.


Zanimivo...prvič slišim... uradno nisem dobil nič pa imam izpit tako za vectrona kot za taurusa (živo)... Je možno da to velja samo za Avstrijskega OeBB vectrona?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.02.2019, 14:20

desiro napisal/-a:
Zanimivo...prvič slišim... uradno nisem dobil nič pa imam izpit tako za vectrona kot za taurusa (živo)... Je možno da to velja samo za Avstrijskega OeBB vectrona?


Kolikor je javno, se lastniki lokomotiv sami odločajo o tem. V Švici in Nemčiji pravijo, da ne morejo sestaviti z načinom WTB. Siemens drugače ne daje nobenih priporočil, ker kao to ni del varnostne opreme in na splošno s tem načinom ni problemov, če se upoštevajo vsi predpisi.
Pa da razložim v čem je hec vsega. Ob nesrečnih okoliščinah, v načinu WTB pride do tega, da ob posluževanju zaviranja v sili, master lokomotiva ne prenese ukaza na slave lokomotivo in se potem začnejo podirati domine, ker potem lokomotiva tudi ne reagira ne na sifo ne na prevoz signala stoj, pojavi se motnja WTB modus in se spusti OT in tako ostaneš še brez EDZ. Reši te samo pretrganje zavornega voda. Takrat pa se HLL na slave lokomotivi izzrači. Z ZMS načinom po naknadnih testiranjih ob istih okoliščinah vse ukaze prenese. Je pa potrebno poudariti, da je test potekal, če je na Vectronu izbrana država Avstrija. Ostalih niso preverjali.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11319
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.02.2019, 15:09

Re 4/4 napisal/-a:
Kolikor je javno, se lastniki lokomotiv sami odločajo o tem. V Švici in Nemčiji pravijo, da ne morejo sestaviti z načinom WTB. Siemens drugače ne daje nobenih priporočil, ker kao to ni del varnostne opreme in na splošno s tem načinom ni problemov, če se upoštevajo vsi predpisi.
Pa da razložim v čem je hec vsega. Ob nesrečnih okoliščinah, v načinu WTB pride do tega, da ob posluževanju zaviranja v sili, master lokomotiva ne prenese ukaza na slave lokomotivo in se potem začnejo podirati domine, ker potem lokomotiva tudi ne reagira ne na sifo ne na prevoz signala stoj, pojavi se motnja WTB modus in se spusti OT in tako ostaneš še brez EDZ. Reši te samo pretrganje zavornega voda. Takrat pa se HLL na slave lokomotivi izzrači. Z ZMS načinom po naknadnih testiranjih ob istih okoliščinah vse ukaze prenese. Je pa potrebno poudariti, da je test potekal, če je na Vectronu izbrana država Avstrija. Ostalih niso preverjali.



Ob kakšnih nesrečnih okoliščinah?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.02.2019, 15:38

cokla napisal/-a:
Ob kakšnih nesrečnih okoliščinah?


Človeški faktor zaradi stresnih aspektov/situacij. Noben ni popoln in vsak ima napake. Da objasnim. V tujini je strojevodja odgovoren že skoraj za vse. In dotični strojevodja je zaradi stresnih dogodkov po končanem ETCS/SCMT preiskusu pozabil na pipi med lokomotivama (za potrebe testa je bilo potrebno posluževanje prekinitve zavornega voda). Pri sestavi tandema naletel na neznano napako in je bilo treba klicati centralo na Bavarsko. Kasneje je po večkratnem poiskusu je le sestavil. Zakaj potem ni naredil zavornega preiskusa in je naredil le preiskus zavornega učinka med vleko pri Ro-La terminalu na Brennerju...V to pa se ne bom spuščal. In krivca se išče v WTB, saj sta bili pipi med vagonom in slave lokomotivo odprti! Vzmetna zavora bi mu sicer pomagala, ampak je ni predvideno uporabiti med vleko. Po novem pa je sedaj obvezen preuskus na progah s padcem, tudi, če se ne poslužuje na pipah.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a desiro » 05.02.2019, 18:34

Re 4/4 napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Zanimivo...prvič slišim... uradno nisem dobil nič pa imam izpit tako za vectrona kot za taurusa (živo)... Je možno da to velja samo za Avstrijskega OeBB vectrona?


Kolikor je javno, se lastniki lokomotiv sami odločajo o tem. V Švici in Nemčiji pravijo, da ne morejo sestaviti z načinom WTB. Siemens drugače ne daje nobenih priporočil, ker kao to ni del varnostne opreme in na splošno s tem načinom ni problemov, če se upoštevajo vsi predpisi.
Pa da razložim v čem je hec vsega. Ob nesrečnih okoliščinah, v načinu WTB pride do tega, da ob posluževanju zaviranja v sili, master lokomotiva ne prenese ukaza na slave lokomotivo in se potem začnejo podirati domine, ker potem lokomotiva tudi ne reagira ne na sifo ne na prevoz signala stoj, pojavi se motnja WTB modus in se spusti OT in tako ostaneš še brez EDZ. Reši te samo pretrganje zavornega voda. Takrat pa se HLL na slave lokomotivi izzrači. Z ZMS načinom po naknadnih testiranjih ob istih okoliščinah vse ukaze prenese. Je pa potrebno poudariti, da je test potekal, če je na Vectronu izbrana država Avstrija. Ostalih niso preverjali.



No samo če se mene upraša je to neumno, ja saj pač človek bi pričakoval da v primeru reakcije varnostne naprave aktivira tudi slave lok...samo po drugi strani pa saj tlak HLL (GZV) nadzoruje prva lokomotiva in zaviralnik v prednji kabini iz katere voziš. torej je tukaj posledica bolj v tem da ni bil opravljen skrajšani preizkus zavore po priklopu lok na vlak.... če bi ga opravil bi dojel da vagon ne zavre, ena prvih stvari ki bi jih naknadno naredil je da bi pregledal spetje obeh lok in našel napako... ali pač?

Podoben dogodek je bil na RCA poudarjam da to ni rezultat preizskave ID ampak zgolj govorica ki sem jo zasledil ob kavi...

Strojevodja je vozil vlak proti Signalu ki je prepovedoval nadaljno vožnjo (zdaj ali je bila vlakovna ali premikalna vožnja ne vem...ker sem slišal več variant) baje da je do trenutka ko bi se moral ustavit uporabljal zgolj ED zavoro, ko pa je zavrl z posredno zavoro pa je vlak kar rinil naprej...posledica prevoz signala in naskok "štuca" v katerega je bila postavljena prepeljevalna pot... razlog neodprte pipe med lokomotivami v spregi.... torej tudi tukaj čeprav je aktiviral ASN zadnja mašina očitno ni izpraznila GZV. ...

Seveda se je dogodek pometel pod preprogo...vsaj kar se novinarjev tiče...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11319
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.02.2019, 18:57

Re 4/4 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Ob kakšnih nesrečnih okoliščinah?


Človeški faktor zaradi stresnih aspektov/situacij. Noben ni popoln in vsak ima napake. Da objasnim. V tujini je strojevodja odgovoren že skoraj za vse. In dotični strojevodja je zaradi stresnih dogodkov po končanem ETCS/SCMT preiskusu pozabil na pipi med lokomotivama (za potrebe testa je bilo potrebno posluževanje prekinitve zavornega voda). Pri sestavi tandema naletel na neznano napako in je bilo treba klicati centralo na Bavarsko. Kasneje je po večkratnem poiskusu je le sestavil. Zakaj potem ni naredil zavornega preiskusa in je naredil le preiskus zavornega učinka med vleko pri Ro-La terminalu na Brennerju...V to pa se ne bom spuščal. In krivca se išče v WTB, saj sta bili pipi med vagonom in slave lokomotivo odprti! Vzmetna zavora bi mu sicer pomagala, ampak je ni predvideno uporabiti med vleko. Po novem pa je sedaj obvezen preuskus na progah s padcem, tudi, če se ne poslužuje na pipah.



No...tu ni krivde v programu lokomotiv ali podatkovni povezavi. To je le človeška šlamparija.

Se je dogajalo tudi pri nas....zakaj bi potem "okrivili" lokomotivo. Sem mislil, da je kakšna skrita napaka....:P
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Žiga » 05.02.2019, 19:00

Nima sicer veze z zgoraj omenjenim dogodkom, pa vseeno... V primeru, da med dvema lokomotivama (2 x 541 npr.), ki sta v spregi, pozabiš odpreti pipi za GZV, prestavitev zaviralnika indirektne zavore v položaj hitrega zaviranja ne bo pomagal. V takšnem primeru bo še vedno zavirala samo prva lokomotiva. Kot zanimivost je vredno omeniti tudi, da udarni gumb v sili nima nikakršnega vpliva na drugo lokomotivo oz. preostali del vlaka. Obstajajo pa tri stvari, ki bi sprožile popolno izpraznitev glavnega zračnega voda v takem primeru: prvič: deaktivacija upravljalnega pulta (ročica smeri v položaj "0"); drugič: aktivacija V/A zavore in tretjič: izklop baterij lokomotive. Vse to troje gre namreč preko kablov, tako da se aktivira tudi na drugi lokomotivi v spregi in posledično na celem vlaku. Mogoče bo komu to kdaj prišlo prav, čeprav močno upam, da ne.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a desiro » 05.02.2019, 19:03

Žiga napisal/-a:Nima sicer veze z zgoraj omenjenim dogodkom, pa vseeno... V primeru, da med dvema lokomotivama (2 x 541 npr.), ki sta v spregi, pozabiš odpreti pipi za GZV, prestavitev zaviralnika indirektne zavore v položaj hitrega zaviranja ne bo pomagal. V takšnem primeru bo še vedno zavirala samo prva lokomotiva. Kot zanimivost je vredno omeniti tudi, da udarni gumb v sili nima nikakršnega vpliva na drugo lokomotivo oz. preostali del vlaka. Obstajajo pa tri stvari, ki bi sprožile popolno izpraznitev glavnega zračnega voda v takem primeru: prvič: deaktivacija upravljalnega pulta (ročica smeri v položaj "0"); drugič: aktivacija V/A zavore in tretjič: izklop baterij lokomotive. Vse to troje gre namreč preko kablov, tako da se aktivira tudi na drugi lokomotivi v spregi in posledično na celem vlaku. Mogoče bo komu to kdaj prišlo prav, čeprav močno upam, da ne.



V stresu bi hitro pozabil na VA pult in baterije...sicer se strinjam da bi lahko bilo rešeno da bi vsaj jurček delal....ker vem da odjemnike vrže tudi na drugi jurček dol.... nažalost stestirano pri 100 na uro.... JebemtiAvto pri zaprtih rampah -.-
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.02.2019, 19:23

desiro napisal/-a:No samo če se mene upraša je to neumno, ja saj pač človek bi pričakoval da v primeru reakcije varnostne naprave aktivira tudi slave lok...samo po drugi strani pa saj tlak HLL (GZV) nadzoruje prva lokomotiva in zaviralnik v prednji kabini iz katere voziš. torej je tukaj posledica bolj v tem da ni bil opravljen skrajšani preizkus zavore po priklopu lok na vlak.... če bi ga opravil bi dojel da vagon ne zavre, ena prvih stvari ki bi jih naknadno naredil je da bi pregledal spetje obeh lok in našel napako... ali pač?


Da, če bi naredil krajši preiskus, bi našel napako. Ampak zaradi (v poročili piše) Faktor Mensch, je pač...ne vem zakaj ni opravil. Žal je WTB sistem "unsicher", update pa bo. Nove lokomotive so pa tako pod ZMS. 193.3xx 100 %.

cokla napisal/-a:
No...tu ni krivde v programu lokomotiv ali podatkovni povezavi. To je le človeška šlamparija.

Se je dogajalo tudi pri nas....zakaj bi potem "okrivili" lokomotivo. Sem mislil, da je kakšna skrita napaka....:P


A veš, da lahko okriviš lokomotivo, no strojevodja je tudi opustil dolžnosti, pač napako je naredil. Pred Siemens tovarno so naredili identični test, tako z WTB, kot ZMS. In, če bi storevodja imel krmiljeno pod ZMS, bi prišlo do izpraznitve GVZ. Ker je bil pod WTB, ki ima očitno hudo varnostno pomankljivost, pač ni reagiralo. Imel pa je velik krompir, da letiš v dolino, kjer je omejitev 70 km/h, z 126 km/h, in ti na koncu iztirijo samo 4 vagoni.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov